jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 14 september 2011 11:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenzij ik toch geen vrouw ben dan.
jobhoppenquote:
Het is geen 155, maar WEL een hele gave Alfaquote:Op woensdag 14 september 2011 00:21 schreef lipje het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond
ben je wel 100%?
applaus voor Densmee, onze eigen zaagmansquote:
Hahaha Zaagmans!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef lipje het volgende:
[..]
applaus voor Densmee, onze eigen zaagmans
vraag het ze bij Gosliga, foto is in Liwwadden gemaaktquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef D-Mon het volgende:
Toffe Cordoba in de OP. Is die achterbumper van plaatstaal? of is het primer op de carbonfiber?
Omdat vrijdag thuiswerken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
en ik heb vrijdag vrij, al bijna weekend, wat nou midden
ik heb nog steeds weekend....quote:Op woensdag 14 september 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
en ik heb vrijdag vrij, al bijna weekend, wat nou midden
Ook mijn collega's lachen nu!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
Allemaal even een TVP plaatsen of op de volgknop drukken:
Wat ik nu weer meemaak!![]()
.
Ik hoop dat hij een mailadres ofzo heeft achtergelaten.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
Allemaal even een TVP plaatsen of op de volgknop drukken:
Allemaal even lezen(er komt toch geen vervolg verder, dus volgen is niet per se nodig)
Wat ik nu weer meemaak!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |