Ik zei dat je moest lezenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een mailadres ofzo heeft achtergelaten.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:44 schreef R2cksson het volgende:
Volgen heeft weinig zin ben ik bang, want inderdaad, ik hoef mijn naam en adres niet in hun database!
Ik moedig wel iedereen aan om hetzelfde te doen bij dit soort reclame, misschien zal het uiteindelijk helpen.
Hoezo faal ik?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, omdat je zelf kei hard faalt, noem je hem ook maar even een faler.
Tssssssssssssss.
Wat is dat nou weer voor een stomme vraagquote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Godverdomme. Lees je nou alweer niet?
Dat dacht ik ook bij jouw vraag. Een vraag met een wedervraag beantwoordenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een stomme vraag
quote:
Zeggen en niet doen; faal IIIquote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha thuis kan ik nog meer FOK!ken:D:D:D:D
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha thuis kan ik nog meer FOK!ken:D:D:D:D
quote:
Wat een held!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
Allemaal even een TVP plaatsen of op de volgknop drukken:
Allemaal even lezen(er komt toch geen vervolg verder, dus volgen is niet per se nodig)
Wat ik nu weer meemaak!![]()
.
Krijg tieten!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Alfisti het volgende:
[me=Alfisti]zwaait naar alle arbeiders in het koude nederland (en belgie ).
[/me]
Denk dat ik maar weer ga zwemmen, heerlijk 29 graden hier :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |