Als ze willen serveren moet je gewoon je mond houden, dat deden ze toen ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat publiek wel mooi vindt. Beetje spektakel. Doet me denken aan Ivanicevic - Rafter op Wimbledon.
Maar wel bijna 6-2, 5-2quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef vandermar het volgende:
Mooi potje hooraf en toe geweldige punten die voorbij komen.
Vandaar ook mijn post dat z'n service hem de das om doet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko slaat ook echt elke service terug.
Tja, Nadal heeft ook pas 2 keer zijn service gehoudenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wel elke game waarin hij BP's had tot nu toe gebroken, dus 5/5 BPG's.
Dat is jammer, een 5 setter had mooier geweest. Morgen toch pas kwart voor 2 college dus uitzien gaan we zeker. Maar zij zijn gewoon de 2 besten ter wereld waar het bij de vrouwen zo is dat iedereen van elkaar kan winnen.quote:
Daar ben ik het mee eens. Zelf doelde ik meer op de enthousiaste reacties na het punt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als ze willen serveren moet je gewoon je mond houden, dat deden ze toen ook.
Het gaat niet om ace's per se. Het gaat om gemiste returns, de services die je onmogelijk nog terug kan krijgen en de returns die af te maken zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef Maver24 het volgende:
probleem van rafa is dat tie geen ace kan slaan en djoko elke bal dus terug kan terugslaan
Vind je? Leuk dat ze meeleven, maar dit is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef vandermar het volgende:
Wel echt een geweldige entourage met dat publiek
Jij gunt ze bijna nog een vliegtuig?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, hou je bek man tijdens het punt.
Ik bedoel niet tijdens opslaan etc. meer na de punten of bij een geweldige bal die wordt terug gehaald dat het hele stadion oooooh roept en zowat op de banken staat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Leuk dat ze meeleven, maar dit is gewoon irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |