abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2011 @ 00:00:11 #1
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101923845

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 14 september 2011 @ 00:00:38 #2
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101923869
Dan doe ik het wel...

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef Flepke het volgende:
Opties die niet je doel moeten zijn.
Als jij goed wilt kunnen voetballen bereik je je doel veel sneller door de droom en motivatie te hebben om profvoetballer te worden.
Als je profvoetballer wil worden zou ik vooral reteveel gaan oefenen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 14 september 2011 @ 00:00:44 #3
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101923871
Flebke faalde hard.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101923888
Sorry, andere topic kan dicht
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101923896
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was eigenlijk meer voor moneyfornothing, ze zei:

"Er zitten ook nog andere opties tussen er zo bij lopen en elke vrouw je bed in praten in."
Vervang praten voor fysiek contact en mijn punt staat nog steeds. Iemand het bed in praten is gewoon een gezegde waar ik gebruik van maken, ik beweerde niet dat je iemand niet mag aanraken.

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef Flepke het volgende:

[..]

Opties die niet je doel moeten zijn.
Als jij goed wilt kunnen voetballen bereik je je doel veel sneller door de droom en motivatie te hebben om profvoetballer te worden.
Onzin, er zijn meerdere manieren om een relatie te krijgen dan alleen zo veel mogelijk vrouwen versieren.
pi_101923900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef kree het volgende: [..] Ik zeg niet dat je geen band op kan bouwen met seks. Ik zeg dat ik niet op zo'n manier een band op wil bouwen!
Waarom zou je dat niet willen, het is al duizenden jaren een beproefde methode.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef Catbert het volgende: [..] Vrouwen zijn anders dan mannen. Veel vrouwen gaan niet met een kerel naar bed als ze die niet tenminste als relatiemateriaal zien.
Blijf dat geloven.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:01:23 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101923910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
Dan doe ik het wel...

[..]

Als je profvoetballer wil worden zou ik vooral reteveel gaan oefenen.
Als je het zo bekijkt en vertaalt dus: alles aanspreken wat neukbaar is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:01:30 #8
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101923916
quote:
17s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
Sorry, andere topic kan dicht
FF een topicreport doen dan.

quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
Blijf dat geloven.
Dat is gewoon zo. Vrouwen willen niet het stempel 'slet' en zien bovendien lust en liefde minder makkelijk los van elkaar dan mannen dat gemiddeld doen.
pi_101923940
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vervang praten voor fysiek contact en mijn punt staat nog steeds. Iemand het bed in praten is gewoon een gezegde waar ik gebruik van maken, ik beweerde niet dat je iemand niet mag aanraken.

[..]

Onzin, er zijn meerdere manieren om een relatie te krijgen dan alleen zo veel mogelijk vrouwen versieren.
Niet iedereen, maar het lijkt me sterk dat er van die duizenden vrouwen die dag geen enkele bed waardig of relatie waardig was
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:02:43 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101923967
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Als je het zo bekijkt en vertaalt dus: alles aanspreken wat neukbaar is.
Pretty much ja.
pi_101923987
Heey Flepke, ben je ook zo'n pua-ridder?
pi_101923990
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Done.
quote:
[..]

Dat is gewoon zo. Vrouwen willen niet het stempel 'slet' en zien bovendien lust en liefde minder makkelijk los van elkaar dan mannen dat gemiddeld doen.
Blijf dat geloven.
pi_101923999
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet willen, het is al duizenden jaren een beproefde methode.

[..]

Dat kan best zijn, maar niet voor iedereen.
Ik wil gewoon iemand *echt* leuk vinden (en dat kan misschien wel in een dag zijn of misschien een maand of een jaar)
Do what you love, love what you do!
pi_101924006
quote:
17s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef debeterebob het volgende:
Heey Flepke, ben je ook zo'n pua-ridder?
Ik ridder alleen op vaginaal & anaal gebied.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:03:46 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101924015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet iedereen, maar het lijkt me sterk dat er van die duizenden vrouwen die dag geen enkele bed waardig of relatie waardig was
Bedwaardig: vast wel
Relatiewaardig: weet je niet op het eerste gezicht niet in ieder geval
C'est la vie
pi_101924028
Je moet overigens goed zijn met vrouwen voordat je juist de liefde van je leven kunt uitkiezen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:04:10 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101924034
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef Flepke het volgende:

Blijf dat geloven.
Ik weet dat. Zowel uit ervaring als uit al dat leesvoer wat daarover beschikbaar is. Er zijn genoeg vrouwen die gewoon per definitie niet neuken op de eerste avond, no matter what. Dit terwijl vrijwel alle kerels op de eerste avond prima willen neuken als dat er zo van komt.
pi_101924036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef kree het volgende:

[..]

Dat kan best zijn, maar niet voor iedereen.
Ik wil gewoon iemand *echt* leuk vinden (en dat kan misschien wel in een dag zijn of misschien een maand of een jaar)
Dan lekker daar op wachten, dan hoef je ook geen advies over hoe beter/makkelijker te versieren.
pi_101924047
quote:

[..]

[..]

Klopt voor mij in ieder geval wel. Naast dat het merendeel van de mannen die wat proberen sowieso al niet interessant genoeg zijn, en dan al helemaal niet voor een keertje.
pi_101924053
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Bedwaardig: vast wel
Relatiewaardig: weet je niet op het eerste gezicht niet in ieder geval
DAAROM ER OP AF GAAN EN JE NIET DOOR JE HOOFD LATEN TEGENHOUDEN
pi_101924067
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan lekker daar op wachten, dan hoef je ook geen advies over hoe beter/makkelijker te versieren.
Ik vind jou manier van versieren (zo snel mogelijk neuken) gewoon niet mijn manier.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 14 september 2011 @ 00:05:07 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101924075
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

DAAROM ER OP AF GAAN EN JE NIET DOOR JE HOOFD LATEN TEGENHOUDEN
Je caps-lock blijft hangen.
C'est la vie
pi_101924088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Klopt voor mij in ieder geval wel. Naast dat het merendeel van de mannen die wat proberen sowieso al niet interessant genoeg zijn, en dan al helemaal niet voor een keertje.
Je stelt hogere eisen aan 1x sex slippertje dan aan 243458548258258x sex in relatie ? apart.
pi_101924091
quote:

[..]

[..]

Precies, het is niet voor niets zo dat vrouwen zich wel eens schuldig voelen na seks (ONS) terwijl mannen daar vrijwel geen last van hebben.
pi_101924105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vind jou manier van versieren (zo snel mogelijk neuken) gewoon niet mijn manier.
Je houdt niet van seks (eventueel met de meid waar je verliefd op bent?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')