SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Als je profvoetballer wil worden zou ik vooral reteveel gaan oefenen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef Flepke het volgende:
Opties die niet je doel moeten zijn.
Als jij goed wilt kunnen voetballen bereik je je doel veel sneller door de droom en motivatie te hebben om profvoetballer te worden.
Vervang praten voor fysiek contact en mijn punt staat nog steeds. Iemand het bed in praten is gewoon een gezegde waar ik gebruik van maken, ik beweerde niet dat je iemand niet mag aanraken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer voor moneyfornothing, ze zei:
"Er zitten ook nog andere opties tussen er zo bij lopen en elke vrouw je bed in praten in."
Onzin, er zijn meerdere manieren om een relatie te krijgen dan alleen zo veel mogelijk vrouwen versieren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Opties die niet je doel moeten zijn.
Als jij goed wilt kunnen voetballen bereik je je doel veel sneller door de droom en motivatie te hebben om profvoetballer te worden.
Waarom zou je dat niet willen, het is al duizenden jaren een beproefde methode.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef kree het volgende: [..] Ik zeg niet dat je geen band op kan bouwen met seks. Ik zeg dat ik niet op zo'n manier een band op wil bouwen!
Blijf dat geloven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef Catbert het volgende: [..] Vrouwen zijn anders dan mannen. Veel vrouwen gaan niet met een kerel naar bed als ze die niet tenminste als relatiemateriaal zien.
Als je het zo bekijkt en vertaalt dus: alles aanspreken wat neukbaar is.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
Dan doe ik het wel...
[..]
Als je profvoetballer wil worden zou ik vooral reteveel gaan oefenen.
FF een topicreport doen dan.quote:
Dat is gewoon zo. Vrouwen willen niet het stempel 'slet' en zien bovendien lust en liefde minder makkelijk los van elkaar dan mannen dat gemiddeld doen.quote:
Niet iedereen, maar het lijkt me sterk dat er van die duizenden vrouwen die dag geen enkele bed waardig of relatie waardig wasquote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vervang praten voor fysiek contact en mijn punt staat nog steeds. Iemand het bed in praten is gewoon een gezegde waar ik gebruik van maken, ik beweerde niet dat je iemand niet mag aanraken.
[..]
Onzin, er zijn meerdere manieren om een relatie te krijgen dan alleen zo veel mogelijk vrouwen versieren.
Pretty much ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Als je het zo bekijkt en vertaalt dus: alles aanspreken wat neukbaar is.
Done.quote:
Blijf dat geloven.quote:[..]
Dat is gewoon zo. Vrouwen willen niet het stempel 'slet' en zien bovendien lust en liefde minder makkelijk los van elkaar dan mannen dat gemiddeld doen.
Dat kan best zijn, maar niet voor iedereen.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet willen, het is al duizenden jaren een beproefde methode.
[..]
Ik ridder alleen op vaginaal & anaal gebied.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef debeterebob het volgende:
Heey Flepke, ben je ook zo'n pua-ridder?
Bedwaardig: vast welquote:Op woensdag 14 september 2011 00:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar het lijkt me sterk dat er van die duizenden vrouwen die dag geen enkele bed waardig of relatie waardig was
Ik weet dat. Zowel uit ervaring als uit al dat leesvoer wat daarover beschikbaar is. Er zijn genoeg vrouwen die gewoon per definitie niet neuken op de eerste avond, no matter what. Dit terwijl vrijwel alle kerels op de eerste avond prima willen neuken als dat er zo van komt.quote:
Dan lekker daar op wachten, dan hoef je ook geen advies over hoe beter/makkelijker te versieren.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar niet voor iedereen.
Ik wil gewoon iemand *echt* leuk vinden (en dat kan misschien wel in een dag zijn of misschien een maand of een jaar)
Klopt voor mij in ieder geval wel. Naast dat het merendeel van de mannen die wat proberen sowieso al niet interessant genoeg zijn, en dan al helemaal niet voor een keertje.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
FF een topicreport doen dan.
[..]
Dat is gewoon zo. Vrouwen willen niet het stempel 'slet' en zien bovendien lust en liefde minder makkelijk los van elkaar dan mannen dat gemiddeld doen.
DAAROM ER OP AF GAAN EN JE NIET DOOR JE HOOFD LATEN TEGENHOUDENquote:Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedwaardig: vast wel
Relatiewaardig: weet je niet op het eerste gezicht niet in ieder geval
Ik vind jou manier van versieren (zo snel mogelijk neuken) gewoon niet mijn manier.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan lekker daar op wachten, dan hoef je ook geen advies over hoe beter/makkelijker te versieren.
Je caps-lock blijft hangen.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
DAAROM ER OP AF GAAN EN JE NIET DOOR JE HOOFD LATEN TEGENHOUDEN
Je stelt hogere eisen aan 1x sex slippertje dan aan 243458548258258x sex in relatie ? apart.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt voor mij in ieder geval wel. Naast dat het merendeel van de mannen die wat proberen sowieso al niet interessant genoeg zijn, en dan al helemaal niet voor een keertje.
Precies, het is niet voor niets zo dat vrouwen zich wel eens schuldig voelen na seks (ONS) terwijl mannen daar vrijwel geen last van hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
FF een topicreport doen dan.
[..]
Je houdt niet van seks (eventueel met de meid waar je verliefd op bent?)quote:Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vind jou manier van versieren (zo snel mogelijk neuken) gewoon niet mijn manier.
Ik heb geen interesse in sex slippertjes met willekeurige/wildvreemde mannan, misschien ligt het daaraan.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je stelt hogere eisen aan 1x sex slippertje dan aan 243458548258258x sex in relatie ? apart.
zo bedoelt hij het ook.weer nietquote:Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vind jou manier van versieren (zo snel mogelijk neuken) gewoon niet mijn manier.
Ik vind overigens wel dat als het die kant op gaat je er als man initiatief in moet nemen en niet af moet wachten tot de vrouw een move maakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef kree het volgende:
Zo gek is dat toch niet? Ik zou hetzelfde hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je stelt hogere eisen aan 1x sex slippertje dan aan 243458548258258x sex in relatie ? apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |