Je had die nerds moeten laten zien!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar de manier waarop ze dat zeiden en het waren nerds dus ik dacht het waren FOK!kers.
2 zijn single en derde geen idee. Volgens mij woont ze samen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts, worden je zusjes nog steeds gegangbangt door een stel Mocro's?
Zullen we hem rapporteren? Koekje van eigen deeg en zo.quote:
Ik heb serieus nog nooit een vrouw iets in elkaar zien zetten van de ikea. Het is altijd van: Spouweeeur, doe jij maar, want ik ben niet zo technisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom haten jullie mijwat heb ik jullie snotkindjens misdaaan
Hahah jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen we hem rapporteren? Koekje van eigen deeg en zo.
Altijd oneens met TSquote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de lapo.
Dit is wat, de derde keer in twee dagen dat je dood gaat?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef coban het volgende:
IK GING DOOD OM DE DROOGHEID VAN MK EN HAAR KAT IK KREEG GEEN ADEM MEER VAN HET LACHEN
EINDE BERICHT
------------------------------------------------
Lik m'n linkerbalzak, teef.quote:
Alle vrouwen op de wereld vragen jou om hulp?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een vrouw iets in elkaar zien zetten van de ikea. Het is altijd van: Spouweeeur, doe jij maar, want ik ben niet zo technisch.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef coban het volgende:
IK GING DOOD OM DE DROOGHEID VAN MK EN HAAR KAT IK KREEG GEEN ADEM MEER VAN HET LACHEN
EINDE BERICHT
------------------------------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |