SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Peter Profiel | History | Fotoboek
3) Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4) Lutte Profiel | History | Fotoboek
5) gewoonfaye Profiel | History | Fotoboek
6) AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7) Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
8) honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
9) liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
10) TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11) Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
12) IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
13) Theatermama Profiel | History | Fotoboek BOM
14) AchJa Profiel I History I Fotoboek
15. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
16. tdrone Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. MaJo Profiel | History | Fotoboek
19. CaLeX Profiel | History | Fotoboek TWEELING
20. De_boswachter Profiel | History | Fotoboek
21. Etcetera Profiel | History | Fotoboek MAFFIA
22. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
23. Lindytje Profiel | History | Fotobooek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotobooek
25. Antebella Profiel | History | Fotobooek
26. blessed19 Profiel | History | Fotobooek
27. EllaN Profiel | History | Fotoboek DORP
28. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
29. tripack Profiel | History | Fotoboek
30. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
PM Lynda en Bart link
Spelleiders deze ronde: Bartjebart en Lynda
Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezingen
Nacht 1
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 14-09-2011 22:12:49 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
het is een heel lief katje hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens als grapje over mijn lippen verkrijgenNiemand komt aan Noa
![]()
En bedankt voor de katstemmen
Als je valselijk zweert op majo's kat, maken we geen babipangang van de kat, maar durum van jou. Dat je het even weet.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zweer ook op Majo's kat dat ik geen maffia ben
Inderdaad jaquote:Op woensdag 14 september 2011 00:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je valselijk zweert op majo's kat, maken we geen babipangang van de kat, maar durum van jou. Dat je het even weet.
Ik ook nietquote:
Waarom is er eigenlijk een nieuwe nummering gekomen?quote:Op woensdag 14 september 2011 01:05 schreef CaLeX het volgende:
ik heb net deel 42 terug gelezen
man wat was ik newb daar
Dat was nog voor je ZHperiode.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ook, of was dat mijn ziekenhuisperiode?
Jij bent sowieso verdachtquote:Op woensdag 14 september 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
En voor de mensen die het verdacht vinden dat ik nu pas stem, ik was een avondje naar de film en drankjes doen daarna.
je had al 2 stemmen voor het burgemeesterschap totdat gezegd werd dat jij helemaal niet in de running wasquote:Op woensdag 14 september 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
En voor de mensen die het verdacht vinden dat ik nu pas stem, ik was een avondje naar de film en drankjes doen daarna.
Ik heb het teruggelezen. Misschien is het wel lachen als ik me verkiesbaar stelquote:Op woensdag 14 september 2011 01:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
je had al 2 stemmen voor het burgemeesterschap totdat gezegd werd dat jij helemaal niet in de running was![]()
Ik had ook wel even mijn bedenkingen bij hoe makkelijk je de stemmen opeens binnenhaalde, bijna alsof ze een reden zochten om op jou te stemmen.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij bent sowieso verdacht
En dat jij nou niet van katten houdt betekent niet dat mijn zweeractie niets betekent
veel succes jahquote:Op woensdag 14 september 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het teruggelezen. Misschien is het wel lachen als ik me verkiesbaar stel.
liesje1979 (4) AchJa, MaJo, EllaN, Erik
charmed_angel (0)
gewoonfaye (1) Knetterkrankjorum
CaLeX (3) blessed, Peter, TV
Roger_Epiales (4) tdrone, Etcetera, Maarten-Pieter, de_boswachter
MaJo (6) liesje1979, AlbinoBambi, Puntenslijpsel, Timmmmm, CaLeX, Sheepcidus
de_boswachter (0)
Theatermama (0)
Tha_Erik (0)
Dat verbaasd me eerlijk gezegd ook hoor, vooral omdat ik me vrij laat beschikbaar steldequote:Op woensdag 14 september 2011 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had ook wel even mijn bedenkingen bij hoe makkelijk je de stemmen opeens binnenhaalde, bijna alsof ze een reden zochten om op jou te stemmen.
Er gaan trouwens nog geen alarmbellen af bij Erik hier, maar dat zegt niet zoveel.
Je snapt dat het een beetje ook een grap is hequote:Op woensdag 14 september 2011 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
En nu gaan er toch een paar belletjes af.
Je kat is cute dat sowieso, maar mensen trokken zelfs spontaan hun stem op anderen in om op jou te stemmenquote:Op woensdag 14 september 2011 01:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verbaasd me eerlijk gezegd ook hoor, vooral omdat ik me vrij laat beschikbaar steldeMaar Noa doet het hem denk ik
Jij komt net binnenkakken, ik zit al helemaal in de speurmodus enzoquote:Op woensdag 14 september 2011 01:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je snapt dat het een beetje ook een grap is he? Ik verwacht geen BM te worden hoor.
Dat heeft denk ik te maken met de vorige rond en dat ik een van de oudste spelers benquote:Op woensdag 14 september 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kat is cute dat sowieso, maar mensen trokken zelfs spontaan hun stem op anderen in om op jou te stemmen
Ik kom net thuis, nietvermoedend, zie een PM (één! Dus ik kan niet blijer zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij komt net binnenkakken, ik zit al helemaal in de speurmodus enzoIk zie al niets meer als grap.
Thanks voor je stem.
Mja ik snap dat dat misschien wel meespeelt voor de oudere spelers. Ik denk alleen dat het niet zo heel veel zegt. De oudste speler hoeft niet per se de meeste rondes te hebben gespeeld. En daarnaast zoals ik soms Timmmmm lees ging het vroeger heel anders, qua hints etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik te maken met de vorige rond en dat ik een van de oudste spelers benMaar hoe dan ook, is wel weer fijn om weer een keer een dorpsburgemeester te hebben
Ok voordeel van de twijfel. for now.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, nietvermoedend, zie een PM (één! Dus ik kan niet blijer zijn) en een topic wat ik terug moet lezen
. Blijkbaar waren we begonnen
.
Ik vind het lastig om te zeggen wie nu wel of niet burgemeester moet worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die waarde hechten aan hetgeen waar ze bij een online spel op zweren.
Ik stem op liesje omdat die BM dient te worden. Altijd actief enzo bladiebla.
##vote liesje
liesje1979 (4) AchJa, MaJo, EllaN, Erik
charmed_angel (0)
gewoonfaye (1) Knetterkrankjorum
CaLeX (3) blessed, Peter, TV
Roger_Epiales (4) tdrone, Etcetera, Maarten-Pieter, de_boswachter
MaJo (6) liesje1979, AlbinoBambi, Puntenslijpsel, Timmmmm, CaLeX, Sheepcidus
de_boswachter (0)
Theatermama (0)
Wil je dat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Stelt honkey zich ook beschikbaar?
Jij zegt het, ik dacht het gelijk toen ik net dit topic openkliktequote:Op woensdag 14 september 2011 08:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie dat tim gezwicht is door een newb? Dan moet hij geheid maffia zijn!
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het gelijk toen ik net dit topic openklikte
Je maakt wel een rare switchquote:
Maar waarom switch je dan toch en geef je je eerste keus daarmee minder kans om BM te worden? Op het moment van jouw switch was het nog helemaal niet zeker dat Calex geen kans maakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Eerst is clx de beste keuze, dan majo. Als PS zich nu beschikbaar zou stellen, zou ik weer switchen. Ik vind het heel jammer als je niet zo goed tegen die veranderingen kan, maar dan moet je met de psycholoog gaan praten, niet met mij.
Waarom wissel je je stem dan niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg niet zo'n geweldig gevoel bij al die stemmen op MaJo.
Dat vind ik ook weer zo sneu en dan lijkt het alsof ik het doe omdat ik dan zelf meer BM kans maak.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wissel je je stem dan niet?
Le-zen. Echt, ik ga nog een keer hetzelfde zeggen, probeer het alsjeblieft langzaam te lezen, anders moet ik het nog een keer zeggen, eerst was calex de beste keus, maar toen majo zich verkiesbaar stelde, was zij de beste keus. Aye?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar waarom switch je dan toch en geef je je eerste keus daarmee minder kans om BM te worden? Op het moment van jouw switch was het nog helemaal niet zeker dat Calex geen kans maakt.
Wat hap je weer heerlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 10:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Le-zen. Echt, ik ga nog een keer hetzelfde zeggen, probeer het alsjeblieft langzaam te lezen, anders moet ik het nog een keer zeggen, eerst was calex de beste keus, maar toen majo zich verkiesbaar stelde, was zij de beste keus. Aye?
Majo>calex.
Als dit nu weer je begrip te boven gaat, geef ik het op.
Dat zou voor mij dan ook een primaire reden zijn om te switchenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo sneu en dan lijkt het alsof ik het doe omdat ik dan zelf meer BM kans maak.
Dit vind ik dan ook wel een beeeeetje verdacht. Je vertrouwt het zaakje niet, maar je wil er niks aan veranderen om een situatie te creëren die vertrouwder is (neem aan dat je jezelf meer vertrouwt dan majo).quote:Op woensdag 14 september 2011 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo sneu en dan lijkt het alsof ik het doe omdat ik dan zelf meer BM kans maak.
Je eigen onvermogen zo goed proberen te praten. Schattig! Nu vind ik je weer liefquote:
Ze wil juist niet de verdenking op haar leggen door het BMschap boven alles te willenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit vind ik dan ook wel een beeeeetje verdacht. Je vertrouwt het zaakje niet, maar je wil er niks aan veranderen om een situatie te creëren die vertrouwder is (neem aan dat je jezelf meer vertrouwt dan majo).
Dat mag je best verdacht vinden maar ik dacht dat je me ondertussen wel beter kende.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit vind ik dan ook wel een beeeeetje verdacht. Je vertrouwt het zaakje niet, maar je wil er niks aan veranderen om een situatie te creëren die vertrouwder is (neem aan dat je jezelf meer vertrouwt dan majo).
Je mag volgens mij ook niet switchen om jezelf meer kans te gevenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet? Netjes is het niet, maar we gaan hier geen motieven opdringen om te stemmen, of motieven verbieden.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mag volgens mij ook niet switchen om jezelf meer kans te geven
Bovendien kan je het niet hard maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom niet? Netjes is het niet, maar we gaan hier geen motieven opdringen om te stemmen, of motieven verbieden.
Ik dacht dat dat bij de stemregels stond... zoals je ook niet mag switchen op het laatste moment om iemand van een lynch te redden, enkel en alleen om die redequote:Op woensdag 14 september 2011 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom niet? Netjes is het niet, maar we gaan hier geen motieven opdringen om te stemmen, of motieven verbieden.
Ik zit op een oude mobiel, en kan het niet makkelijk opzoeken. Als je die regel gevonden hebt, wil je die dan misschien even posten, dan kan ik hem ook lezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat bij de stemregels stond... zoals je ook niet mag switchen op het laatste moment om iemand van een lynch te redden, enkel en alleen om die rede
quote:2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
Gelul, dit soort gebabbel is weer een ouderwets truckje van je!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Le-zen. Echt, ik ga nog een keer hetzelfde zeggen, probeer het alsjeblieft langzaam te lezen, anders moet ik het nog een keer zeggen, eerst was calex de beste keus, maar toen majo zich verkiesbaar stelde, was zij de beste keus. Aye?
Majo>calex.
Als dit nu weer je begrip te boven gaat, geef ik het op.
Vertel het eens, poesje, wat is mijn motivatie dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gelul, dit soort gebabbel is weer een ouderwets truckje van je!
De echte motivatie weet jij alleen, schattebout!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel het eens, poesje, wat is mijn motivatie dan?
Goed gezien! Dus doe niet net of je van alles weet, terwijl ik mijn downnichtje nog kan leren geen conclusies te trekken voor je de zaak een beetje doorhebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De echte motivatie weet jij alleen, schattebout!
Hihi, mij kan je niet gek maken, lieverdje!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed gezien! Dus doe niet net of je van alles weet, terwijl ik mijn downnichtje nog kan leren geen conclusies te trekken voor je de zaak een beetje doorhebt.
Het enige wat je ermee doet is jezelf in de kaart laten kijken, plaspopje
Volgens mij hebben ze het over mijquote:
Ik hoop van harte dat jij erbij zit!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heerlijk, die voorpret! Vanavond toch de eerste doden, niet?
Ik wou bijna wat zeggen, maar ben erachter gekomen dat je precies 3 maanden ouder bent...quote:Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het over mij![]()
Dat dacht ik dus ook even! Geestig, niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het over mij![]()
Liefde!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat jij erbij zit!
3 maanden ouder, dat heeft toch niks met newbie zijn te makenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik wou bijna wat zeggen, maar ben erachter gekomen dat je precies 3 maanden ouder bent...
Excuus!
Dat is waarquote:Op woensdag 14 september 2011 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar hoe lang je meespeelt zegt dan weer niets over hoeveel rondes je hebt gespeeld.
Ok, werken.
Dat is het hem nou juist, als je het goed speelt WELquote:Op woensdag 14 september 2011 11:05 schreef tdrone het volgende:
Ik denk dat het niet veel uitmaakt of je nou 10 of 30 potjes hebt meegespeeld zeker omdat burgemeester zijn in dit spel eigenlijk niet heel veel voorstelt
Ik ben er een half jaar of wat tussenuit geweest. Ik denk dat PS over de hele reeks bezien de meeste rondes heeft meegemaaktquote:Op woensdag 14 september 2011 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarmaar heb toen een hele tijd meegespeeld, totdat ik het gezeik zat werd
Dat heeft inderdaad niks met newbie zijn te maken, nee.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
3 maanden ouder, dat heeft toch niks met newbie zijn te makenDat gaat erom hoe lang je post of meespeelt, niet je leeftijd
Ik ben tenminste gedenkwaardigquote:Op woensdag 14 september 2011 11:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad niks met newbie zijn te maken, nee.Ik kan je alleen niet meer herhinneren bij de vorige potjes die ik op fok! gespeeld heb, maar ach. Als jij bm wordt heb ik er wel vertrouwen in.
Ik had eigenlijk verwacht dat Hara juist degene was die alle rondes heeft meegedaan. Waarom doet zij eigenlijk niet mee?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er een half jaar of wat tussenuit geweest. Ik denk dat PS over de hele reeks bezien de meeste rondes heeft meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |