quote:
Toch niet door dat vliegtuigquote:
Nou, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:
Nouja zeg, post dan ook meteen wat je hebt mutsquote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef skunkasaur het volgende:
Gelukkig is er bereik op de eerste hulp...
nou kom op vertel.. wat ist loos!!???!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef skunkasaur het volgende:
Gelukkig is er bereik op de eerste hulp...
Ja ik ben aangeredenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou kom op vertel.. wat ist loos!!???!!!
Ja, in Brabant ga je dan gewoon weg. Dus ik dacht eerst dat het flauwekul was.quote:
Kijk, dit vind ik dan weer dat ik denk "ze zitten ons te fakken".quote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb foto's van het ongeval gemaakt voor de verzekering, dus die upload ik straks wel even!
En een grote zak zout...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef Nizno het volgende:
ja laten we er maar een stevige borrel bij nemen
Idd.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer dat ik denk "ze zitten ons te fakken".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Zo, dat kan ook maar gebeurd zijn ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Skunk heeft bakfiets zo bereden dat ze helemaal nat is.
Nu alquote:
Nou jaaa zeg...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:35 schreef lezzer het volgende:
Ja, nou, proost hè...
Ja, ja, we geven om jullie, hier is je bewijs.![]()
De gangmakers waren overduidelijk niet aanwezig!quote:
Ik was ook blij dat ik thuis kwam in een huis met toiletquote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nu al
Gelukkig is dit niet een van die nieuwe treinen zonder toilet
Waar.. Had dan ook gehoopt op allerhande sappige details van de meet. Je kent t wel: wie heeft met wie gezoend, wie kon t hardste rennen en bleef dus tot t laatst in t cafe zitten om "te betalen". Mja.. Kennelijk was de meet ookquote:
Want je hebt zoveel bier gedronken dat je steeds moet plassen?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nu al
Gelukkig is dit niet een van die nieuwe treinen zonder toilet
Nee die waren een zielig skunkverhaal 'spannend' aan het vertellen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De gangmakers waren overduidelijk niet aanwezig!
Neem een grolsch beugelquote:Op woensdag 14 september 2011 19:28 schreef skunkasaur het volgende:
Tering. Er is zelfs catering in deze trein.
In die bewoording is het net of ik er niet bij hoor(de)quote:Op woensdag 14 september 2011 19:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee die waren een zielig skunkverhaal 'spannend' aan het vertellen.
Gelukkig zijn ze uitgemeet en terug waar ze horen: in lesbeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
heb het toestel een week getest en ik vond hem gewoon niet handig werken. Net te klein, net te dik, net niet lekker qua schermgrootte. Dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:26 schreef lezzer het volgende:
Roze gips![]()
Eej maar echt Skunk, ben je nou overhoop gereden? Of wat gebeurde er?
Ik vraag me toch wel ontzettend af hoe je met een gebroken been met de trein naar huis gaat namelijk...
Die bakfiets reed dus tegen me aan en het ging allemaal vrij ruig en ik schuurde langs de muur. Geen gips hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 19:20 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou jaaa zeg...
Ik ben heus aangereden, en ik weet dat het ongeloofwaardig is maar het was nota bene iemand op een bakfiets. Maar behalve dat bloed waar erik bang van werd was er gelukkig niets aan de hand.
Lezzz.. Die foto is van een webzijde van een verzekeringsmaatschappijquote:Op donderdag 15 september 2011 08:26 schreef lezzer het volgende:
Roze gips![]()
Eej maar echt Skunk, ben je nou overhoop gereden? Of wat gebeurde er?
Ik vraag me toch wel ontzettend af hoe je met een gebroken been met de trein naar huis gaat namelijk...
Is niet eens zo duur heb ik gehoord. Voor ¤1000,- zijn er al mensen die er efficient een kogel in stoppen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wil iemand haar voor me afschieten? Hoeft nuet eens pijnloos...
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Je moet d'r gewoon een goede beurt geven.
Dan zit er niets anders op dan dat je een heeeeele grote neger inschakelt die d'r even goed aan z'n stokje prikt! Is dat ranzig genoeg?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]deze had ik gemist. Ik ga nog liever dood. Echt. Ik gruwel al van de gedachte dat ze me aanraakt.
Ik mag nooit aan je zittenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Huuuuh!
Met lieverdjes kan ik best touchy zijn, maar verder wil ik dat men uit mn buurt blijft.
Nou ja zegquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
Nederland is stom, ik ga morgen naar Frankrijk
T.k.a.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK VERTREK UIT LESBEAU!!!!
VANYEL EN IK HEBBEN VANAF NU RUZIE
Ik heb een gemeen grapje gemaakt tegen DP.quote:
oh nee, dan is het goedquote:
Ik ga de komende uren helemaal nergens heen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:16 schreef Vanyel het volgende:
Jullie hoeven niet allemaal weg hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je dan? Dat we er mooi overheen praten dat wij gemeet hebben?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:48 schreef lezzer het volgende:
Het woord aandachtshoeren komt anders vandaag verdacht vaak in me op
Oei, kwestie van hoe je iets interpreteert.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:50 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat we er mooi overheen praten dat wij gemeet hebben?
Wat denk je hoe jouw posts over de aanrijding over kwamen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Kwam op mij ook een beetje raar over anders.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Als je er bij was geweest was er geen enkele verwarring geweest.
Ik had 'm al betaald hèquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:39 schreef Nirak het volgende:
zeg lezzer, jij krijgt die ID toch gewoon voor niets? Of iig je geld terug?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Pff wachten is toch ook gratis! Dat moeten ze dan juist fijn vinden.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:36 schreef Bakfiets. het volgende:
We zagen Vanyel trouwens ook.Met de kinderwagen in hetzelfde tentje.
quote:
Of dit pareltje:twitter:KarenWalkerBot twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 01:35:35Honey, how can you drink straight orange juice first thing in the morning? reageer retweet
twitter:KarenWalkerBot twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 07:35:34A part of me is angry, but a part of me is proud. The rest of me is just drunk. reageer retweet
Oh echt? Dat is me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nietus, want zij heeft een stuk of 20 tweets, die ze gewoon recylcled
quote:Verder wilde ik dat ik er slechts een 10e zo verzorgd uit zag als KW, maar helaas blijf ik zelf de godganse dag door met mouwen in pindakaas, met schoenen in kak, met broeken in pluisjes en met mijn gezicht in spinnenwebben hangen.
Echt, ik vind dat ik zo'n vette auto hebquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Oh ja dat zelf niks doen snap ik, maar daar word ik op zich niet blij van. Ik poets mijn auto gewoon niet, hoef ik ook niks te doen.
Voor het grootste gedeelte welquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar wel lesbisch?
ja, we kunnen het maar gehad hebben hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Je linkerpink doet niet mee aan die ongein?
oh okéquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
Neeik denk niet dat jullie me kennen
Waaromquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
oh oké
Ik vind wel je fobo-foto een beetje, euh, verontrustend
QFT.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Friet friet friet. Want friet rijmt op tiet dus dat moeten jullie leuk vinden.
Hypocriet ook, maar die vind ik ook niet leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Friet friet friet. Want friet rijmt op tiet dus dat moeten jullie leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben geen Limburgeroh, da's wel erg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het al gezet.quote:
QFTquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
Patat zijn hier aardappelsPatatten schillen om frietjes te maken. Dus ergens heb je wel gelijk hoor. Het zijn patatten tot je ze in de frietpan doet
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben geen LimburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwen?
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Moet je wel friet zeggenquote:
okayquote:
Nou als ze dat compenseert met andere dingen mag ze van mij best patat zeggen.quote:
ik hoefde er anders nog geen drie seconden over na te denkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:34 schreef Vanyel het volgende:
En toch he...
toch vind ik dit dan sympathieker klinken. Ondanks dat ik weet dat het een stuk meer werk is om je eten etc. bij elkaar te scharrelen elke dag.
http://www.traveltroef.nl(...)alines/luca-kalema/#
foto ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:30 schreef Blue-eyes het volgende:
Nou, ik heb weer niets gemist zie ik. Dat eeuwige gezanik over patat of friet![]()
Ik heb een poes te logeren, een zwarte
Zie je ergens rook ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:01 schreef skunkasaur het volgende:
Hmm. Er gaat weer eens een rookmelder af hier in de buurt. Maar als ik de brandweer ga bellen geloven ze me toch niet, net als de vorige keer. "Weet u wel zeker dat het niet gewoon het 'batterij leeg' piepje is, mevrouw? Ja, straks stuur ik een brandweerauto voor niks.".
Nouja. Het regent toch dus dat gaat ook wel weer uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:01 schreef skunkasaur het volgende:
Hmm. Er gaat weer eens een rookmelder af hier in de buurt. Maar als ik de brandweer ga bellen geloven ze me toch niet, net als de vorige keer. "Weet u wel zeker dat het niet gewoon het 'batterij leeg' piepje is, mevrouw? Ja, straks stuur ik een brandweerauto voor niks.".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ik had niet anders verwacht. Maar die eerste kon je goedkeuring wel wegdragen? Das dan ook voor t eerst bij iets dat ik serieus overweegquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik hoefde er anders nog geen drie seconden over na te denken
Nee, de buren van degene waar het af gaat hebben al aangeklopt enzo, maar niet thuis en ze zouden hem bellen. Maar geen rook/vlammen.quote:
Thank god voor regenquote:
wtf is dat voor smileyquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thank god voor regen [ afbeelding ].
ja hoor, riu zou ik zo durven boekenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Maar die eerste kon je goedkeuring wel wegdragen? Das dan ook voor t eerst bij iets dat ik serieus overweeg
Nog niet gekeken, dat komt nu.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:00 schreef lezzer het volgende:
Meestal zit het er bij in. Geen reviews op zoover?
En terug is de twijfel.quote:
Met je ipad spelen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik daar afgelopen kerst heb liggen doen eigenlijk?
Krijs.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
Een van mijn lievelings.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik ben ooit dronken geworden van alcoholvrije Jupiler
Afspraak vergeten?quote:
Je had wat belangrijks te doen op deze zondagochtend?quote:
OK, doe nog maar een keer jouw hotel dan, we beginnen gewoon weer opnieuw met bedenken waarheen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
Die temperatuur die je overal ziet is van het vliegveld. Daar moet je voor het zuiden 7 graden bij optellen.
Je kan op GC best een keer pech hebben, maar over het algemeen is het daar het jaar rond uitstekend strandweer
Morgenquote:Op zondag 18 september 2011 10:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Skunk, wanneer vertrek je precies?
En gaan we dan een hele lange tijd niets van je horen?
dezequote:Op zondag 18 september 2011 10:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
OK, doe nog maar een keer jouw hotel dan, we beginnen gewoon weer opnieuw met bedenken waarheen...
Nizno had ook nog een tof plekje toch? Dat kan ik niet meer terugvinden
ja heuj... das wel heul snel...quote:Op zondag 18 september 2011 10:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Morgen
En volgens mij hebben ze wel internet op de peerdenboerderie. Dus ik denk dat dat wel goed komt.
ywquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |