Omdat mijn toekomstige woning ver weg gelegen is wordt het onhandig om deze opnieuw mee te nemen, heb ik met enige spijt besloten afscheid te nemen van deze Street Fighter II flipperkast. Zoals op de foto's te zien is hij uiterlijk in goede staat. Hij heeft de laatste jaren hier in de woonkamer gestaan, en doet het erg goed op feestjes. Uiteraard ook leuk voor een vrolijke bedrijfskantine of iets dergelijks.
Kast speelt vloeiend en zonder problemen, na aankoop hebben we hem een opknapbeurt gekregen onder meer de "extra ball"-targets en de auto mini-game weer goed werkend te krijgen. Enige kleine defect is dat een bumper aan de linkerkant niet meer werkt. Dit stoorde mij niet genoeg om het te gaan maken, maar is relatief makkelijk te fixen door een pinnetje te vervangen.Ik ben geen echte flipperkastekenner, maar met het beperkte referentiemateriaal dat ik heb vind ik dit zelf een erg leuke kast. Persoonlijk vind ik het beter spelen dan de meeste die ik in café's heb gespeeld. Je kan hem natuurlijk zelf even uitproberen hier.
Loopt op guldens (daar krijg je er van mij 1 van bij), en komt de manuals zoals ik ze erbij kreeg. Hij is uiteraard loodzwaar, en gezien de beperte fysieke kracht van mijn vrouw zul je echt even moeten helpen hem te verplaatsen.
Zie ook
ipdb.org voor meer informatie over de flipperkast zelf.
Richtprijs is 975 euro. Af te halen in Zoetermeer. Hij past eventueel in onze auto, maar je zult dus wel moeten helpen sjouwen.
![2mceurt.jpg]()
![hwifzs.jpg]()
![1053cz6.jpg]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Murazor4096 op 13-09-2011 11:16:51 ]