Was je weg dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er stond vandaag ook niemand op mij te wachten op Schiphol
quote:
Er zijn geen foto's gemaakt van de aankomst, ik had namelijk mijn handen vol aan een spandoekquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 05:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's gemaakt van de aankomst, ik had namelijk mijn handen vol aan een spandoek
Welkom in Nederlandquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Inmiddels weer onder de levenden! En uiteraard een die, SlamD.
En een gemiddeld durend gesprek met een vrouw aangaan? Dan ben ik vannacht nog aan het bellen.quote:
Ah dus als de overige 17 vrouwen nou posten dat ze niet hebben gewonnen komen we er ook wel uitquote:Op zondag 18 september 2011 19:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En een gemiddeld durend gesprek met een vrouw aangaan? Dan ben ik vannacht nog aan het bellen.Ik stuur wel een sms.
Aan de dame die wel heeft gewonnen de vraag te wachten met dit te posten tot we zover zijn in het verslag.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 18 september 2011 19:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En een gemiddeld durend gesprek met een vrouw aangaan? Dan ben ik vannacht nog aan het bellen.Ik stuur wel een sms.
Aan de dame die wel heeft gewonnen de vraag te wachten met dit te posten tot we zover zijn in het verslag.
Canada heeft alles. Zelfs zebra's.quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb een kaartje gekregen
, mooie zebra's!
.
Dank!
Ja ja, ben nog bezig met het verwerken van een jetlag.quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef k_man het volgende:
Waar blijft het verslag? Ik neem aan dat jullie dat terplekke al voorbereid hebben, dus dat is een kwestie van knippen en plakken.
Dan heb je juist in die slapeloze uren meer dan voldoende tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja ja, ben nog bezig met het verwerken van een jetlag.
Je wordt oud!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja ja, ben nog bezig met het verwerken van een jetlag.
Nu pas een kaartje?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had een kaartje in de bus!
Die stinkerd stuurt zijn groeten!
Ja, over een paar dagen moet ik eindexamen doen. Zit dus een beetje krap in de tijd. En een verslag van een drie weken durend dobbelsteenavontuur is niet zo snel geschreven. Zeker als je meer dan 600 foto's moet doorwerken.quote:Op zondag 25 september 2011 16:07 schreef yvonne het volgende:
Geen cadeautje, geen kaartje, geen foto's. Schiet eens op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |