Wel dreinen en zo?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:27 schreef Anne het volgende:
En trouwens, kindjes die moe zijn worden vaak vervelend.
Volgens mij ben ik dan niet vervelend-vervelend. Alleen een beetje druk. Maar ik ga niet huilen heur.
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:25 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
.
Frappant dat je die vrouwen noemt wel. Nichtjes?
Nee. Als ik 'dinges' ben doe ik wel heel zielig en boehoe.quote:
Niet leukquote:
Vrouwen met dinges moeten gewoon stelselmatig worden genegeerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Als ik 'dinges' ben doe ik wel heel zielig en boehoe.
Tssquote:Op woensdag 14 september 2011 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vrouwen met dinges moeten gewoon stelselmatig worden genegeerd.
witte met hele noten?quote:
Jezus joh wat heb je allemaal uitgevoerdquote:Op woensdag 14 september 2011 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss. Dat valt best mee. Maar even serieus, ik BEN dan ook echt zielig.
. Weet je hoeveel pijntjes ik dan heb. Alsof er een trein over mij heen heeft gereden. Niet dat ik weet hoe dat voelt, maar zo'n idee heb ik dan zeg maar. Ik zou het liefst dan gewoon 3 dagen in bed blijven liggen
, met veel chips en veel films.
Wel leuk, alleen jammer dat de oudste hyper wordt als het bedtijd is en de jongste dan ook onrustig wordt. Van mamma afklimmen rondje door het huis toch weer op mamma klimmen, van mamma klimmen, op mamma klimmen, etcquote:Op woensdag 14 september 2011 10:31 schreef Anne het volgende:
Niet leuk? Ik vind kindjes wel okay, na een bepaalde leeftijd.
arbeiderquote:
"Niet op mama klimmen jullie, dat is papa zijn taak."quote:Op woensdag 14 september 2011 10:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Wel leuk, alleen jammer dat de oudste hyper wordt als het bedtijd is en de jongste dan ook onrustig wordt. Van mamma afklimmen rondje door het huis toch weer op mamma klimmen, van mamma klimmen, op mamma klimmen, etc
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n chocoladefan eigenlijk. Ik ben meer van de tjips.
Je bent de enige die niet weet waar het over gaat volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jezus joh wat heb je allemaal uitgevoerd
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Niet op mama klimmen jullie, dat is papa zijn taak."
Nooit tegen mama zeggen, da's mannenpraat.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik heb wel een keer gehad dat het jochie waar ik op deed babysitten ineens begon over de 'dikke tieten' van ene 'Nathalie'. En hij vertelde me dat ie dat van zijn vader had. Ik "ehm, zeg dat maar niet tegen mama eh?"..
En wat ben ik danquote:Op woensdag 14 september 2011 10:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nooit tegen mama zeggen, da's mannenpraat.
Hahaquote:
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat betreft dat tweede. Ik zit meestal tussen de mannen in en hun gesprekken.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha
Mannen praten toch over de borsten van andere vrouwen? Vrouwen praten meer over hun eigen borsten.
Mannen praten alleen over borsten waar vrouwen bij zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha
Mannen praten toch over de borsten van andere vrouwen? Vrouwen praten meer over hun eigen borsten.
Als er geen vrouwen bij zijn, gaat het over tieten.quote:
Nee hoor. Tenzij ik toch geen vrouw ben dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als er geen vrouwen bij zijn, gaat het over tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |