Dick legt alles al uit in zijn filmpjequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben verre van een feminist.Ik wil alleen echt te horen krijgen wat je mening nou is.
Ik vind die burn wel mooi aan het einde van dat filmpjequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Dick legt alles al uit in zijn filmpje
Té vaak afgewezen door vrouwen dat je denkt dat mannen beter zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Dick legt alles al uit in zijn filmpje
Op sommige momenten wil je als man niet staan tussen de vrouwen hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Té vaak afgewezen door vrouwen dat je denkt dat mannen beter zijn?
Daar lach je toch om?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Op sommige momenten wil je als man niet staan tussen de vrouwen hoorVrouwen kunnen heel denigrerend doen in groepjes. Of je moet geëmotioneerd, irrationeel geblèr aanhoren.
Heb jij geen negeer modus ontwikkeld ? Gewoon automatisch ja knikken en verder gaan met wat je aan het doen bent.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Op sommige momenten wil je als man niet staan tussen de vrouwen hoorVrouwen kunnen heel denigrerend doen in groepjes. Of je moet geëmotioneerd, irrationeel geblèr aanhoren.
´´Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:´´quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34[[/b]/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/307955]brood_met_aarbeien het volgende:
ts was vanochtend wel in voor een vluggertje met iemand in de buurt dus afgesproken en daarheen gegaan. geen voorspel of wat dan ook maar gewoon vlag in de hand en neuken voor het vaderland. tot ik klaar was en mijn grote soldaat uit het slagveld kwam, hij leek zwaar gewond te zijn. maar niets was minder waar. het was niet mijn bloed, maar smerig bloed van de blonde snol die blijkbaar ongesteld was
daarna gewassen en naar huis gegaan en nu dit topic geopend
exactly my thoughtsquote:Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef geertn het volgende:
Volgens mij zijn die teven in dit topic ook ongesteld
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef pl4kkie het volgende:
Hebbie der nog liggen likken?honden likken ook altijd aan wonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |