Goeie vraag. MM, zet je collectie es op de foto!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
Alweer? Hoeveel gympies zijn dat ondertussen.
Dat past nooit op één foto!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goeie vraag. MM, zet je collectie es op de foto!
Als je nou energie voor twee kreegquote:Op woensdag 14 september 2011 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Ik val zowat in slaap op m'n bureaustoel. Da's ook wat.
Daar hoef je niet zwanger voor te zijnquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zwanger voor te zijn
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:56 schreef Kuukske het volgende:
Nou, tof joh.. Is je haar al goed gekapt?
Dat was toch vorige week?quote:
Goed zo! Ik ben wel benieuwd naar foto's. Maar kwamen jullie niet met een reportage in de krant?quote:
Staat zo'n krant niet online?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed zo! Ik ben wel benieuwd naar foto's. Maar kwamen jullie niet met een reportage in de krant?
Ziet er stoer uitquote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de foto's
Hier was vandeweek ook een speciale bruiloft ter ere van 200 jaar burgerlijk huwelijk:
[ afbeelding ]
Wat lief!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er nog steeds ondersteboven van.
Ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat zo'n krant niet online?
Da's apart!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef MissMSX het volgende:
Hier was vandeweek ook een speciale bruiloft ter ere van 200 jaar burgerlijk huwelijk:
[ afbeelding ]
Dat ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, alles wat daarna komt. Dat is moeilijker.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ja zeggen is het moeilijkste niet.
Geld tellen?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, alles wat daarna komt. Dat is moeilijker.
Ja! Hogere wiskunde. Keimoeilijk.quote:
En belangrijk!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:37 schreef Tegan het volgende:
He, geld tellen is ook aangeleerde kunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |