Law & Order en Criminal Minds kijk ik af en toe op tv. En Supernatural vind ik creepyquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dan mis je wel een paar goede series
Supernatural is heus niet zo creepy! Er gaat niets beter dan snachts Supernatural kijken met bijv. Bloody Maryquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Law & Order en Criminal Minds kijk ik af en toe op tv. En Supernatural vind ik creepy(Jensen Ackles mag er wel wezen trouwens
)
Gister kwam Supernatural op net5 dus ik een stukje kijken. Wordt er weer een hond vermoordquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Supernatural is heus niet zo creepy! Er gaat niets beter dan snachts Supernatural kijken met bijv. Bloody Mary![]()
Vampire Diaries en Supernatural zijn dan ook by far mijn meest favoriete series in dit soort genre( Het feit dat er altijd onwijs mooie vrouwen in meespelen weegt dan ook zwaar
)
Maar heeft hij ze ook echt allemaal of lopen er nog één of meer familiereden rond? Hij heeft Elijah ook pas recent aan z'n "verzameling" toegevoegd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch zijn hele familie 'vermoord' en in die kisten zitten?
LOL zat m gisteren ook wel aardig te knijpen. Kleine ruimtes, donkere hoeken, je ziet amper wat er gebeurd en dan psycho met een mes. Dan zit je eigenlijk continue allemaal maar...wanneer komt het?!?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Gister kwam Supernatural op net5 dus ik een stukje kijken. Wordt er weer een hond vermoordToen heb ik maar afgehaakt
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Hij kan ook best wel heel oud zijn (in vampieren jaren). De naam boven de tombe die Katherine en Jeremy openden was 'Pickett'. Dit is informatie die ik vond n.a.v. een discussie op een ander forum:
[..]
Ik vond dat stuk over dat steekwapen wel grappig gevondenen de naam stamt dus uit de 11e eeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het seizoen 4 was maar kan het ook mis hebben!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL zat m gisteren ook wel aardig te knijpen. Kleine ruimtes, donkere hoeken, je ziet amper wat er gebeurd en dan psycho met een mes. Dan zit je eigenlijk continue allemaal maar...wanneer komt het?!?!
Was eigenlijk gestopt met Supernatural aan het eind van seizoen 1, vond het niet zo boeiend. Maar heb het nu weer opgepakt met de aflevering van Net5...seizoen 6 ofzo? Vind de afwisseling heerlijk, dan weer het algemene verhaal, dan weer wat luchtigs (die afleveringen met die wensen een paar weken geleden....lag echt helemaal dubbel met die teddybeer) en dan weer wat meer creepy.
Oh dat kan ook. Dan lopen we aardig achter met de US qua Supernaturalquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het seizoen 4 was maar kan het ook mis hebben!
Hopelijk nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:26 schreef June. het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Katherine dood is..
Ja maar dat Elena er nog is wil niet zeggen dat ik Katherine wil / kan missenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef June. het volgende:
Ach, we hebben Elena toch nog? Ik heb zo'n vermoeden dat zij toch wel ooit een vampier gaat worden..
Sebastian Rochéquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee welke acteur die Michael is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |