Je hebt gelijk, maar ik heb genoten van bijv de afsluitdijk enz. Het hoort bij ONZ vind ik en maakt het zo leuk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met mate, niet constant. Alleen maar baggerlemmings is niet leuk. Een lemming waar moeite in is gestopt daarentegen wel.
Ik heb in dit topic anders aardig inhoudelijke post verstuurd in tegenstelling tot jou...quote:
Ik wist helemaal niet dat dit idee van jou was? Sorry, dat zal mijn fout trouwens wel zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:21 schreef MosDefinite het volgende:
postalgold gaf mij 450 euro voor dit idee
Dat van de afsluitdijk heb ik ook gezien ja, en dat is ook geweldig. Maar zulke baggerstromen komen bijna nooit voor. Weet jij nog wanneer de laatste was? Volgens mij al bijna een half jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik heb genoten van bijv de afsluitdijk enz. Het hoort bij ONZ vind ik en maakt het zo leuk.
Met ONZ 2 krijg je gecontroleerde onzin en moet het van 'niveau' zijn. Dan krijg je bijna geen echte onzin topics meer.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic anders aardig inhoudelijke post verstuurd in tegenstelling tot jou...
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:28 schreef Sloeber94 het volgende:
Zeer goed idee, en forum zonder dolfijntjeslove en andere kutusers!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:57 schreef ProFlamer het volgende:
En protesteer hier ook tegen het racistische beleid van Fuhrer Honkeytonk en zijn nazi-vriendjes!
penis gebrokenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic anders aardig inhoudelijke post verstuurd in tegenstelling tot jou...
Ik doe geen lijstje ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:33 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
penis gebroken
Nieuwe Site
Kut topic
Geodon topicjens, zoekeenleven...
Honkeytonk mag ik alvast op de lijst of moet ik me eerst heel goed gedragen.
Tevens; bedoel je met goed gedrag, geen irritante kuttroll/kloon zijn of ook echt gewoon een bazenuser zijn met posts die in de boeken gaan? Of is gewoon normaal zijn genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef Baalhaar het volgende:
Goed plan honkeytonk. Ik zeg doen.That's the spiritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neejoh. Al sinds 2000 probeert men iets te doen aan het onzin forum. Tenminste er waren topics waarin mensen hetzelfde zeiden als jij (de kwaliteit gaat omlaag).quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben net uitgemaakt voor tyfushomo en dat ik moest optiefen met mijn kuttopic
En ik ben een "faggot"quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben net uitgemaakt voor tyfushomo en dat ik moest optiefen met mijn kuttopic
Dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Neejoh. Al sinds 2000 probeert men iets te doen aan het onzin forum. Tenminste er waren topics waarin mensen hetzelfde zeiden als jij (de kwaliteit gaat omlaag).
Nu heb jij tenminste een goed plan dus ik denk dat het tijd is om iets te doen!
Er is al wel eerder geopperd om users pas topicopenrechten in ONZ te geven wanneer ze door een ballotagecommissie van andere, hooggewaardeerde ONZ-users gekomen waren. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Baalhaar het volgende:
Neejoh. Al sinds 2000 probeert men iets te doen aan het onzin forum. Tenminste er waren topics waarin mensen hetzelfde zeiden als jij (de kwaliteit gaat omlaag).
Nu heb jij tenminste een goed plan dus ik denk dat het tijd is om iets te doen!
Dus je moet zoveel mogelijk niet toevoegende posts plaatsen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
FOK! wordt binnenkort een besloten groep....
Waareerst een discussie loeide over Djeez, dat hij voor kwantiteit zorgde ipv kwaliteit...
Was eigenlijk heel FOK!(vooral de crew) vóór kwantiteit, want dat werd het meeste bekeken...... Klopt natuurlijk ook.
En nou zou het ONZ-Forum ineens van kwantiteit naar kwaliteit moeten veranderen....
Als dit doorgaat moet FOK! zich toch eens flink achter de oren krabben, want hier klopt iets niet
Voor een ieder verschilt het welke posts waarde van toevoeging hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dus je moet zoveel mogelijk niet toevoegende posts plaatsen?
Ik heb me leven gebeterd??? Of telt die smoes hier niet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:33 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
penis gebroken
Nieuwe Site
Kut topic
Geodon topicjens, zoekeenleven...
Honkeytonk mag ik alvast op de lijst of moet ik me eerst heel goed gedragen.
Tevens; bedoel je met goed gedrag, geen irritante kuttroll/kloon zijn of ook echt gewoon een bazenuser zijn met posts die in de boeken gaan? Of is gewoon normaal zijn genoeg?
Als je het topic hebt gelezen heb je ook gelezen dat ík er ook niet overga. Ik ga en kan echt niet van elke user bepalen of hij goed of slecht is. Dat moeten meerdere mensen doen. Anders wordt het vriendjespolitiek. Dat heb ik ook al eerder gezegdquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Voor een ieder verschilt het welke posts waarde van toevoeging hebben.
Blijkbaar ging FOK! eerder ook voor de kwantiteit dus het zou mij verbazen dat ze nou opeens (in ONZ) nog wel, voor kwaliteit kiezen....
Is ook een beetje een raar idee, vindt je niet? Users die hier misschien al jaren in ONZ posten worden misschien wel ineens ''slechte users'' genoemd door Honkeytonk.
Maar ze moeten het maar bekijken.... ik ga er niet over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |