Hopelijk nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:26 schreef June. het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Katherine dood is..
Ja maar dat Elena er nog is wil niet zeggen dat ik Katherine wil / kan missenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef June. het volgende:
Ach, we hebben Elena toch nog? Ik heb zo'n vermoeden dat zij toch wel ooit een vampier gaat worden..
Sebastian Rochéquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee welke acteur die Michael is?
Daar stond hij niet bij, ik had het al uitgezocht, en inmiddels deze acteur erbij geflikkerd op imdbquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Pvoesss het volgende:
Hij was hierboven al vaak genoeg besproken, even klikken op imdb en klaar
Ik denk dat Bonnie een beetje de fout in is gegaan met dr spell.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:43 schreef Koningin het volgende:
Dat van Vicky was echt weird...
Mason terug? Ben benieuwd hoe ze dat weer voor elkaar hebben gekregen (Klaus?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem eerlijk gezegd niet zo boeiend, wat trekt je zo aan deze aflevering.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Holy shit on a stick wat een episode
Nergens is gezegd dat Michael sterker dan Klaus is, alleen dat hij een manier heeft om hem te doden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef J-net het volgende:
Ik vind wel dat er steeds nog oudere en heftigere vampieren gevonden worden. Beetje over the top.
Maar t blijft leuk.
2x bijna Delena
Vampieren kunnen niet dood worden gedronkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:46 schreef mawtje het volgende:
Denk dat mason gewoon weer een geest is! Ik denk ook dat kat niet dood is, want waarom zou ze sterven aan een vampieren beet ? Ze bijten zichzelf ook vaak genoeg in hun polsen. Hopelijk gaat Michael alleen niet te ver met het voederen aan haar. #oh wat begin ik een haat te krijgen aan Tyler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |