quote:
Toch niet door dat vliegtuigquote:
Nou, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:
Nouja zeg, post dan ook meteen wat je hebt mutsquote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef skunkasaur het volgende:
Gelukkig is er bereik op de eerste hulp...
nou kom op vertel.. wat ist loos!!???!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef skunkasaur het volgende:
Gelukkig is er bereik op de eerste hulp...
Ja ik ben aangeredenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou kom op vertel.. wat ist loos!!???!!!
Ja, in Brabant ga je dan gewoon weg. Dus ik dacht eerst dat het flauwekul was.quote:
Kijk, dit vind ik dan weer dat ik denk "ze zitten ons te fakken".quote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb foto's van het ongeval gemaakt voor de verzekering, dus die upload ik straks wel even!
En een grote zak zout...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef Nizno het volgende:
ja laten we er maar een stevige borrel bij nemen
Idd.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer dat ik denk "ze zitten ons te fakken".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Zo, dat kan ook maar gebeurd zijn ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Skunk heeft bakfiets zo bereden dat ze helemaal nat is.
Nu alquote:
Nou jaaa zeg...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:35 schreef lezzer het volgende:
Ja, nou, proost hè...
Ja, ja, we geven om jullie, hier is je bewijs.![]()
De gangmakers waren overduidelijk niet aanwezig!quote:
Ik was ook blij dat ik thuis kwam in een huis met toiletquote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nu al
Gelukkig is dit niet een van die nieuwe treinen zonder toilet
Waar.. Had dan ook gehoopt op allerhande sappige details van de meet. Je kent t wel: wie heeft met wie gezoend, wie kon t hardste rennen en bleef dus tot t laatst in t cafe zitten om "te betalen". Mja.. Kennelijk was de meet ookquote:
Want je hebt zoveel bier gedronken dat je steeds moet plassen?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nu al
Gelukkig is dit niet een van die nieuwe treinen zonder toilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |