je valt sowieso voor mequote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jammer joh anders viel ik gelijk voor je
TOSCANE DIE PIZZAMENSEN HEquote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef coban het volgende:
Ik keek toscane en villa achterwerk. Zo debiel.
Villa achterwerk was het beste programma ooit op de Nederlandse televisie. PUNTquote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef coban het volgende:
Ik keek toscane en villa achterwerk. Zo debiel.
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TOSCANE DIE PIZZAMENSEN HE
ik ben vorige week 13 gewordenquote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef coban het volgende:
Pim is geen 12. HOE OUD BEN JE WEES EERLIJK
En nu al spaans? Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben vorige week 13 geworden
dankjequote:Op maandag 12 september 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[..]
En nu al spaans? Ik geloof er niks van.
Gefeliciteerd btw
brugklas hequote:Op maandag 12 september 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[..]
En nu al spaans? Ik geloof er niks van.
Gefeliciteerd btw
ze wilt kinderen met jequote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef coban het volgende:
Misschien wiltsanasoufi met me trouwen?
Ik zit hier lekker tussen de bingospelende, kwijlende bejaarden. Zo meteen nog een lekker kippensoepje en dan lekker mijn bed volschijten.quote:
BAHquote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier lekker tussen de bingospelende, kwijlende bejaarden. Zo meteen nog een lekker kippensoep en dan lekker mijn bed volschijten.
ik moest een heel klein beetje lachenquote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier lekker tussen de bingospelende, kwijlende bejaarden. Zo meteen nog een lekker kippensoepje en dan lekker mijn bed volschijten.
Hoe oud was jij ookalweer? Serieus svpquote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier lekker tussen de bingospelende, kwijlende bejaarden. Zo meteen nog een lekker kippensoepje en dan lekker mijn bed volschijten.
Wat? Niet mijn incontinentie bespotten, ik kan er ook niks aan doenquote:
Dat heb ik echt al 23849 keer hier gepostquote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ookalweer? Serieus svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |