quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:36 schreef De-Hamster het volgende:
Waar zetten jullie Google Analytics neer? Door middel van de Plug-in? Want ik las dat sommige mensen hem in de Footer zet. Maar meet Google Analytics dan wel elke pagina afzonderlijk?
De asynchrone code van GA kan je beter in de header stoppen. Dit verhoogt de kans dat je ook kortstondige bezoeken en acties registreert. Het plaatsen in de footer is alleen nodig voor de traditionele versie, zodat je website niet blijft hangen als de servers van Google langzaam reageren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:40 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heb ik op mijn blog Analytics gewoon in de header gepropt van de template, werkt prima.
Bron?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Als je er zeker van wilt zijn dat je gehacked wordt dan zou ik inderdaad ook wordpress gebruiken. In geen enkel stuk software zitten zoveel security issues als in wordpress
quote:The above examples will only show the children from the parent page, but not when actually on a child page. This code will show the child pages, and only the child pages, when on a parent or on one of the children.
This code will not work if placed after a widget block in the sidebar.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <?php if($post->post_parent) $children = wp_list_pages("title_li=&child_of=".$post->post_parent."&echo=0"); else $children = wp_list_pages("title_li=&child_of=".$post->ID."&echo=0"); if ($children) { ?> <ul> <?php echo $children; ?> </ul> <?php } ?> |
Ach het feit dat wordpress op hun eigen site al een exploit scanner heeft om te scannen of je gehacked bent zegt denk ik wel genoeg. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het sinds medio 2010 een stuk beter gaat maar voor die tijd was wordpress gewoon gatenkaas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bron?
Ik lees juist overal dat Wordpress goed veilig is, stukken beter dan Joomla bijvoorbeeld.
Dus hun bieden als service iets aan, dus het is onveilig? Hm.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ach het feit dat wordpress op hun eigen site al een exploit scanner heeft om te scannen of je gehacked bent zegt denk ik wel genoeg. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het sinds medio 2010 een stuk beter gaat maar voor die tijd was wordpress gewoon gatenkaas.
ja hoor. Dan heb ik in het verleden ook zeker gedroomd dat iedere site waar wordpress op draaide ik altijd wel een achterdeur (zei het via php injectie, zei het via cross-scripting wel naar binnen kwam. Zoek gewoon een in google op wordpress exploits en zie de lijsten met bugs die er bekend zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus hun bieden als service iets aan, dus het is onveilig? Hm.
Je roept gewoon ongefundeerd iets dat nergens op slaat.
Staat ook bij analytics dat je hem in je header moet posten, dus dat doe ik maar braafjes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:53 schreef Matrixxx het volgende:
[..]
De asynchrone code van GA kan je beter in de header stoppen. Dit verhoogt de kans dat je ook kortstondige bezoeken en acties registreert. Het plaatsen in de footer is alleen nodig voor de traditionele versie, zodat je website niet blijft hangen als de servers van Google langzaam reageren.
Bugs in oude versies van Wordpress. Meest relevante bug is voor versie 2.8.5. Sinds Juni 2010 is versie 3.0 al uit en sinds december 2009 is versie 2.9 al uit. Dus echt heel relevant zijn die exploits al niet meer. En mensen die hun wordpress niet updaten moeten sowieso niet zeiken dat hun systeem onveilig is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:33 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
ja hoor. Dan heb ik in het verleden ook zeker gedroomd dat iedere site waar wordpress op draaide ik altijd wel een achterdeur (zei het via php injectie, zei het via cross-scripting wel naar binnen kwam. Zoek gewoon een in google op wordpress exploits en zie de lijsten met bugs die er bekend zijn.
http://www.securiteam.com/products/W/Wordpress.html staat een onvolledig overzicht van de bugs
Deze code was ik al tegengekomen, alleen is nog niet helemaal waar ik naar opzoek ben. Alle subsubpagina's die er zijn worden namelijk direct al weergegeven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:09 schreef Scrummie het volgende:
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/wp_list_pages
En dan het stukje van 'List subpages even if on a subpage'
[..]
[ code verwijderd ]
Eronder staat een snippet voor in de sidebar.
quote:depth
(integer) This parameter controls how many levels in the hierarchy of pages are to be included in the list generated by wp_list_pages. The default value is 0 (display all pages, including all sub-pages).
0 (default) Displays pages at any depth and arranges them hierarchically in nested lists
-1 Displays pages at any depth and arranges them in a single, flat list
1 Displays top-level Pages only
2, 3 … Displays Pages to the given depth
Alleen de map uploads 777 geven, dan kan je je media gemakkelijk uploaden vanuit de back-end.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:26 schreef De-Hamster het volgende:
Zelf maak ik mijn rentree in het FTP/PHP gedeelte, heb er vroeger ook iets meegedaan maar is tijd geleden. Ik begrijp dat het onveilig is alles te 777 chmodden, welke mappen moeten op welke manier gechmod worden?
Thanks heb het inmiddels opgelostquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Crientj het volgende:
[..]
Alleen de map uploads 777 geven, dan kan je je media gemakkelijk uploaden vanuit de back-end.
@ tweede vraag; check je css file eens.
SEO heb ik: All-in-one SEOquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Afwazig het volgende:
Net een nieuwe site opgezet, voor het eerst met Wordpress ipv Joomla! Praktisch geen ervaring mee. Dus mijn vragen hier aan de WP gebruikers zijn:
Welke plugins bevelen jullie me aan voor;
• SEO
• Adsense
• Social buttons (facebook, twitter en Google +1)
Alle, kan je gewoon uit je code slopen..quote:Op woensdag 28 september 2011 12:09 schreef Afwazig het volgende:
Bedankt.
En met welke Theme is het mogelijk om bij posts de auteur, categore, datum etc. weg te halen?
Beetje spelen met HTML wordt dat. Ziet er naar uit dat het 2 divs naast elkaar zijn en het plaatje dus niet in het block van de tekst zelf staat zeg maar..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:24 schreef Woerd26 het volgende:
Allo,
Ik ben bezig met een site. Ik wilde graag deze theme gebruiken:
http://wordpress.org/extend/themes/shell-lite
een eenvoudige lichte theme. Nu wil ik echter veel tekst op mijn mainpage hebben. Naast de afbeelding, maar als ik doorga gaat de tekst echter niet om de afbeelding heen (dus er onder) maar blijft recht naar beneden gaan waardoor ik een gat krijg.
Iemand een tip hoe ik dat kan veranderen?
Ja kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Beetje spelen met HTML wordt dat. Ziet er naar uit dat het 2 divs naast elkaar zijn en het plaatje dus niet in het block van de tekst zelf staat zeg maar..
Ik denk dat dat niet met de comment plugin te maken zal hebben. Hij is al open genoeg wat dat betreft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:09 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek iets (weet niet of hier een makkelijke plugin voor is) om het reageren op artikelen voor bezoekers makkelijker te maken?
Momenteel zit ik op 15.000 bezoekers per maand, maar reageren er misschien 1 a 2 mensen per week op een artikel. Weet zelf niet waar dit aan kan liggen?
Ik zou dit ook graag willen weten, hoe je dat weghaalt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:56 schreef ThaBrain het volgende:
Heeft er iemand van jullie een goede plugin om de meta widget van wordpress te wijzigen (of een alternatieve widged voor hetzelfde) en bij het inloggen de wp-login pagina omzeilt? Dus het liefst inloggen via de widget.
Het ligt eraan wat je er mee wilt doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef McCandless het volgende:
Ik wil eigenlijk Wordpress op m'n website gaan installeren, maar heb eigenlijk alleen kennis van html. Is dat voldoende? En zo niet, is PHP gemakkelijk te leren via Wordpress?
Hmmm ik ben toch meer op zoek naar een simpele plugin. Tevens moet het bestand niet onder de post belanden, het bestand moet naar een hele andere gedeelte van de website gestuurd kunnen worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:42 schreef ursel het volgende:
Attaching Files To Your Posts Using WordPress Custom Meta Boxes, Part 2
Misschien deze er ook nog bij nodig:
Quick Tip: User Permissions and Your Plugin
Voor deel 1: contact form 7quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:28 schreef Apekoek het volgende:
Echt dikke hulp nodig! De oplossende fokker ben ik eeuwig dankbaar!
Op dit moment ben ik (weer) op zoek naar een formulier plugin, maar eentje die behalve tekst ook bestanden mee kan sturen.
Let op! Niet alleen dat, graag wil ik dat de plugin de submitted tekst en bestanden op een andere pagina in wordpress uit poept, vervolgens kun je dan vanaf die pagina de tekst bestanden bekijken en het downloadbare bestand binnen halen.
Kan iemand mij helpen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | <?php function flickr_images($atts) { extract(shortcode_atts(array( 'link' => '', 'num' => '' ), $atts)); //$rss_link = $link; $rss_link = $link; $rss = simplexml_load_file( $rss_link ); //Put everything in a table $html = '<table>'; $html .= '<tr>'; foreach($rss->entry as $entry) { $html .= '<td>'.$entry->content.'</td>'; } $html .= '</tr>'; $html .= '</table>'; return $html; } add_shortcode('flickr','flickr_images'); ?> |
Wordpress kent een eigen functie om een RSS feed uit te lezen: http://codex.wordpress.org/Function_Reference/fetch_feedquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Pizzahut het volgende:
Ik ben bezig om een XML vanuit een set van Flickr binnen te halen in de functions.php
Mijn code:
[ code verwijderd ]
Hij wil hem alleen niet uitlezen. Als ik de $rss controleer krijg ik de melding dat deze leeg is. Ondersteunt WordPress wel simplexml_load_file? Zo nee, hoe kan ik dit oplossen?
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Wordpress kent een eigen functie om een RSS feed uit te lezen: http://codex.wordpress.org/Function_Reference/fetch_feed
1 | <script type="text/javascript">var bol_pml={"id":"bol_1320507554728","secure":false,"baseUrl":"partnerprogramma.bol.com","urlPrefix":"http://aai.bol.com/aai","productId":"productid=1001004010908933&","site_id":"8434","target":true,"rating":true,"price":true,"link_name":"JapanseSushi.nl","link_subid":"UshiSaysSushi-uitgebreid","image_size":true,"image_position":"left","width":"522","cols":"3","background_color":"#FFFFFF","text_color":"#CB0100","link_color":"#0000FF","border_color":"#D2D2D2","letter_type":"verdana","letter_size":"11"};</script><script type="text/javascript" src="http://partnerprogramma.bol.com/partner/static/js/aai/clientProductlink.js" id="bol_1320507554728"></script> |
Op dit moment mm forms pro, werkt ok, maar er moet nog veel aan verbeterd worden. Verder wel een sterk staaltje voor een plugin!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef kadeya het volgende:
[..]
Voor deel 1: contact form 7
Voor deel 2: geen idee, maar misschien is er een add-on voor contact form 7
Ligt er natuurlijk aan wat voor een plugin bij een beveilingsplugin zou ik het minder snel riskeren dan bij een simpele adsense plugin.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef Apekoek het volgende:
Verder nog een kwestie, is het erg wanneer je een bepaalde plugin nodig hebt die gedateerd is?
Jup, zal morgen even checken welke ik ook alweer gebruik.quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Crientj het volgende:
Kent iemand een goede plugin om aan de hand van twee buttons de website om te zetten van het Nederlands naar Engels en weer terug?
Dus twee buttons in de header, default is NL, en dan heb je daarnaast de mogelijkheid om m op EN of NL te zetten. (ja, die NL button is onnodig als de default ook al NL is, maargoed.)
Hoe werkt dat met die metaboxes? Ik heb nu een custom post type (restaurants) met verschillende taxonomies (plaatsen, adressen, landen, websites, etc.). Daarnaast heb ik een single-restaurants.php aangemaakt in de theme, alleen hoe krijg ik nu de plaats en dergelijke daarin te zien?quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat je een custom post type moet maken waar je een aantal metaboxes aan hangt.
Voor de custom post types gebruik ik Custom Post Type UI. Voor de metaboxes kan je het beste even googlen. Staan diverse tutorials voor. Ook is er een site die 2 .php bestandjes aanbied, waarbij je simpel metaboxes kan toevoegen met wat PHP code. Ben alleen de site kwijt.
1 | <?php echo get_the_term_list( $restaurants->ID, 'plaatsen', 'Plaats: ', ', ', '' ); ?> |
1 | Catchable fatal error: Object of class WP_Error could not be converted to string in /japansesushi.nl/public_html/wp-content/themes/Sushi/single-restaurants.php on line 11 |
Ik gebruikte Qtranslate. Hou er wel rekening mee dat als je op gegeven ogenblik weer terug wil naar 1 talig het een kut klus is om het weg te krijgen. (je maakt elke post namelijk 2 talig)quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Crientj het volgende:
Kent iemand een goede plugin om aan de hand van twee buttons de website om te zetten van het Nederlands naar Engels en weer terug?
Dus twee buttons in de header, default is NL, en dan heb je daarnaast de mogelijkheid om m op EN of NL te zetten. (ja, die NL button is onnodig als de default ook al NL is, maargoed.)
http://www.qianqin.de/qtranslate/quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Crientj het volgende:
Iemand?quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die metaboxes? Ik heb nu een custom post type (restaurants) met verschillende taxonomies (plaatsen, adressen, landen, websites, etc.). Daarnaast heb ik een single-restaurants.php aangemaakt in de theme, alleen hoe krijg ik nu de plaats en dergelijke daarin te zien?
Als ik dit gebruik:
[ code verwijderd ]
Krijg ik deze foutmelding:
[ code verwijderd ]
Thnx!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk morgen wel even voor je, mobiel is zo lastig.
1 | <?php the_meta(); ?> |
1 | <?php $metanaam="naam van je custom field"; echo get_post_meta($post->ID, $metanaam, true); ?> |
Als ik de bovenste code gebruikt krijg ik gewoon een lege pagina, zie:http://www.japansesushi.nl/restaurants/kimonoquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef RPG het volgende:
[ code verwijderd ]
toont alle meta tages.
Wil je een specifieke doe je :
[ code verwijderd ]
De bovenstequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef RPG het volgende:
Welke van de 2 heb je gebruikt? En doe eens een printscreen van je extra velden die je gemaakt hebt bij die post.
1 | <?php the_terms( $post->ID, 'adres', 'Adres: ', ', ', ' ' ); ?> |
Tnx, dat werkt!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef RPG het volgende:
Ow wacht jij gebruikt taxonomies en niet de custom fields bij een post.
Voor taxonomies gebruik je:
[ code verwijderd ]
Nogmaals super bedankt, ik heb nog even een vervolg vraagje: ik zou nu graag een overzicht willen maken van de provincies waar restaurants aan toegevoegd zijn. Als dan op zo'n provincie geklikt wordt moet er een tabbeletje komen met daarin een lijst van de namen van de restaurants in die provincie en daarbij de plaatsnaam. Iemand een idee hoe dit het beste en het makkelijkste vormgegeven kan worden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef RPG het volgende:
Ow wacht jij gebruikt taxonomies en niet de custom fields bij een post.
Voor taxonomies gebruik je:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php // list child categories $cat_id = get_query_var('cat'); $catlist = wp_list_categories('echo=0&orderby=id&title_li=&child_of=' . $cat_id); if ($catlist) { echo $catlist; } ?> |
Ik vind het een kutplugin, heb 'm er laatst weer afgegooid.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand ervaring met WP-PageNavi? Ik krijg geen >> > en dergelijke in beeld, paginanummers wel.
Een oudere versie van de plugin werkt wel goed maar niet in combinatie met de nieuwste WP. Deze nieuwe versie doet het goed tot op zekere zin alleen de <<< >> > knoppen zijn weg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind het een kutplugin, heb 'm er laatst weer afgegooid.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <?php get_header(); ?> <body> <section> <?php if(have_posts()) : ?><?php while (have_posts()) : the_post(); ?> <article> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </article> <?php endwhile; ?> <?php endif; ?> </section> </body> </html> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | <div class="container"> <?php if ( in_category( 'video' )) { <?php if(have_posts()) : ?><?php while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="category-video"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php endwhile; ?> <?php endif; ?> } elseif ( in_category('website') ) { <?php if(have_posts()) : ?><?php while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="category-website"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php endwhile; ?> <?php endif; ?> } elseif ( in_category('art') ) { <?php if(have_posts()) : ?><?php while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="category-art"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php endwhile; ?> <?php endif; ?> } ?> </div> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | <div class="container"> <?php if ( in_category( 'video' )) { ?> <?php if(have_posts()) : ?><?php while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="category-video"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php endwhile; ?> <?php endif; ?> <?php } elseif ( in_category('website') ) { ?> <?php if(have_posts()) : ?><?php while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="category-website"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php endwhile; ?> <?php endif; ?> <?php } elseif ( in_category('art') ) { ?> <?php if(have_posts()) : ?><?php while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="category-art"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php endwhile; ?> <?php endif; ?> <?php } ?> </div> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | <?php if(have_posts()) : ?><?php while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="container"> <?php if ( in_category( 'video' )) { ?> <div class="category-video"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php } elseif ( in_category('website') ) { ?> <div class="category-website"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php } elseif ( in_category('art') ) { ?> <div class="category-art"> <center><h1><?php the_title(); ?></h1></center> <?php the_content(); ?> </div> <?php } ?> </div> <?php endwhile; ?> <?php endif; ?> |
Wou alleen duidelijk maken dat wat je geschrteven had wel kon, qua code. Of het werkte mocht je zelf uitvindenquote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef Mirel het volgende:
(www.mirelmasic.nl)
Ik kopieerde je code maar alle geposte divs werden category-video, de eerste dus. Hij leest de rest gewoon niet.
Ik zou eens goed kijken welke resources je allemaal gebruikt. Je site is extreem traag doordat veel resources niet geladen kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:04 schreef pindaplukker het volgende:
Ik loop momenteel stage, en een onderdeel van mijn stage is een persoonlijke/zakelijke blog voor/over de directeur te maken.
Nu ben ik een leek op het gebied van wordpress, maar ben wel een eindje op weg gekomen.
Zijn er plugins/layout/ etc dingen die ik over het hoofd heb gezien ? of iets wat ik nog moet toevoegen.
Feedback is welkom!![]()
www.relatiegeschenkencoach.nl
Okay ! Hoe kan ik dat dan verhelpen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou eens goed kijken welke resources je allemaal gebruikt. Je site is extreem traag doordat veel resources niet geladen kunnen worden.
Zo te zien heeft he theme folder een spatie en wordt er veel geinclude waarbij er geen spatie in de themenaam, wat dus niet geladen kan worden.
Geen flauw idee wat je er allemaal mee gedaan hebt verder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:52 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Okay ! Hoe kan ik dat dan verhelpen?
(Tot nu toe is het redelijk makkelijk geweest, template instaleren, plugins erop knallen en inhoud geven)
Alleen nog even finetunen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:52 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Okay ! Hoe kan ik dat dan verhelpen?
(Tot nu toe is het redelijk makkelijk geweest, template instaleren, plugins erop knallen en inhoud geven)
Alleen nog even finetunen
Heb je alle oude links wel aangepast? wordpress zet volledige link namelijk in een post en zal je handmatig of met een query in mysql moeten aanpassenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Crientj het volgende:
Ik heb een wordpress website die door iemand anders op een ander subdomein is gezet. Nu doen de links het niet meer. Een nieuwe pagina aanmaken kan wel, kan ook in de back-end komen; maar waar gaat t mis met die links? Voor zover ik weet staat alles goed.
1 | update wp_posts set post_content = replace(post_content,'http://oudedomeinnaam','http://nieuwsubdomeinnaam'); |
Ik gok in je .htaccess. Even in de instellingen je permalinks opnieuw aanzetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Crientj het volgende:
Ik heb een wordpress website die door iemand anders op een ander subdomein is gezet. Nu doen de links het niet meer. Een nieuwe pagina aanmaken kan wel, kan ook in de back-end komen; maar waar gaat t mis met die links? Voor zover ik weet staat alles goed.
Ik hoop voor je van niet, dat hoort imo echt niet in een thema te zitten maar gewoon in een plugin.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:04 schreef RPG het volgende:
Ja in theorie wel. Al zijn er thema's die ook plugins voor SEO doeleinden toevoegen. Dan kan het zijn dat je mogelijk net iets andere url structuur krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |