SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht dat ik hier niet welkom wasWant ik geef niet teveel geld uit.
je zegt het meteen goed met 'teveel'.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht dat ik hier niet welkom wasWant ik geef niet teveel geld uit.
Vroeger was ik ook zoquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je zegt het meteen goed met 'teveel'.
Soms koop ik dingen waarvan ik achteraf denk WTF moest dat nou en dan is mijn geld weer bijna op
impulsief zijn
Herkenbaar _Oquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je zegt het meteen goed met 'teveel'.
Soms koop ik dingen waarvan ik achteraf denk WTF moest dat nou en dan is mijn geld weer bijna op
impulsief zijn
Uggsquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Herkenbaar _O
'Och, die uggs (ja,, maar wel warm) kunnen deze maand best al wel, dan heb ik ze vast voor als het koud wordt'
'Uw saldo is 12,50'
'Fuck'
Oh, die is wel tof jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL DEZE
http://www.asos.com/ASOS/(...)20&sort=-1&clr=Black
Ja, datquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uggs(de warmte, niet het uiterlijk
) al matchen ze soms stiekem wel goed bij een outfit
Mensen die nu al uggs dragenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, datMaar uggs onder zomerjurkjes zonder legging en vest en wat dan ook
Serieus, dan is het warm hoor, als je zomaar een jurkje aan kunt. Dan zijn uggs niet nodig
.
Ik heb ze al wel aangehadquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die nu al uggs dragen
Ohjee. Dat gaat me te verquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil hele foute designer regenlaarzen
Naja niet per se designer maar je hebt toch van die 'fashion' regenlaarzen. Ben dat merk kwijtquote:
Ja, ik heb er net nog iets over gelezen. Ik weet het alleen ook niet meerquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja niet per se designer maar je hebt toch van die 'fashion' regenlaarzen. Ben dat merk kwijt
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik heb er net nog iets over gelezen. Ik weet het alleen ook niet meer
Ik moet eerst nog uitzoeken welke kleur het beste bij mijn ogen past.quote:
Roze met pailletten, sowieso.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog uitzoeken welke kleur het beste bij mijn ogen past.
Schoonheid zit van binnen, toch?quote:
Jij kent mijn ogen niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Roze met pailletten, sowieso.
Dat welquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen, toch?
[..]
Jij kent mijn ogen niet.
Wat is er met die hartjes? Voel jij de liefde in de lucht?quote:
Goedzo, snel kijken, hij is mooiquote:Op woensdag 14 september 2011 15:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik las je blog en heb die film gedownload.
Ik bewaar 'm voor vanavondquote:Op woensdag 14 september 2011 15:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo, snel kijken, hij is mooizet de zakdoeken maar klaar.
Oke, vanavond is vroeg genoeg. Zal ik die film die ik van jou moest kijken eindelijk eens kijken... Eh. Welke was het ook alweer?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm voor vanavondNu is het nog veel te licht om te gaan huilen.
My Sister's Keeper! Ja, die ga je echt heel mooi vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, vanavond is vroeg genoeg. Zal ik die film die ik van jou moest kijken eindelijk eens kijken... Eh. Welke was het ook alweer?
Beide gezien en ik vond Your Highness echt prachtigquote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef JanPiraat het volgende:
Hey Bob heb je Bad Teacher en/of Your Highness al wel gezien ? die laatstgenoemde kan wel beetje flauw zijn af en toe maar Bad Teacher is zeker een aanrader...
En uiteraard Horrible Bosses ook maar die is nog niet te downloaden geloof ik![]()
Oowja en vrijdag nieuwe Seizoenstart van It's always sunny in Philadelphiaquote:Op woensdag 14 september 2011 15:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beide gezien en ik vond Your Highness echt prachtigHou van die humor. Horrible Bosses was ik ook nog op om te downloaden. Charlie!!
Oke! Ik ga nu downloaden!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
My Sister's Keeper! Ja, die ga je echt heel mooi vinden.
Haiquote:
Waarom ben je niet op msn dan manquote:Op woensdag 14 september 2011 16:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hai
Ik heb net Sucker Punch gezien, had er echt helemaal niks van verwacht maar wat een vette film zeg.
Omdat ik op offline sta. Nee, want m'n internet doet het thuis niet (zit nu bij oma). Eh, we gaan geen peuter adopteren. En Sucker Punch is vet ja, beetje vaag wel ja..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn dan manEn had je m'n whatsapp gehad? Ik wil een peuter adopteren, hij was echt te schattig
En moet ik Sucker Punch ook zien ja? Op imdb lijkt ie me wat.. vaag.
Qua vaagheid moest ik een beetje aan Moulin Rouge denken.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat ik op offline sta. Nee, want m'n internet doet het thuis niet (zit nu bij oma). Eh, we gaan geen peuter adopteren. En Sucker Punch is vet ja, beetje vaag wel ja..
Oke, ga ik die ook downloadenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat ik op offline sta. Nee, want m'n internet doet het thuis niet (zit nu bij oma). Eh, we gaan geen peuter adopteren. En Sucker Punch is vet ja, beetje vaag wel ja..
Oh, dat is tofquote:Op woensdag 14 september 2011 16:19 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Qua vaagheid moest ik een beetje aan Moulin Rouge denken.
Morgen. In de Media Lounge, na 10.20.quote:
Oehoehh, jullie gaan datenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Morgen. In de Media Lounge, na 10.20.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Morgen. In de Media Lounge, na 10.20.
Nou wil ik helemaal met jullie daten.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
want ik moet morgen patat eten
Ik ben al je stalker, ga ik niet ook nog met je datenquote:
true.. true...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben al je stalker, ga ik niet ook nog met je daten
Jij bent inderdaad wel een enorme homohater ja. Ik vind het niet kunnen hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
een haatbaardenclub voor besnorde vrouwen en homo's
Ja, het stinkdier is verbannen, ik vond deze zo lief. Maar, vind je lichtroze niet mannelijk?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef dralion13 het volgende:
Hallo
Wats deze bloemp, nieuwe UI
Ik ben druk aan het verven trouwens, 1 muur van mn kamer is lichtroze, moet wit worden, maar is beroerde verf die eerst doorzichtig is en pas wit wordt na een half uur ofzo
Oh, nee, niet echtquote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef dralion13 het volgende:
lichtroze past niet bij het groen van mn meubels
Bloempjes zijn gewoon extreem cool.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjes passen overal bij.
komt mooi uit, mn andere muur is door de vorige huurder wit geverfd, maar niet bepaald dekkend dus er zitten nog wat een beetje donkerroze vegen op de muurquote:
Klinkt alsof ie geverfd heeft met dode baby;squote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
komt mooi uit, mn andere muur is door de vorige huurder wit geverfd, maar niet bepaald dekkend dus er zitten nog wat een beetje donkerroze vegen op de muur
maar ik ben te lui om die muren nog te verven
Net als olifantenpoep.quote:
Heb je de film al gekeken?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ruik lekker en ben sexy? Wauw, teveel eer dit. Hoewel ik wel lekker ruik ja. Lush
Eucalyptus ruikt goddelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga maar eens olifantenpoep ruiken dan
Ik beweer ook niet dat het stinkt. Olifantenpoep stinkt ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eucalyptus ruikt goddelijk.
Edit: Eucalyptus , zelfs een topic over geopend ooit.
Hehe inderdaad, eucalyptus kwekerij allesss.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef dralion13 het volgende:
In dat topic heb ik jou leren kennen klink
Hmmhmm, ik hou je in de gaten jongeman.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat het stinkt. Olifantenpoep stinkt ook niet.
Neequote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net als olifantenpoep.
[..]
Heb je de film al gekeken?
Ik heb het gevoel dat je me uitkleedt met je ogenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmmhmm, ik hou je in de gaten jongeman.
Ik ben juist te vrolijk en energiek. Hele tijd aan het dansen en allesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeeIk ben al een beetje jankerig en sipjes vandaag, dus het leek me geen goed idee
Jij dan?
Ruilen?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me uitkleedt met je ogen
[..]
Ik ben juist te vrolijk en energiek. Hele tijd aan het dansen en allesMaar misschien dat ik 'm straks in bed opzet.
Prachtige tenen heb je.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me uitkleedt met je ogen
Nee, ik geniet teveel van dit gevoel.quote:
Ik had niet eens sokken aanquote:
Ik was nog niet begonnen met uitkleden mallerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had niet eens sokken aan![]()
moet natuurlijk niet uitglijden tijdens het dansen.
Ohja. Dat snap ik wel. Goed, je mag het houden.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, ik geniet teveel van dit gevoel.
[..]
Ik had niet eens sokken aan![]()
moet natuurlijk niet uitglijden tijdens het dansen.
Wacht daar dan maar nog even mee, tot ik onder m'n warme dekentje lig.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was nog niet begonnen met uitkleden mallerd.
Morgen wordt jouw dag.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja. Dat snap ik wel. Goed, je mag het houden.
Graagquote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wacht daar dan maar nog even mee, tot ik onder m'n warme dekentje lig.
[..]
Morgen wordt jouw dag.
Oefff.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wacht daar dan maar nog even mee, tot ik onder m'n warme dekentje lig.
Nou, dat jij Bobje gaat uitkleden als ie onder z'n dekens ligt?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, shit wut. Waar heb je het over?![]()
![]()
O... Oke... Dat lijkt me lastig.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
Bob mag dat gewoon, wij delen dezelfde penis
Dan heb jij het grootste stuk zeker weer genomen..quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
Jij 3,5 dagen en Bobje 3,5?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
1 penis door tweeën gehakt. Maar duidelijk niet door iemand met een timmermansoog.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij 3,5 dagen en Bobje 3,5?
Ja. Een door de midden gehakte piemel. Bah. Niks niet Harry en z'n toverstok. Harry en z'n halve stok.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
1 penis door tweeën gehakt. Maar duidelijk niet door iemand met een timmermansoog.
Oh god hou op zeg.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Een door de midden gehakte piemel. Bah. Niks niet Harry en z'n toverstok. Harry en z'n halve stok.
Hahahahahaquote:Op woensdag 14 september 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik trek me er niks van aan. Pikstraf dit dat.
Match made in heavenquote:
Niet aantrekken, maar aftrekkenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik trek me er niks van aan. Pikstraf dit dat.
Slaap zachtquote:
Droom fijnquote:
Hij zegt rare dingen op msn, bedreigingen alles!quote:
Vies manneke.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet aantrekken, maar aftrekken
Ik las eerst ik trek me er niets van afquote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Match made in heaven
[..]
Niet aantrekken, maar aftrekken
[..]
Slaap zacht
Wist je noggg Jesus Christ Superstar ?! 39 keer met mijn gesel jongedamequote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zegt rare dingen op msn, bedreigingen alles!
Ahww. Moet je ook geen andere jongens uitkleden joh.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Droom fijn
[..]
Hij zegt rare dingen op msn, bedreigingen alles!
[..]
Vies manneke.
Ja. Dat wordt nooit meer seks dan, dan is ze stuk. Niet erg slim van je hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wist je noggg Jesus Christ Superstar ?! 39 keer met mijn gesel jongedame
Ik draag enkel joggingsbroeken.quote:
Eww viese conjooo.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik las eerst ik trek me er niets van afTreurige geest heb ik.
Pijnlijk wellll.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wist je noggg Jesus Christ Superstar ?! 39 keer met mijn gesel jongedame
Oowww niks aan de hand hoor gewoon wat rode striemen op de rugquote:Op donderdag 15 september 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Dat wordt nooit meer seks dan, dan is ze stuk. Niet erg slim van je hoor.
Jezus zag er niet zo 'gewoon' uit hoor daarna.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww niks aan de hand hoor gewoon wat rode striemen op de rug
Ja, nee, dat is niet lief. Tenzij je van dat soort dingen houdt Klinks, dan vooral doormeppen. Maar mijn ding is het nietquote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww niks aan de hand hoor gewoon wat rode striemen op de rug
Ik heb knoopjesquote:
Puberquote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik las eerst ik trek me er niets van afTreurige geest heb ik.
Mag nog wel een centimeter of 5 bijquote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef JanPiraat het volgende:
Enja sorry Bobik stuur je nog wel een stukje op via de post want het is inderdaad niet helemaal eerlijk verlopen toen tijdens het hakken
Kloptquote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb knoopjesMaar daarachter is het klein op het moment. Hoe is het achter jouw rits?
[..]
Puber
[..]
Mag nog wel een centimeter of 5 bij
Veel lekkerderquote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik draag enkel joggingsbroeken.
Jaaa maar Jezus is niks gewend johquote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus zag er niet zo 'gewoon' uit hoor daarna.
Heb je het koud?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb knoopjesMaar daarachter is het klein op het moment. Hoe is het achter jouw rits?
Je slaat Klinks altijd? MISHANDELING!quote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaa maar Jezus is niks gewend johjij bent bikkelharde vrouw je lacht erom
En achter jouw rits dan?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaa maar Jezus is niks gewend johjij bent bikkelharde vrouw je lacht erom
het is niet wat het is het is wat je er mee doetquote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Puber
[..]
Mag nog wel een centimeter of 5 bij
OMG WEETJE DAT NIET? We zaten zo in de bus en BAM op mn neussss allesquote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je slaat Klinks altijd? MISHANDELING!
Ik heb stiekem ook geen ritsquote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En achter jouw rits dan?
Huh? Wat gewoon?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En achter jouw rits dan?
[..]![]()
Ik heb al pijn als ik ehhh gwn.
WAT GEMEEN! De vlegel! Jan, hier komen, met de mattenklopper krijg je.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG WEETJE DAT NIET? We zaten zo in de bus en BAM op mn neussss allesEn toen later nog een keer omggg.
Niet eens zo koud, anders was ik nu ook niet depressief.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Heb je het koud?
Achter mijn rits is het 1 vochtige boel natuurlijk.
Blijken allemaal leugens te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
het is niet wat het is het is wat je er mee doet
Ja echt niet tof.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAT GEMEEN! De vlegel! Jan, hier komen, met de mattenklopper krijg je.
Trustenquote:
Heyyy rustig aan oma !!! anders kom ik elke week langs om te zeggen dat het mn verjaardag is als je over 5 jaar dement bentquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAT GEMEEN! De vlegel! Jan, hier komen, met de mattenklopper krijg je.
Hehehe dat zou wat zijn wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyyy rustig aan oma !!! anders kom ik elke week langs om te zeggen dat het mn verjaardag is als je over 5 jaar dement bent![]()
Ja, zeg, dan ben ik 25, dan ben ik nog niet dement hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyyy rustig aan oma !!! anders kom ik elke week langs om te zeggen dat het mn verjaardag is als je over 5 jaar dement bent![]()
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zullen we de liefde bedrijven?
Wat ga je seksen met breezer dan?quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat ga je seksen met breezer dan?
Ik zit nu boven, moet ik weer helemaal naar beneden.quote:
Haaaaiquote:Op donderdag 15 september 2011 11:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje ik sta nog aangemeld![]()
Daghoor
Gr.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoooiii.
Ik moet afmelden van Jan, dus doe ik dat maar.![]()
Doeeeeiquote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoooiii.
Ik moet afmelden van Jan, dus doe ik dat maar.![]()
Tot 17.40 ongeveer, en in de medialounge tot 12.40quote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tot hoelaat ben je hier nog?
Ben je voor 12.40 nog hier dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh, ik ga zo ff patat halen (gesponsord door school), 14.20 tot 18.30 nog les
Arm schaapjequote:Op donderdag 15 september 2011 11:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Tot 17.40 ongeveer, en in de medialounge tot 12.40
Welke film?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef HappyBob het volgende:
Bloempje! Gister wilde ik die film gaan kijken, was het Russisch gesprokenNu dus een nieuwe versie aan het downloaden. Hopen op iets wat ik begrijp
Jij vandaag My Sister's Keeper kijken?
Never let me go. Zou een echte tranentrekker moeten zijn..quote:
Nou, euh, ik huil wel om heel veel he?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Never let me go. Zou een echte tranentrekker moeten zijn..
Ah, mijn dagelijkse stalkbericht, moment.quote:
Heb je alweer les? Of nog steeds tussenuren?quote:
Les, maar nu wachten op die gozert voor onze presentatie. Hij moet nog langs 2 groepjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb je alweer les? Of nog steeds tussenuren?En verder ben ik het met je eens.
Oh zo'n les weerquote:Op donderdag 15 september 2011 15:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Les, maar nu wachten op die gozert voor onze presentatie. Hij moet nog langs 2 groepjes.
Vond je m wel leuk ja?!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb de film gekeken en moest niet huilen
Slecht meid.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vond je m wel leuk ja?!
Ik zei toch dat ik overal om moet huilenEn ik ben vergeten je film te kijken
En nu moet ik al bijna slapen want vroeg op alles.
Dat zijn die heerlijke momenten in het levenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef HappyBob het volgende:
Dat wordt dus huilen met een stijve plasser.
En dat zal ik nou nooit meemakenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat zijn die heerlijke momenten in het leven
Lijkt mij ook wel grappig. Sowieso, elke dag een piemel zien. Jeetjejeetje. Dan moet mijn piemel-haatknop weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat zal ik nou nooit meemaken
Ik druk die knop wel ff uit met mn piemel tochquote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel grappig. Sowieso, elke dag een piemel zien. Jeetjejeetje. Dan moet mijn piemel-haatknop weg.
Gatverdamme, blijf maar weg met die piemel.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik druk die knop wel ff uit met mn piemel toch
vies jij met je piemelobsessiequote:Op donderdag 15 september 2011 23:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
piemel als onderwerp, dit trekt mijn aandacht
Wat? Viese slet.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
Ah joh, ik heb vandaag nog 4 verschillende piemels gezien. Helemaal niets bijzonders aan.
Op m'n werk tochquote:
Jaja, tis wat.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
wat doe jij voor je werk? ik zit aan piemels.
Voor de hobbyquote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik doe het voor de hobby, voor mijn werk zit ik in de panty's en make-up
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik doe het voor de hobby, voor mijn werk zit ik in de panty's en make-up
Zit jij ook voor de hobby aan piemels?quote:
Sowieso. We gaan dr stalken, goed?quote:
DOERAKKKquote:Op donderdag 15 september 2011 23:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
kunnen gewoon naar binnen, veel handiger. en een camera op doerak binden
Ja, maar daar hoef ik niet live bij te zijn hoor, dat mag Doerak filmen. Anders vind ik het toch wat ongemakkelijk.quote:
We geloven je nietquote:Op donderdag 15 september 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hemeltje, ik ben toch een lief en onschuldig meisje alles. Wat denken jullie wel niet van mij.
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We geloven je nietMisschien komt dat door onze eigen verdorven geesten.
Hihiquote:
Dat condoom is een beetje overdreven hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
Neenee we doen allebei een menselijk grote condoom om die ons helemaal bedekt maar wel met luchtgaatje en dan gaan we knuffelen met elkaar... verder gaan we nog even niet hoor
Oh niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat condoom is een beetje overdreven hoorVan knuffelen krijg je niets gekkieeee
.
Och jeej.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh niet?We hebben beiden geen biologie gehad...
Huh maar je gaat toch naar de hel als je een erectie krijgt en je hebt huid op huid contact ?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat condoom is een beetje overdreven hoorVan knuffelen krijg je niets gekkieeee
.
Jij welquote:Op donderdag 15 september 2011 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh maar je gaat toch naar de hel als je een erectie krijgt en je hebt huid op huid contact ?![]()
Alleen als je het met kindjes doet.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef Bloempje. het volgende:
Betekent dat dan dat je nooit mag seksen?
WAT?!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als je het met kindjes doet.
Oh niet? Shit waarom wilde ik dan lerares worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks dat mag niet hoor! Seksen met kindjes. BAH.
Ah getsie zeeeggg. Gewoon seksen met Jan, dat is beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh niet? Shit waarom wilde ik dan lerares worden.
Wat? Met een man?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah getsie zeeeggg. Gewoon seksen met Jan, dat is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |