abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102308389
Ik denk niet dat de HAP je overbezorgd vindt als je ze belt met de mededeling dat je kind na een zetpil nog steeds 40.1 heeft hoor, Chan. Integendeel!
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:02:30 #252
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102309293
Liever een keer teveel dan te weinig bellen... Ik zou toch ook bellen Chan!
En sterkte :*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_102309632
Chan, gewoon bellen hoor, beter een keer teveel dan een keer te weinig...
Fake it till you make it...
pi_102310306
Hij heeft nog even geslapen en toen ineens begon hij weer op te leven. Hij heeft net wat gegeten en gedronken ook en het zit er nog in zowaar. De koorts is inmiddels ook iets gezakt, 38,9 nu. En hij mag straks weer een zetpil, dus ik ga het nog maar even aankijken :) Wat een wereld van verschil ineens met dat zielige hangende aapje van daarnet. Úren achter elkaar alleen maar lamlendig bij me gehangen. Maar goed, nu dus weer stukken beter ineens :)
pi_102314669
Seb die soms lui is en weet wat rode uien zijn :D
Bizar he, en dan heb je geen idee van wie ze zoiets geleerd of gehoord hebben!

Er hangen weer veel virussen in de lucht? Beterschap voor de zieken!

Troel, hoezo naar een medische opvang dan?

Hai Lente en Ssserpente :W

Karin, geen idee wat het precies is dat Lars heeft. Maar het lijkt aardig op wat Toby op een groot deel van zijn lijf heeft zitten :') Ik ben dus geneigd te zeggen: allergie.
Volgende week gaan we weer naar de dermatoloog met hem. Het is nu al wekenlang elke nacht drama met veel jeuk, gegil, gekrab... De anti-histamine druppels, cremes en zijdepakjes ten spijt heeft het joch nog zoveel last van jeuk. Te zielig. En vermoeiend :O

Ik ben er later trouwens niet meer over begonnen hoor, over dat bijten.
Mosterd na de maaltijd, heeft totaal geen zin bij die kleintjes. Toen ik vandaag grappend aan de leidster vroeg of hij behalve in zijn broodje ook nog ergens anders in gebeten had zei ze dat hij juist superlief geweest was. Kusjes uitgedeeld enzo O+
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:08:18 #256
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102315413
Jarigen gefeliciteerd!

@Karin. Als ik mijn huisarts moet geloven dan heeft mijn kind meerdere keren de 5e en de 6e ziekte gehad, soms bleek het 'gewoon' eczeem te zijn.
Weet je zeker dat hij het de vorige keer echt heeft gehad?

@_Bar_ Hoe is het nu met Roy?

En beterschap voor alle zieke kindjes natuurlijk.
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:09:50 #257
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102315479
Mijn peuter stinkt trouwens uit z'n giecheltje als hij verkouden is, hebben jullie kinders dat ook?
pi_102316159
@krijtlijk, roy is ontroostbaar op het moment, niets is goed.zetpil wachten we nog mee want nog net te vroeg. Maar dit is moeilijk.
de ha kon niks vinden buiten gewoon een griepje dus uitzieken.
Overdag gaat het goed tot de avond valt dan veel huilen. Koorts is er niet.
Wel veel kwijlen.

Timo ook beterschap!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:29:05 #259
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102316423
He vervelend zeg.
Volgens mij voel ik mij zelf 's avond ook slechter als ik griep heb of als ik verkouden ben, dat vind ik wel herkenbaar.
pi_102316605
Ja dat is ook zo. Maar nu is hij weer stil :)
Het is gewoon zo zielig dat je niet meer kan doen, en als dan niks lijkt te helpen dan voel je je als ouder ook gelijk zo machteloos.
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:35:47 #261
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102316801
Dat is ook naar idd, maar ik hoop dat hij nu een lekker rustige nacht tegemoet gaat.
pi_102318440
Krijtlijk, volgens mij is dat wel normaal hoor, vooral als hij erbij ook last van zijn keel heeft.

De vlekken op lars zijn lijfje zijn gigantisch uitgebreid, het lijkt wel of hij naakt in de brandnetels is gesprongen.... Hij ligt nu wel redelijk rustig te slapen, dus we laten hem maar. Hij had vanavond ook weer koorts, gelukkig niet zo hoog, maar mocht dat toch oplopen in de nacht dan bel ik de hap, want hij mocht er eigenlijk geen koorts meerr bij krijgen zei de doktersassistente toen ik belde

Chan, beterschap met timo! Wat eng, zo hoge koorts die niet omlaag wil....

Kers, wat ontzettend zielig dat toby zo'n last van zijn eczeem heeft, dat moet ook wel zo frustrerend zijn, continu jeuk. Sjonge wat vervelend voor dat manneke...en jullie natuurlijk!
Een allergische reactie heb ik ook wel aan gedacht bij lars nu, alleen heeft hij niks raars gehad....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102326118
Krijtlijk, dat hoort er hier ook een beetje bij.

Bar, hoe is vannacht gegaan?

En hoe gaat het met de vlekken van Lars?

Vanmorgen zette ik het potje voor Toby in de woonkamer neer en liet hem even met blote billen rondlopen. Hij ging wel 4x uit eigen beweging op het potje zitten, maar er kwam niks. Dat gebeurde pas toen hij er net van af was en in de bak met autootjes aan het graven was :')
Nou heeft hij wel vaker wildplasongelukjes gehad, maar nu werd hij er zo overstuur van! Heel boos op het potje ook "nee 'otje, nee 'otje!!" :'( en hij duwde het mij in mn armen en kalmeerde pas toen het potje volledig uit zicht was, met de kamerdeur dicht.
Okay, dan maar niet :)
Ik denk dat hij de plas-signalen niet zo goed aanvoelt nog. Poepen gaat veel beter, hij meldt het elke keer als hij het doet. Soms trek ik dan snel zijn luier uit om hem op de wc te zetten, maar vooralsnog waren we elke keer net te laat en was hij al bezig.
.... met gevoel voor drama....
pi_102327742
Kersjes, de nacht was geen fijne, roy had een keiharde buik en verkrampte helemaal, en hard huilen, amper te troosten. Buik wat gemasseerd en met zetpil terug in bed. Vanmorgen heel vroeg wakker maar konden roy snel terug leggen. Vanmorgen ging het daarna stukken beter, alleen weer zijn buik ineens, in bad hielp, en nu slaapt hij weer.
pi_102327778
Chan hoe gaat het met timo ?
En lars?
Hihi toby is het potje nog te spannend?
pi_102328510
Och arme Roy. Hopelijk gaat het weer beter als hij weer wakker is straks.

En hoe is het nu met Lars? Ik heb géén idee wat het zijn kan.

Met Timo is alles weer prima, alsof er niks aan de hand geweest is.
pi_102331883
*doet ook eens een poging om mee te praten hier*

Och Roy toch, jeetje zeg. :* Verkrampte buik, dan zou ik toch denken dat er wel iets aan de hand is. Last van z'n darmpjes misschien? Obstipatie, luie darmen, zoiets? Of poept ie wel goed?

Och Toby met z'n potje <3 Ik had een paar weken geleden hetzelfde met Willow, die vond het potje ook ineens afgrijselijk. Dan liep ze rond, zei ze Oh! Willow poep! en dan vroeg ik of ze dan op het potje wilde, maar dan werd ze helemaal overstuur :{ Die fase is nu weer voorbij. Op het kdv worden ze kennelijk helemaal gek gemaakt met het idee dat stickers halen voor iets helemaal tof en stoer is, dus krijgt ze nu gewoon een sticker als ze op 't potje plast of poept, en dat werkt echt als een tierelier :o Wel alleen als ik haar in d'r blote kont laat rondlopen, want met broekje aan is ze nog wel eens nét iets te laat, en als ze een luier aanheeft begint ze er sowieso helemaal niet over. :') Maar toch, heb al 3 dagen geen poepluier meer hoeven verschonen :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102334933
Pffff gegil gekrijs, veel kwijl, harde buik.
We zien een kies althans de bult wat een kies moet worden...
pi_102337267
Wij gaan zo naar de hap
pi_102337811
elin trok net gewoon de TV van de muur, wat een horror kreeg spontaan een wee of 5 :')
met elin verder trouwens alles goed, die was net snel genoeg. de tv deed t even raar maar leeft alweer.. maar godsamme wat zijn kinderen toch vreselijk af en toe ;(
pi_102337951
Oi KD :X Dat is ook wel bruut schrikken!

Bar -O- wat zeiden ze op de HAP? :)

Leander is nu echt zindelijk geloof ik. Al een paar dagen geen luier meer om, komt ook binnen als hij buiten speelt en het gaat op de PSZ ook goed.

Alleen vanmiddag was hij moe, zweterig, hangerig, huilerig. We waren even weggeweest met de auto, hij slapen, komen we terug. Hij zat even wakker te worden op mijn schoot

En ineens is het: ik heb een luier aan hè? En terwijl ik: uhm, nee? Zeg word ik helemaal onder geplast _O-
En bedankt hè? :D
pi_102338888
Elin en kd..... Brrrrr
Free : D
En gewoon griepje dus ja dat gillen er maar bij nemen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:56:00 #273
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_102339096
Freecell: Hier vanmiddag ook een ongelukje bij het wakker worden. Helaas had ze de hele tijd op mijn schoot geslapen, dus had ik óók een natte broek... ;( Nou ja, het was toch m'n wasdag... :P

Ow Elin, niet handig... Gelukkig is alles goed afgelopen *Stuurt meteen Annicka bij de tv vandaan*

_Bar_, hopelijk is het griepje snel voorbij...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_102339145
Elin :o
Leander en Willow *O*
Roy :* gelukkig is eht gewoon een griepje hoe vervelend ook.
Toby :*

Ik ben er ook weer eens! Hier is het rustig. We hadden een papa-loos weekje maar gelukkig is hij er weer, al leek Jaël daar in de eerste instantie niets aan te vinden. Hij was gisteravond thuis gekomen toen zij al sliep, dus vanmrogen zag ze hem en ze liep gewoon langs hem heen :? Later op de dag was het gelukkig papa voor en papa na, ook wel eens lekker voor mama ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102339465
zindelijkheid is hier weer ff helemaal uit ;(
beterschap zieken :* hoe is het ermee?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: