Goed bezig man! Respect.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:14 schreef Elckiebone het volgende:
Ik heb ook VMBO gedaan, 21+ toets en nu mn P Commerciële Economie.
Je moet er gewoon je best voor doen, dan komt het goed. Genoeg mensen zien falen die van de HAVO af komen.
Ah wat een lief berichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zou voor Commerciële Economie gaan, als ik je rijtje zo zie. Presenteren kun je leren.
En lieve schat, ongeacht hoe je school achtergrond is geweest; het gaat om nu.
Ik was vroeger nooit in de les, had een grote mond, was drukker bezig met blowen en teringzooi uithalen dan met school en ben uiteindelijk dus met een Mavo diploma van school gegaan.
Ik heb de gok van die 21+ toets gewaagd, het viel me alles mee. Heb mijn HBO-P nu en ben gestart aan de Uni. Het gaat om wat je er nú van maakt, niet om hoe het geweest is.
En nouja, dat presenteren moet je op elke opleiding. Ik doe Literatuurwetenschap en moet ook presenteren, daar ontkom je niet aan
Hey Maria2.0,quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Hou er rekening mee dat er héél veel mensen zijn die de grafische kant van games geweldig vinden, daar graag in verder willen en dat er ook veel mensen zijn die erg creatief en handig daarmee zijn.
Er zijn verder te weinig banen in te vinden.
Máár: Als dat echt is waar je hart ligt dan ga je ervoor. Dan kijk je minder naar baanperspectief.
Je moet de komende 4 jaar doen waar je plezier in hebt, waar je interesse ligt.
Mijn redenatie is simpel (doe zelf een studie met weinig werkgelegenheid): Als je bijna klaar bent met je studie, je stapt op een mooie dag naar buiten en je wordt overreden door een bus; heb je dan de laatste jaren van je leven gevuld met iets waar je geluk uit haalde?
Op die basis heb ik gekozen.
Over die 21+ toets blijft het hetzelfde: De vakken verschillen per studie en per hogeschool. Het is echt iets waar je bij de school over moet informeren. En je moet je er iets minder druk om maken, als je iets wilt dan lukt het je. Die toets is echt te doen. Echt.
Ja ik denk ook wel dat het uiteindelijk allemaal wel weer goed gaat komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. En ja, als je eenmaal gaat zit je zo weer in dat stramien en doe je voldoende contacten op. Zei de dame die tussendoor 8 jaar heeft gewerkt
Hey peter070,quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:13 schreef peter070 het volgende:
Ik zit zelf nu in mijn 4e jaar van Commerciele Economie deeltijd. Ik heb destijds ook een 21+ toets gedaan. Nederlands, Engels en nog een extra vak van de school zelf om doorgelaten te worden.
Achteraf gezien heeft deze opleiding niet helemaal aangesloten bij wat ik er van te voren van verwacht had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop