Zoiets als dit?quote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef drumstickNL het volgende:
Gaming tobo's zijn wel tof maar ik wil graag platte toetsen bij voorkeur met lampjes zodat ik kan zien wat ik typ in 't donker.
Bij mij op het toetsenbord heb ik een klein verdikt streepje op de F en de J zodat ik altijd weet waar mijn toetsen zittenquote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef drumstickNL het volgende:
Gaming tobo's zijn wel tof maar ik wil graag platte toetsen bij voorkeur met lampjes zodat ik kan zien wat ik typ in 't donker.
Sommige budget borden zijn anders nog wel beestachtig goed hoorquote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De pest van gamingtobo's is dat de topmodellen er doorgaans nogal over the top uitzien. Ze zijn zelden strak en stijlvol.
Desondanks wil ik nooit meer terug naar een budget-keyboard.
moet er minstens een calculator op zittenquote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Niets mis mee... als je er zo'n mooi schermpje op heb zitten
Ik ben helemaal fan van de ingebouwde RSS-readerquote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
moet er minstens een calculator op zitten
Ik heb nu een platte met verlichting. Maar die G510 is toch vetter hoorquote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben benieuwd! Vind hem in ieder geval erg lekker tikken. Ik hoop alleen dat de drivers twee schermpjes aankunnen, een op mijn G13 en een op mijn G510, en dat ze dan ook allebei wat anders kunnen weergeven...quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef Devv het volgende:
Welke speakers gebruiken jullie? Ik heb een 2.1 (Creative Gigaworks T3) omdat ik geen ruimte heb om een 5.1 goed neer te zetten. Het geluid van de T3 is overigens uitmuntend.
Ik heb dan ook vrijwel altijd een koptelefoon opquote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb buren, dus zoveel vermogen kan ik niet nemen.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb buren, dus zoveel vermogen kan ik niet nemen.
Daar krijg ik ook steeds meer interesse in, maar ik ben ook een beetje bang dat ik dan echt mijn oren sloopquote:
Gebruik je die G13 veel?quote:Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Vind hem in ieder geval erg lekker tikken. Ik hoop alleen dat de drivers twee schermpjes aankunnen, een op mijn G13 en een op mijn G510, en dat ze dan ook allebei wat anders kunnen weergeven...
ik heb nu de MX5500 en ben echt fan van die calculator..quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van de ingebouwde RSS-reader
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |