SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Juist ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea was naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling
Nooit gehad?quote:
Gek he, het klinkt doodeng en je gaat over je nek van ellende. Dan zit je daar en dan stelt het he-le-maal nix voorquote:
Ik heb wel m'n wijsheidstanden laten trekken maar werd in slaap gedaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit gehad?
Het idee is enger dan het daadwerkelijk is. Ze maken dan de zenuw van je kies dood en daarvoor gaan ze in je kaak poeren. Ik had het twee weken geleden en was heel bang van te voren, maar het viel reuze mee. Fijn dat het voor Qwea ook mee viel!
Klinkt ook niet erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef sararaats het volgende:
Ik heb wel m'n wijsheidstanden laten trekken maar werd in slaap gedaan.
Ooit is er een tand getrokken waar de tandarts een uur mee bezig was. De wortel kwam mee. Ze hebben er zelfs met z'n tweeën aan gesleurd.
Dat was auw van de hoogste graad en ik was bang van de verdovingsspuit
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me heeft een keer de tandarts een gebroken neus geschopt.
En voor een clitpiercing ging ze lachend liggen
Ik heb een wenkbrauwpiercingquote:Op woensdag 14 september 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Please, zeg me dat je geen clitpiercing hebt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |