abonnement Unibet Coolblue
pi_101929756
Omschrijving:

Zondag middag beetje pijn in kaak (rechts onder langs heel het kaakbotbeending).
Zondag nacht heel veel pijn, paracetamol/ijszak/ibuprofen 600mg helpt niets. Pijn blijft.
Maandag overdag nog meer pijn (heb nog liever NOG een keer een gescheurde knieband dan dit)
Maandag tandarts gebeld kon dag erna (dinsdag) om 12 uur terecht om te kijken wat er aan de hand was.
Maandag nacht weer niet geslapen van de pijn.
Dinsdag 12 uur bij tandarts, bleek kies met een kapotte wortel of zenuw of zo iets. Dus wortelkanaalbehandeling of kies trekken. Ik zeg doe mij die behandeling maar.

Assistente zegt ja we gaan kijken om je vanmiddag ertussen te proppen ik bel zo snel mogelijk. (dit was om 13:00)
Om 15:00 nog niets gehoord dus ik belde zelf, ja meneer ******** ik bel u zo snel mogelijk.

Op bed gaan liggen met een ijszak en heel veel pijnstillers (al hielpen die niets).

Om 5 uur zelf wederom gebeld, kreeg antwoord bandje, praktijk gesloten. TS ging heul uit z'n naadje. Was boos. :(

17:10 telefoon, tandarts dat ik morgenachtermiddag wel langs kon komen. Ik ondertussen flink over de zeik en ik zeg, nou dan wil ik een nummer van de dienstdoende tandarts of spoednummer want ik ga hier niet NOG een nacht mee liggen, en nog langer thuisblijven van men werk. Regel maar iets. Waarop die telefoongeit zegt, nou meneer ******** dan mag u nu direct komen :')

Klacht: Waarom moet je altijd eerst over de zeik gaan ergens voordat ze je helpen? en als je als braaf burgertje ja / nee zegt ze je ongegeneerd rectaal uitwonen?
pi_101929817
Bekend verhaal, ik werd eerst ook een aantal maanden verderop ingepland voor het trekken van mijn verstandskiezen en toen ik ging zeuren kon het opeens de volgende week.

Tip van de dag: boos worden betaald zich uit!
pi_101929852
Teveel tekst. :(
pi_101929887
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef Vermecelli het volgende:
Teveel tekst. :(
Opbokken dan. :'(
pi_101929993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Omschrijving:

Zondag middag beetje pijn in kaak (rechts onder langs heel het kaakbotbeending).
Zondag nacht heel veel pijn, paracetamol/ijszak/ibuprofen 600mg helpt niets. Pijn blijft.
Maandag overdag nog meer pijn (heb nog liever NOG een keer een gescheurde knieband dan dit)
Maandag tandarts gebeld kon dag erna (dinsdag) om 12 uur terecht om te kijken wat er aan de hand was.
Maandag nacht weer niet geslapen van de pijn.
Dinsdag 12 uur bij tandarts, bleek kies met een kapotte wortel of zenuw of zo iets. Dus wortelkanaalbehandeling of kies trekken. Ik zeg doe mij die behandeling maar.

Assistente zegt ja we gaan kijken om je vanmiddag ertussen te proppen ik bel zo snel mogelijk. (dit was om 13:00)
Om 15:00 nog niets gehoord dus ik belde zelf, ja meneer ******** ik bel u zo snel mogelijk.

Op bed gaan liggen met een ijszak en heel veel pijnstillers (al hielpen die niets).

Om 5 uur zelf wederom gebeld, kreeg antwoord bandje, praktijk gesloten. TS ging heul uit z'n naadje. Was boos. :(

17:10 telefoon, tandarts dat ik morgenachtermiddag wel langs kon komen. Ik ondertussen flink over de zeik en ik zeg, nou dan wil ik een nummer van de dienstdoende tandarts of spoednummer want ik ga hier niet NOG een nacht mee liggen, en nog langer thuisblijven van men werk. Regel maar iets. Waarop die telefoongeit zegt, nou meneer ******** dan mag u nu direct komen :')

Klacht: Waarom moet je altijd eerst over de zeik gaan ergens voordat ze je helpen? en als je als braaf burgertje ja / nee zegt ze je ongegeneerd rectaal uitwonen?
allereerst lullig voor je dat men je zo behandeld,anderzijds wees blij dat men toch uiteidelijk je weet te behandelen. :Y
de reden dat men zo doet is omdat men alles volgens procedures/regeltjes doet en niet rekening houdt met spoedsituaties of situaties die om een snelle handeling vragen. :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101930083
Heb ik ook eens gehad (wortelkanaalbehandeling) Prepare for hell!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_101930163
vorige week nog gehad.
de behandeling is vrij intensief maar als ze klaar zijn is het zooooo en opluchting!
ze waren bij mij wel ruim een uur bezig en moest totaal 4 keer langskomen voordat alles eindelijk klaar was , maar voel me weer super!
ik weet hoe het voelt en nee dat is niet fijn!
  woensdag 14 september 2011 @ 10:06:32 #8
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_101930192
:X Wortelkanaalbehandeling, herkenbaar. Gehad in januari 2009, gesplitst in 2 behandelingen. Laat ik zeggen dat het een vrij memorabele ervaring was, in negatieve zin.
pi_101932322
Heb er ook al 1 gehad. volgende afspraak is 80 minuten. Deze was zo'n 50 minuten.

Heb er niet zo veel problemen mee, paar goede spuiten in men smoelwerk en prima.

Het gaat mij op de manier waarop ze een patient behandelen, ja kom morgen maar :W .
Tot je zegt, ja dahaag regel maar wat anders dan mag je gelijk (na sluitingstijd) komen. :')

Gaat echt nergens over. Thnx voor jullie support btw ^O^ toch nog serieuze mensen hier :D
pi_101964997
Wtf :')
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_101965506
Wortelkanaalbehandeling is niets; dubbel behandeling gehad zonder verdoving, jaja ik kreeg niet eens een medaille! :')
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_102441839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:51 schreef Boterbartje het volgende:
Wortelkanaalbehandeling is niets; dubbel behandeling gehad zonder verdoving, jaja ik kreeg niet eens een medaille! :')
Nou, als de tandarts bij mij in alle 5 de worteleindes (zenuwen = hetgeen wat pijn doorstuurt) zo'n 2 uur zit te prikken, wil ik best wel verdoving.
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:30:51 #13
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102441914
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:51 schreef Boterbartje het volgende:
Wortelkanaalbehandeling is niets; dubbel behandeling gehad zonder verdoving, jaja ik kreeg niet eens een medaille! :')
Dus jij wil zeggen dat je zonder verdoving 5 zenuwuiteinden in een kies hebt laten verwijderen. Waarom geloof ik je niet ;D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:31:50 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_102441948
Nog nooit gehad, nog nooit een gaatje gehad, zelfs m'n verstandskiezen groeien recht, wat een bazengebit heb ik toch. _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')