quote:0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
denken dat vrouwen niet van elke willekeurige man gratis seks kunnen krijgen
denken dat mannen "moeilijk verkrijgbaar" zijn
mannen met illusies
Deze bitch weet blijkbaar niet dat mannen donders goed weten dat vrouwen een show ophangen met "ik kan overal seks krijgen" terwijl ze dit alleen zeggen om over te komen als "hard to get" terwijl het van binnen zielige onzekere meisjes zijn die niets liever willen als alle aandacht van de wereld.quote:14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dit zo true.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Terechte klachtquote:Op woensdag 14 september 2011 00:12 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen.
Vrouwen met een mening.
Uhm, je bent zelf ook vrouw? of heb ik iets gemist? >,<quote:Op woensdag 14 september 2011 00:12 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen.
Vrouwen met een mening.
Oke, die gaat in m'n sigquote:
Ik ga dit ook in m'n sig zetten en net doen alsof je dat tegen mij had gericht.quote:
Ik gebruik juist het linkje zodat ik kan bewijzen dat Saisai kij harde piemol wilt van kThxByex0r !!!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga dit ook in m'n sig zetten en net doen alsof je dat tegen mij had gericht.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga dit ook in m'n sig zetten en net doen alsof je dat tegen mij had gericht.
Oh, kudo's voor je foboquote:
maarrrrr.... hebben bij mij wel het grootste recht wat een vrouw maar kan hebben.O-)quote:Op woensdag 14 september 2011 00:12 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen.
Vrouwen met een mening.
Halloquote:
Ewa wat ga je zo doen, zeis hard to get weetjequote:Op woensdag 14 september 2011 11:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HalloHeb je al een woonplek gevonden?
tevens ben ik onzeker en wil ik niets liever dan aandacht van de wereldquote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ewa wat ga je zo doen, zeis hard to get weetje
Ze woont bij mijquote:Op woensdag 14 september 2011 11:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HalloHeb je al een woonplek gevonden?
Leukquote:
Sowieso, je ziet er leuk uit op je PF. neuken?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
tevens ben ik onzeker en wil ik niets liever dan aandacht van de wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |