Ik heb daar gister ook even naar staan kijken, hij gaat op een gegeven moment in knippermode aan de linkerkant. Ik weet niet zeker of er een lampje zou moeten branden, maar als dat toch zo is zou het gewoon een kwestie van vervangen moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:47 schreef Dengaman het volgende:
Ligt het aan mij of doet de helft van de verlichting van de kopkast het niet?
Is dit een kwestie van nieuwe lampjes of is het iets elektronisch?
Genoteerdquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:07 schreef Keffo het volgende:
vet, was al tijdje opzoek naar een koele flipper.
600 geboden incl ophalen.
Lekker klussen, heerlijk werk om zo'n kastje op te knappenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:32 schreef harley het volgende:
oeh wil al zolang een flipperkast alleen ze staan altijd te ver weg of het is geen leuke of defecte
Nou, als je een keer tijd over hebt...quote:Op donderdag 15 september 2011 16:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lekker klussen, heerlijk werk om zo'n kastje op te knappen
Er staan hier nog twee kasten op tijd te wachtenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, als je een keer tijd over hebt...
Toen ik hem kreeg deed hij helemaal niets, met een vriend dat hele ding doorgemeten, heeft ons een hele tijd gekost, bleek alleen de stekker defect te zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 16:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lekker klussen, heerlijk werk om zo'n kastje op te knappen
Ervan uitgaande dat het probleem is dat je te ver weg woont, waar woon je dan? Ik reis af en toe richting Twente, *misschien* kan ik een buurman strikken om te helpen dit ding in de auto te slepen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:32 schreef harley het volgende:
oeh wil al zolang een flipperkast alleen ze staan altijd te ver weg of het is geen leuke of defecte
Ja, dat hoor ik vaker, t blijft een hele uitgave natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heel vet ding. Helaas wat buiten ons budget denk ik, maar enorm gaaf. Zou graag zo'n ding in de woonkamer hebben staan
Misschien moet ik een betalingsregeling gaan aanbieden.quote:
Als dat zo'n 13" is betreur ik dat ten zeerste.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik heb een MacBook Pro, maar die ga ik er echt niet tegen ruilen
ahzoquote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Murazor4096 het volgende:
De kop die kan naar voren klappen inderdaad, en de poten kunnen er afgeschroefd worden. Al met al wordt ie dan relatief compact. Ruilen gaat helaas niet, aangezien ik dan een andere flipperkast 1500 kilometer moet zien mee moet sjouwen.
Is hetquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:56 schreef Murazor4096 het volgende:
[..]
Als dat zo'n 13" is betreur ik dat ten zeerste.
Ik word hier gewoon digitaal gepest.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Is hetMet 8gb geheugen. Sorry
ik heb een toshiba T3200 met een 20mb hdquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:18 schreef Murazor4096 het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon digitaal gepest.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb een toshiba T3200 met een 20mb hd
laaste off danquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:14 schreef Murazor4096 het volgende:
[..]![]()
Wtf, dat ding is gewoon 6 jaar ouder is dan deze flipperkast.
Oh, ik had er nooit bij stil gestaan dat dat kon. Hier zit zo'n dot-matrix scherm met animaties op, eigenlijk wel vet om daarmee te tweaken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef T42 het volgende:
[..]
laaste off danik programeer daarme rommetjes voor flipperkasten
Daarvan had ik al aangegeven dat ik hem kwam ophalenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:40 schreef Murazor4096 het volgende:
Zal ik doen, Keffo zou morgen langskomen om even te kijken.
Mocht er iemand geinteresseerd zijn in een oude standaard mamekast, daar moet ik ook van af.
Hij is inderdaad vanochtend opgehaald door Harley. Hopelijk kun je hem helpen het ding op orde te houdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:32 schreef T42 het volgende:
volgens mij staat hij al in helmond
fot van de mame kast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |