quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 22:25 schreef Maria2.0 het volgende:Hou er rekening mee dat er héél veel mensen zijn die de grafische kant van games geweldig vinden, daar graag in verder willen en dat er ook veel mensen zijn die erg creatief en handig daarmee zijn.
Er zijn verder te weinig banen in te vinden.
Máár: Als dat echt is waar je hart ligt dan ga je ervoor. Dan kijk je minder naar baanperspectief.
Je moet de komende 4 jaar doen waar je plezier in hebt, waar je interesse ligt.
Mijn redenatie is simpel (doe zelf een studie met weinig werkgelegenheid): Als je bijna klaar bent met je studie, je stapt op een mooie dag naar buiten en je wordt overreden door een bus; heb je dan de laatste jaren van je leven gevuld met iets waar je geluk uit haalde?
Op die basis heb ik gekozen.
Over die 21+ toets blijft het hetzelfde: De vakken verschillen per studie en per hogeschool. Het is echt iets waar je bij de school over moet informeren. En je moet je er iets minder druk om maken, als je iets wilt dan lukt het je. Die toets is echt te doen. Echt.
Hey Maria2.0,
Dank voor je bericht en leuk dat je me toch telkens een leuk bericht stuurt , dat maakt me toch zekerder over die toets.
Ja als ik echt eerlijk moet wezen blijf ik toch wel een zwak hebben met computers werken en de multimedia erom heen zoals Xbox360, mobiele telefoons, overige gadgets.
Kijk ik begrijp ook wel dat bijna iedereen zulke dingen heeft maar ik vind het zelf gewoon super, ik wil ook altijd de nieuwste dingen hebben en wordt daar helemaal vrolijk van dan.
En over die grafische kant dat lijkt me gewoon echt superleuk inderdaad om te doen, want je zegt het al zelf dat heel veel veel mensen die kanten van games etc leuk vinden.
En dat heb ik nu ook precies ik wil daar toch wat mee gaan doen, en dat is toch wel iets wat ik het leukste vind dan.
Al die andere opleidingen die spreken me al veel minder aan en toch denk ik dat die Commerciële opleidingen uiteindelijk toch niet echt bij me passen.
Over die toets moet ik nu maar gewoon echt informeren op scholen inderdaad en er gewoon volgend jaar maar voor gaan.
Wil nu echt de juiste keuze maken en een goede toekomst in gaan, want merk het nu al met de diploma's die ik heb dat ik bijna geen werk kan krijgen en daar wil ik later echt geen last meer van hebben snap je.
In ieder geval bedankt voor al je berichten tot nu toe