je valt sowieso voor mequote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jammer joh anders viel ik gelijk voor je
TOSCANE DIE PIZZAMENSEN HEquote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef coban het volgende:
Ik keek toscane en villa achterwerk. Zo debiel.
Villa achterwerk was het beste programma ooit op de Nederlandse televisie. PUNTquote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef coban het volgende:
Ik keek toscane en villa achterwerk. Zo debiel.
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TOSCANE DIE PIZZAMENSEN HE
ik ben vorige week 13 gewordenquote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef coban het volgende:
Pim is geen 12. HOE OUD BEN JE WEES EERLIJK
En nu al spaans? Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben vorige week 13 geworden
dankjequote:Op maandag 12 september 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[..]
En nu al spaans? Ik geloof er niks van.
Gefeliciteerd btw
brugklas hequote:Op maandag 12 september 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[..]
En nu al spaans? Ik geloof er niks van.
Gefeliciteerd btw
ze wilt kinderen met jequote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef coban het volgende:
Misschien wiltsanasoufi met me trouwen?
Ik zit hier lekker tussen de bingospelende, kwijlende bejaarden. Zo meteen nog een lekker kippensoepje en dan lekker mijn bed volschijten.quote:
BAHquote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier lekker tussen de bingospelende, kwijlende bejaarden. Zo meteen nog een lekker kippensoep en dan lekker mijn bed volschijten.
ik moest een heel klein beetje lachenquote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier lekker tussen de bingospelende, kwijlende bejaarden. Zo meteen nog een lekker kippensoepje en dan lekker mijn bed volschijten.
Hoe oud was jij ookalweer? Serieus svpquote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier lekker tussen de bingospelende, kwijlende bejaarden. Zo meteen nog een lekker kippensoepje en dan lekker mijn bed volschijten.
Wat? Niet mijn incontinentie bespotten, ik kan er ook niks aan doenquote:
Dat heb ik echt al 23849 keer hier gepostquote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ookalweer? Serieus svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
loller dat deed ik ook altijd op middelbarequote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef coban het volgende:
Ik heb zin in gesneden stokbrood bij de AH met tonijnsaladeding.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Niet mijn incontinentie bespotten, ik kan er ook niks aan doen. Jeugd van tegenwoordig
[..]
Dat heb ik echt al 23849 keer hier gepostOhja. Overgrootopa enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Kijk, doe ik tenminste iets goed.quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik moest een heel klein beetje lachen
niet zo laagdunkig over jezelf schatjequote:Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kijk, doe ik tenminste iets goed.
Ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
loller dat deed ik ook altijd op middelbare
Huhwhut.quote:Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
overovergrootopa was ik. Intronic was overgrootopa
Oh sorry vergeef mequote:Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
overovergrootopa was ik. Intronic was overgrootopa
Gisteravond geloof ik, ging het over leeftijd en coban noemde je toen overgrootopa vanwege je 'oude' leeftijdquote:
Komt goed hoorquote:Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
niet zo laagdunkig over jezelf schatje
Mijn oude leeftijdquote:Op maandag 12 september 2011 22:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gisteravond geloof ik, ging het over leeftijd en coban noemde je toen overgrootopa vanwege je 'oude' leeftijd
Ik ejaculeerde.quote:Op maandag 12 september 2011 22:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]wrm kaskade overslaan dan?
Kaskade je bent knap maar waar is je andere oog?quote:Op maandag 12 september 2011 22:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
oke dit is een faalquote:Op maandag 12 september 2011 22:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
SLETJEquote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
oke dit is een faal
bij naderinzien wil ik je wel leren kennen hoor
Puur prefereer ik Whisky, Iers spul is verder niet zo mijn ding, behalve in de koffiequote:Op maandag 12 september 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bazendrank. Sowieso whiskey
Die had ik even weg gelegd.quote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Kaskade je bent knap maar waar is je andere oog?
Ik zuip alle whiskey, behalve die Amerikaanse varianten. Die vind ik wat minder.quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puur prefereer ik Whisky, Iers spul is verder niet zo mijn ding, behalve in de koffie
geen verschilquote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zuip alle whiskey, behalve die Amerikaanse varianten. Die vind ik wat minder.
Dat is dan ook geen whiskyquote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zuip alle whiskey, behalve die Amerikaanse varianten. Die vind ik wat minder.
Precies. De enige die een beetje te zuipen is, is four roses, maar dat is een bourbonquote:
Hij?quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef coban het volgende:
[..]
Hij heeft puisten. Geef hem clearasil.
Die van dat plaatje. Kijk dan goed! Misschien kun je ze ook nog uitknijpenquote:
Daar zal ik wel overheen kijken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef coban het volgende:
[..]
Die van dat plaatje. Kijk dan goed! Misschien kun je ze ook nog uitknijpen
je postte nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu niet multitask.
iets leuksquote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
Het begint stom te worden. Ik eis dat jullie iets leuks gaan zeggen. NU.
kip.quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
ik wel, hoe gaat het met je?quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Mooi. Ga je niet vragen hoe het met mij gaat?
Dat was ik eigenlijk niet van plan nee.quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Mooi. Ga je niet vragen hoe het met mij gaat?
Pffquote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan nee.
Spouwerrangerquote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef coban het volgende:
dankje, maakt de jurk mij niet dik?quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die slijmjurk staat je goed, man.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dankje, maakt de jurk mij niet dik?
Ja ga ik binnenkort doen mr dan moet iemand ui voor mij makenquote:
Nietsquote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, wat ga je daar tegen doen?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ga ik binnenkort doen mr dan moet iemand ui voor mij maken
oh ja that's a situationquote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik denk steeds dat Rezania post met haar UI
Nee, helemaal niet zelfs. Het kleedt zelf af.quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dankje, maakt de jurk mij niet dik?
ewa ik weet hoe dat voelt alleen die ekte chi meids diggen ons jeweetquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al genoeg vrouwelijke haters, daar kan er wel eentje bij.
thanks manquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfs. Het kleedt zelf af.
hiquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
ewa ik weet hoe dat voelt alleen die ekte chi meids diggen ons jeweet
Ze is te jong.quote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
ewa ik weet hoe dat voelt alleen die ekte chi meids diggen ons jeweet
Tot zekere hoogte wil ik het best voor je doenquote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ga ik binnenkort doen mr dan moet iemand ui voor mij maken
quote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tot zekere hoogte wil ik het best voor je doen
Ik vroeg gewoon niet hoe het ging, dat is alles.quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Alleen omdat ik te jong ben praat je zo tegen mij?
Nee, dat niet, maar je moet wel met wat suggesties en plaatjes aankomen. Anders weet ik niet wat je wilt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]![]()
echt echt?
en dan zeker allemaal viezige plaatjes
Dude.quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK HEB SNOT IN MN NEUS EN BEN VERKAUWE
zal ik het eruit halen?quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WORD OOK VERKAUWEquote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nu wordt het interessant.quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Je kunt wel wat klappen van mij krijgen.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat een pauperding ik wil zo een:
[ afbeelding ]
Het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, als je het echt wilt doen dan mag je helemaal zelf kiezenquote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar je moet wel met wat suggesties en plaatjes aankomen. Anders weet ik niet wat je wilt.
Platina en diamanten, hoezo?quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat heb jij goud in je neus?
pauperrrrrrrquote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Platina en diamanten, hoezo?
ja logisch je hebt jaar vakantiequote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik verveel me een heel ietsie pietsie heel erg klein beetje
quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Nou ik heb hoofdpijn en zo en ik ben heel zielig, wil je mij troosten?
Nou, kom dan tenminste met wat ideeen. Het hoeft niet vandaag hoor, maar pm me morgen ofzo als je iets leuks weet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, als je het echt wilt doen dan mag je helemaal zelf kiezen
Ik weet dat ik echt moet verwisselen van ui omdat iedereen er gek van wordt
quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Nou ik heb hoofdpijn en zo en ik ben heel zielig, wil je mij troosten?
Net zo sneu als Dimens net.quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee je bent gewoon te oud thats all.
nu nog maar 2 wekenquote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja logisch je hebt jaar vakantie
Mag ik in je neus peuteren?quote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Platina en diamanten, hoezo?
Ok zal ik doen, thanksquote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, kom dan tenminste met wat ideeen. Het hoeft niet vandaag hoor, maar pm me morgen ofzo als je iets leuks weet.
seriiiiiiieeeeeeeeeeussssssss. Omg jij krijgt props straks op de uni.quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb een dora dora agenda gekocht
iK KRIJG DAN ALTIJD ZON BRANDERIG GEVOEL IN MN NEUS EN DAN WORD IK BOOS.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
niet leuk want nu kan ik niet ruiken
Als jij dat wilt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Kom je mij dan zo beet houden en alles?
ik ook dan ga ik huilenquote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
iK KRIJG DAN ALTIJD ZON BRANDERIG GEVOEL IN MN NEUS EN DAN WORD IK BOOS.
Hey maak eens wat foto's voor dimens?quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Kom je mij dan zo beet houden en alles?
Gast. het is maar internet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
Ik geef het op, ik voel mij nu zo.![]()
[ afbeelding ]
Voor alsnog.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gast. het is maar internet.
Het moet een beetje op je eigen slaan en op je username. Doe jezus als je UIquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ok zal ik doen, thanks
Iedereen mag helpen meedenken hier in dit topic anders doe ik een blote romana hoor. En dat vinden jullie vast niet zo fijn.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
seriiiiiiieeeeeeeeeeussssssss. Omg jij krijgt props straks op de uni.
Heyquote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
iK KRIJG DAN ALTIJD ZON BRANDERIG GEVOEL IN MN NEUS EN DAN WORD IK BOOS.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt treurig manquote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Overduidelijk een troll/kloon van iemand.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee. Voor hetzelfde geldt is het een troll.
Verkoudheid is niet leuk, maar het is nog kutter als het warm is en je bent verkouden. Dan word ik echt boos.quote:
Tja. Tineye al geprobeerd?quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Overduidelijk een troll/kloon van iemand.
Dan gaan ze denken dat ik met jezus spotquote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het moet een beetje op je eigen slaan en op je username. Doe jezus als je UI
Kijk eens goed naar het plaatje dat Dimens postte.quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tja. Tineye al geprobeerd?
jaquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie ook die advertentie van sushi's?
welkenquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het plaatje dat Dimens postte.
Ze hebben het echt niet door.quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het plaatje dat Dimens postte.
Voedingscoach kinderen LOI cursus gewichtsconsulent voor kinderen met onder- en overgewicht www.LOI.nl/Gewichtsconsulent_kindquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG PIM IK BEN ZO BLIJ HIER IN VENLO HADDEN ZE GEEN SUSHI MAAR HIER IN MAASTRICHT WEL ECHT FANTASTISCHquote:
Ik wil sushi nu. Zalm en tonijn lekkahquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
0 resultsquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tja. Tineye al geprobeerd?
HHAHA HARD NODIG :3quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Voedingscoach kinderen LOI cursus gewichtsconsulent voor kinderen met onder- en overgewicht www.LOI.nl/Gewichtsconsulent_kind!!!!!!!!
IK BEN ECHT HEEEL BLIJ VOOR JE DAT ZE IN MAASTRICHT WEL ECHT SUSHI HEBBEN WANT DAT HADDEN ZE IN VENLO NIETquote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OMG PIM IK BEN ZO BLIJ HIER IN VENLO HADDEN ZE GEEN SUSHI MAAR HIER IN MAASTRICHT WEL ECHT FANTASTISCH
JA OMG MORGEN GA IK SUSHI HALEN VET HANDIG WANT KIJK MN BUS DIE RIJDT VANUIT MN SCHOOL EN DAN KOMT IE LANGS DE STAD DUS ALS IK UITSTAP BEWN IK ZO BIJ DE SUSHIMANquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
IK BEN ECHT HEEEL BLIJ VOOR JE DAT ZE IN MAASTRICHT WEL ECHT SUSHI HEBBEN WANT DAT HADDEN ZE IN VENLO NIET
Haha schijt. Het is jouw UIquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Dan gaan ze denken dat ik met jezus spot. Meisje met burka als ui
![]()
JA ECHT LEKKER MAN DAT IS WEL HANDIG WANT JE BUS RIJD VANUIT JE SGOOL EN DAN KOMT DE BUS LANGS STADJE DAN KAN JE UITSTAPPEN ENZULKSquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA OMG MORGEN GA IK SUSHI HALEN VET HANDIG WANT KIJK MN BUS DIE RIJDT VANUIT MN SCHOOL EN DAN KOMT IE LANGS DE STAD DUS ALS IK UITSTAP BEWN IK ZO BIJ DE SUSHIMAN
JA EN VRIJDAG GING IK NAAR DE WOKTOGO DAAR MAAR DIE WAS MISLUKT DIE WAS VIES DUS TOEN GINGEN WE DÖNER HALEN EN TOEN AT IK DÖNER IN DE TREIN HAHAHA IEDSEREEN STANKOVERLASTquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
JA ECHT LEKKER MAN DAT IS WEL HANDIG WANT JE BUS RIJD VANUIT JE SGOOL EN DAN KOMT DE BUS LANGS STADJE DAN KAN JE UITSTAPPEN ENZULKS
asoquote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA EN VRIJDAG GING IK NAAR DE WOKTOGO DAAR MAAR DIE WAS MISLUKT DIE WAS VIES DUS TOEN GINGEN WE DÖNER HALEN EN TOEN AT IK DÖNER IN DE TREIN HAHAHA IEDSEREEN STANKOVERLAST
JA DAT WEET IK WANT JE GING TOEN DONER HALEN EN IN TREINTJE OPETEN EN IK NOEMDE JOU ASO ENZO WANT STANK EN ALLESquote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA EN VRIJDAG GING IK NAAR DE WOKTOGO DAAR MAAR DIE WAS MISLUKT DIE WAS VIES DUS TOEN GINGEN WE DÖNER HALEN EN TOEN AT IK DÖNER IN DE TREIN HAHAHA IEDSEREEN STANKOVERLAST
OHHHHHHquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
JA DAT WEET IK WANT JE GING TOEN DONER HALEN EN IN TREINTJE OPETEN EN IK NOEMDE JOU ASO ENZO WANT STANK EN ALLES
Je moet denken aan de medemensquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha schijt. Het is jouw UI. Oke, burkameisje staat genoteerd
aso'squote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha maar niet alleen hoor met een vriendin van me dus dubbel stankoverlast.!!!! LKRK
Haha dat moet je eens met friet doen om half 1 in de middag. Iedereen in de coupe heeft dan trek in frietquote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke notedquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha dat moet je eens met friet doen om half 1 in de middag. Iedereen in de coupe heeft dan trek in friet
Ja, laat maar doorkomen. Eventuele pics in de pm jwzquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Je moet denken aan de medemens
Of gewoon pic van mijzelf ofc.
Ik kan de humor er inderdaad ook wel van inzien.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van Fotoboek tenminste, maar ik vind het wel grappig.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, laat maar doorkomen. Eventuele pics in de pm jwz
stop dan met die kut emoticonquote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
ga zelf lekker weg, deze sc is niet van jou
quote:
Oke, dat staat misschien verkeerd, maar ik bedoelde meer van, als je suggesties hebtquote:
Zn UI heb ik niks tegen maar hij zet in elke post ditquote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hey niet ruziën en laat conscience lekker z'n UI gebruiken als ie dat wilt joh.
waarom?quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
stop dan met die kut emoticon
[..]
JHAHA NU JIJ OOKquote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zn UI heb ik niks tegen maar hij zet in elke post dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |