Had ook een leuke TT geweest "ik weet echt niets te verzinnen"quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
wist echt niets te verzinnen. heb wel vier titels weggeveegd
ach, als het beestje maar een naam heeft toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
wist echt niets te verzinnen. heb wel vier titels weggeveegd
Hier al twee dagen last van Katia hoorquote:
Die had ik, maar heb die weggehaaldquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ook een leuke TT geweest "ik weet echt niets te verzinnen"
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die had ik, maar heb die weggehaald![]()
Kan ik dat nog veranderen??
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef Drassss het volgende:
Morgen windkracht 5/6, dat noem ik niet rustig
positief denken mensenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier al twee dagen last van Katia hoor
Oh, maar Drassss denkt ook positief hoor, die hoopt dat het nog veel stormachtiger wordtquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
[..]
positief denken mensen, Helga heeft gezegd, dat het droog wordt, tot vrijdag
Liever niet, want ik moet nog tennissenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar Drassss denkt ook positief hoor, die hoopt dat het nog veel stormachtiger wordt
Ben ik ff blij dat ik die feestjes niet meer heb. Was altijd heel leuk, maar oh zo druk en trubbeligquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
ben ik effe blij dat ik ons Britt d'r vriendinnenparty bij de Ontdekhoek heb gereserveerd en toch niet in de Maisdoolhoven (hoe leuk die laatste ook zijn). Zaterdag kan ik met een berg gillende dames op pad
Heb ik gelukkig geen last van. Zak vol direct wegbrengen, liever 4 keer lopen dan dat ze weer open gaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
Heb vandaag samen met een zus mijn kledingkasten opgeruimd. Heel veel weggegooid. 4 vuilniszakken volZaten ook jassen en tassen bij, moet ik voor de eerlijkheid bekennen.
Morgen snel wegbrengen, ik haal er gerust weer dingen uit als ik er spijt van krijg
daarom doe ik voortaan net als andere ouders, en ga er op uit. Deze keer naar de Ontdekhoek in Den Bosch, is erg leuk. Kunnen ze zelf allerlei proefjes doen, zeep maken, chips maken, dammen bouwen, foto's ontwikkelen en nog 50 andere dingen. Schijnt heel leuk te zijn. Dus heb ik thuis de troep niet, en volgens de meneer daar hoeven wij zelf weinig te doen (zitten en koffiedrinken zei hij)quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik die feestjes niet meer heb. Was altijd heel leuk, maar oh zo druk en trubbelig
Sneu voor haar als ze ziek is met een partijtjequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effe bij m'n niet meer zieke maar nog wel snipverkouden dochter kijken. Heeft ze zaterdag haar vriendinnenparty, werd ze gisteren ziek
Geef haar maar een beterschapknuffel van onsquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effe bij m'n niet meer zieke maar nog wel snipverkouden dochter kijken. Heeft ze zaterdag haar vriendinnenparty, werd ze gisteren ziek
Dat bestond al toen mijn kinderen klein waren. Is inderdaad erg leukquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daarom doe ik voortaan net als andere ouders, en ga er op uit. Deze keer naar de Ontdekhoek in Den Bosch, is erg leuk. Kunnen ze zelf allerlei proefjes doen, zeep maken, chips maken, dammen bouwen, foto's ontwikkelen en nog 50 andere dingen. Schijnt heel leuk te zijn. Dus heb ik thuis de troep niet, en volgens de meneer daar hoeven wij zelf weinig te doen (zitten en koffiedrinken zei hij)
tja, ik vind dat hele programma triest, daarom zag ik alleen de laatste vijf minuten (volgens upc box zou herman al begonnen zijn)quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Triest voor dat vrouwke, huis toch niet verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |