Het lijkt een beetje op W7 gecombineerd met de layout van Office 2010.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik van windows 7 echt minder vond in vergelijking met Vista is de nieuwe mappen structuur. Hebben ze dat weer veranderd in 8 of is het nog steeds net zo kut als in 7?
Ik heb het niet aan de praat gekregen op VMware, Virtualbox ook niet. Heb het maar gewoon op de laptop geinstalleerd als dualboot..quote:Op woensdag 14 september 2011 21:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op W7 gecombineerd met de layout van Office 2010.
Ik kreeg W8 niet op VMWare player aan de praat, maar na een tijdje prutsen werkt het wel onder Virtualbox. NIC en geluid op Intel zetten en het werkt aardig.
Naja in de USA gebruiken ze zowat ook alleen maar Fahrenheit.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
Eerste ding waar ik mij aan irriteer is het feit dat de temperatuur in Fahrenheit aangegeven wordt in plaats van celcius.
En ik had ook graag een automatische updatefunctie in de social media apps gezien.
Inderdaad. Ik hoopte nog wat in het configuratiescherm te kunnen vinden, maar helaas. Niet hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Naja in de USA gebruiken ze zowat ook alleen maar Fahrenheit.
welke social media apps bedoel je eigenlijkl?
Druk op Cntrl+I als je de Weather app open hebt., daar staan de instellingen voor een bepaalde appquote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
Eerste ding waar ik mij aan irriteer is het feit dat de temperatuur in Fahrenheit aangegeven wordt in plaats van celcius.
En ik had ook graag een automatische updatefunctie in de social media apps gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |