Laat ze de handleiding lezen. Als ze lui zijn en het gelijk hier komen vragen, dan vragen ze om problemen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Santello het volgende:
Er zijn zat mensen die onder een steen leven. Laat ze in hun waarde en geef normaal antwoord.
Jij moet wel jaren onder een steen hebben geleefd of achterlijk zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:52 schreef knight18 het volgende:
Gisteren heb ik via het internet een toegangsbewijs gekocht voor een evenement. De ticket heb ik via email gekregen inc barcode etc.. Nu is mijn vraag: als ik dat ding uitprint, gaat die barcode geen problemen geven?
Ik denk dat we hier de file van de TS moeten zien voordat we een uitspraak over het uitprinten kunnen doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Santello het volgende:
Er zijn zat mensen die onder een steen leven. Laat ze in hun waarde en geef normaal antwoord.
Omfg, dat ik daar niet zelf aan gedacht had!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
Maar hoe zit het dan met 2d barcodes?
Daar heb je een 3d barcode printer voor nodig.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
Maar hoe zit het dan met 2d barcodes?
Lul niet man.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Daar heb je een 3d barcode printer voor nodig.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:47 schreef Idler het volgende:
Print dit topic voor de zekerheid ook even uit, mochten ze toch moeilijk gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |