leuk! ik ben benieuwd! is het lapje daar wel groot genoeg voor? de vriendin van m'n broer gebruikte dat soort stofjes vaak om een soort 'lapjesknuffels' van te maken. dus van allerlei verschillende stofjes bij elkaar. 't fijne van dat spul is dat 't een beetje elastisch is, en niet te dun ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef Nijna het volgende:
Trui, ik kwam dat ijsco stofje laatst tegen op markt, op de restjeskraam. Toen twijfelde ik dus laten liggen, maar gister lag hij er nog, dus ik heb mn kans maar gegrepen
Ik heb ook nog dat stofje van ik met secret santa van jou heb gekregen, dat ribje. Ga ik de komende tijd wat leuks voor bedenken, als in kledingstuk, maar ik weet nog niet wat.
Welke is het? Misschien heb ik 'm hier wel liggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb online een Ottobre nabesteld omdat er zo'n leuk patroon in stond. Is het in het Duits...Dus ik kom hier vast binnenkort wat hulp bij de vertaling vragen van de dames die naaien echt snappen.
*op zoek gaat naar lockmachine...
Euh, recht knippen (met deze stof heel handigquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:24 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Oew PM wat leuk gedaan! How to?
En dat handje ook, dat op en neer gaat van enthousiasme!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha!kijk m blij lachen naar z'n uil! Prachtig weer Trui!
helaas, puur afgekeken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Heel cool, die uil.
Heb je dat nu zelf bedacht Trui?
Haha, goedzoquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef wickie het volgende:
ik ga haar lekker vetmesten zodat ze het jasje aankan straks![]()
En liefquote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef innepin het volgende:
Oh Twinkly wat een ontzettend mooi jasje <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |