Nee, dit was een ingevroren magnetronmaaltijd. Het had van die diepvriesshit moeten zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit was geen diepvriesshit, dit was zo'n pakkie gedroogde meuk volgens mij
Magnetronmeuk is zelden lekker vind ik, ik heb een tijd lang van zulke meuk gegeten, maar van de 15 verschillende die ze hadden bij de supermarkt waren er maar een handvol enigszins eetbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, dit was een ingevroren magnetronmaaltijd. Het had van die diepvriesshit moeten zijn.
Neh, sorry, een vrouwspersoon hoeft van echt niet briljant te zijn, maar dat wicht is serieus domquote:
Ik heb ze nooit eerder gekocht, maar zelfs een foutje blijft dus ook bij eens en nooit weer.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Magnetronmeuk is zelden lekker vind ik, ik heb een tijd lang van zulke meuk gegeten, maar van de 15 verschillende die ze hadden bij de supermarkt waren er maar een handvol enigszins eetbaar
Dat. Bedankt idd.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. Vooral geen DWDD opzetten dus.
Hmm, ik wist helemaal niet dat dat er was; alleen heb ik tegenwoordig nog maar zelden een helm opquote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef densmee het volgende:
wat een kut dag, ben ik AC Dixi aan het luisteren met holthakker houdt mijn peltor htm79p3e er mee op![]()
kut stekkertjes met kabelbreuk ook altijd
denk dat ik maar de Peltor protac ga halen
[ afbeelding ]
maar dan wel met helmaansluiting
correct,quote:Op woensdag 14 september 2011 21:01 schreef Duvel het volgende:
Helmaansluiting = van die opklikdingen?
die ik nu heb rond de 100 euro, maar de protac dempen automagisch en versterken spraakquote:Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ik wist helemaal niet dat dat er was; alleen heb ik tegenwoordig nog maar zelden een helm op![]()
Kostanou?
Kwf, duits testinstituut voor bosbouwgereedschapquote:
Die dingen heb ik ook, zonder geluid, gewoon gehoorbescherming dus. Kloterig zwaar op je helm.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef densmee het volgende:
[..]
correct,
[ afbeelding ]
Het rode is overigens blesverf, collega had spuitbus los achterin gezet en er was iets op de dop gevallen waardoor hij vrij ver leeg gespoten was
Ik zie dat ze ook in voor communicatie hebben, wel flex, kan je je porto eraan knopenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef densmee het volgende:
[..]
die ik nu heb rond de 100 euro, maar de protac dempen automagisch en versterken spraakmaar kosten dan ook 200 euro
ik heb 2 helmen 1 met "muziek" en 1 met peltor optime 3 kappenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die dingen heb ik ook, zonder geluid, gewoon gehoorbescherming dus. Kloterig zwaar op je helm.
Ik heb al jaren oto's, ideaal, ook voor op de brommertquote:Op woensdag 14 september 2011 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die dingen heb ik ook, zonder geluid, gewoon gehoorbescherming dus. Kloterig zwaar op je helm.
demping voor motorzagen mag volgens mij wel iets meer zijn, en het janken van een bosmaaier is zowiezo kutquote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb al jaren oto's, ideaal, ook voor op de brommert
Ja, als je op dat moment eigenlijk gehoorbescherming nodig hebt, heb je geen kont aan een gewone koptelefoon natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
demping voor motorzagen mag volgens mij wel iets meer zijn, en het janken van een bosmaaier is zowiezo kut
primair is demping en een muziekje is wel leukquote:Op woensdag 14 september 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, als je op dat moment eigenlijk gehoorbescherming nodig hebt, heb je geen kont aan een gewone koptelefoon natuurlijk
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, sorry, een vrouwspersoon hoeft van echt niet briljant te zijn, maar dat wicht is serieus dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |