quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
quote:
Jaar of 2.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is haar kind dan, ik heb het gemist.
Zonde als zo'n leuke dame zich zo laat verslonzenquote:
erg zonde ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonde als zo'n leuke dame zich zo laat verslonzen
Ik denk dat dit zo'n geval is waar je het niet bij ziet.quote:
wow hee! Misschien ben ik dan wel helemaal geen peer maar iets anders.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Nou zat ik eergister toevallig te googlen hoe oud T & S zijn, en kwam ik die lichaamstypes tegen, ik dacht altijd dat er 5 waren ofzo (peer, appel, etc), maar ze hebben er 12 of 18
12!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
wow hee! Misschien ben ik dan wel helemaal geen peer maar iets anders.
Voor je het weet ben je een vaas!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
wow hee! Misschien ben ik dan wel helemaal geen peer maar iets anders.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een vaas!
whehe! Net even gekeken, maar ben toch echt een peer geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een vaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |