quote:Op zondag 25 september 2011 18:22 schreef Manke het volgende:
Ik heb geen mentale problemen, ik hoor enkel stemmen van "duistere entiteiten" en van bevestigingen raak ik niet dieper in de put. Hoe goed je het ook bedoeld, je bewering gaat niet voor mij op.
Ik krijg al hulp van een dokter en hij schrijft medicijnen voor, dus ik hoor ze niet meer (haloperidol en seroquel), maar ze zijn er nog wel, voel iets kruipen in m'n linker been en voel spinnenrag om me heen als ik aftast en nog meer zaken die erop duiden dat ze er zijn..
Ok beste mensen, ik zal jullie morgen een persoonlijke mail sturen als jullie willenquote:
quote:
Zwaar kl*te is het.quote:
ah wat lief! Ik denk dat de gevaren wel meevallen hoor. Ik heb ook wel verhalen gehoord waarbij het misging, maar dat waren wel mensen die al psychische of psychiatrische problemen hadden..quote:Op maandag 26 september 2011 17:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijken jullie wel een beetje uit? Ik maak me zorgen om mijn lieve TRU schaapjes
Kerel, je hebt er al twee gemistquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:51 schreef killurz het volgende:
ik moet hier eens wat meer van me laten horen en wat minder lurken![]()
![]()
zo'n meet met een paar mensen van TRU lijkt me best gezellig
heb ook altijd al een keertje glaasje willen draaien
was meer eig zo van: heb ik altijd al een keer willen doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kerel, je hebt er al twee gemistMaar toen dronken we gewoon uit glazen
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zaterdag gaat definitief door?
Dan blijven dezelfde vragen staan; vervang alleen geesten voor demonen...quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Manke het volgende:
Misschien hebben mensen geen geesten.
Waar heeft men dan mee te maken? Demonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |