Gewoon het verschil van ¤20,- (voor de 21.5" had ik al ¤160,- betaald, 23" kost ¤180,-). 'k Weet niet echt of ik het binnenkort gaat spelen.. moet nog zoveelquote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wat moest je ervoor betalen? En shogun 2 is wel nice.(als je 'm op ssd kunt draaien anders zijn de laadtijden vrij lang)
Begin je weer over SSD. Vind jou maar vervelend ventjequote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wat moest je ervoor betalen? En shogun 2 is wel nice.(als je 'm op ssd kunt draaien anders zijn de laadtijden vrij lang)
wha-.. what did i do?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:35 schreef genakt het volgende:
[..]
Begin je weer over SSD. Vind jou maar vervelend ventje
Geen garantie?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:31 schreef Auti het volgende:
Fuck die vertex3 ik tief hem weg. Nu met 2.11 toch ook weer BSOD en ik krijg hem niet meer aan de gang. Wat een bende.. ik koop wel zo'n Crucial, dan maar wat minder schrijfsnelheid.
Je moet echt wel héél ver gaan voordat je een proc verstookt tegenwoordig... Als je budgetbewust wilt pc-gamen is het heul niet gek om te kijken wat de CPU die je aan wilt schaffen op OC-gebied doet.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij bent hier met een handjevol anderen een hobby OCér, de rest wil gewoon fatsoenlijk kunnen gamen zonder daar mogelijk een proc aan te verstoken.
Ja man, je mag het niet over SSD's hebben hier! Dat weet je toch?quote:
Krijg je gewoon weer eenzelfde terug met dezelfde problemen.. die hele sandforce controller is ruk.quote:
Why the fuck will je je steammap op een SSD zetten?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef Ireyon het volgende:
Mja op dat ssd draaien.. Dat is nogal een gedoe wanneer Steam op de HDD staat heb 'k begrepen
Aangezien de meesten nog steeds niets zelf aan hun PC durven te doen...quote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet echt wel héél ver gaan voordat je een proc verstookt tegenwoordig... Als je budgetbewust wilt pc-gamen is het heul niet gek om te kijken wat de CPU die je aan wilt schaffen op OC-gebied doet.
Dit dus echt he.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet echt wel héél ver gaan voordat je een proc verstookt tegenwoordig... Als je budgetbewust wilt pc-gamen is het heul niet gek om te kijken wat de CPU die je aan wilt schaffen op OC-gebied doet.
Waarom niet? Vlotte laadtijden voor games, ideaal toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Why the fuck will je je steammap op een SSD zetten?
Volgens mij durft iedereen die hier een beetje mee praat best iets aan zijn PC te doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Aangezien de meesten nog steeds niets zelf aan hun PC durven te doen...
Skull-splitter houd van snelle muziek en heeft daarom al zijn muziek op een SSD gezet.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom niet? Vlotte laadtijden voor games, ideaal toch?
Mijn Steammap is ergens tussen de 300 en 500 GB op het moment, dat ga ik NEVER op een SSD parkeren de komende tien jaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom niet? Vlotte laadtijden voor games, ideaal toch?
Dat wil ik niet, ik wil één spel uit de steammap op m'n SSD zetten en dat schijnt nogal gekut te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Why the fuck will je je steammap op een SSD zetten?
Niet iedereen wil per se alle games van zijn account ook geinstalleerd hebben hequote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mijn Steammap is ergens tussen de 300 en 500 GB op het moment, dat ga ik NEVER op een SSD parkeren de komende tien jaar.
True. Maar niets wat google niet kan fixen me dunkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, ik wil één spel uit de steammap op m'n SSD zetten en dat schijnt nogal gekut te zijn.
Neuh, maar als ik ineens zin heb om een ander spel te spelen dan wil ik niet gaan kutten en eerst weer 15 GB te moeten downloaden voor ik kan gaan spelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet iedereen wil per se alle games van zijn account ook geinstalleerd hebben he.
Tot een paar jaar terug ook alleen HL2 mee gespeeld, daarna toch met de koopjes aardig de lijst aangevuldquote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil eigenlijk niet eens steam op mijn pc hebben.
Ik wel. Steamquote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil eigenlijk niet eens steam op mijn pc hebben.
Prijzen van nieuwe games zijn overigens onder dwang van retailers kunstmatig hoog, dat is wel weer jammer.quote:
Nooit begrepen wat mensen er zo fantastisch aan vinden. Zie bijvoorbeeld het gezeik met mappen hierboven. Dat is echt niet wat ik in 2011 van een digitaal distributieplatform verwacht. Buiten hun aanbiedingen zijn ze ook nog eens stervensduur ookquote:
Ze houden zich aan de retail price. Is niet hun schuld. Ze zijn even duur als een bol.com. Ook heb ik er totaal geen lsat van.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen er zo fantastisch aan vinden. Zie bijvoorbeeld het gezeik met mappen hierboven. Dat is echt niet wat ik in 2011 van een digitaal distributieplatform verwacht. Buiten hun aanbiedingen zijn ze ook nog eens stervensduur ook
Wie zijn schuld het is zal mij worst wezen, als ik het ergens anders 10 euro goedkoper kan halen is Steam dus gewoon duur in verhouding.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze houden zich aan de retail price. Is niet hun schuld. Ze zijn even duur als een bol.com. Ook heb ik er totaal geen lsat van.
quote:Goedemiddag,
U kunt hier het beste een RMA voor aanvragen. Dit doet u als volgt:
Wanneer u ingelogd bent op onze website, kunt u de ordergeschiedenis vinden onder de link account. Daar vind u de order terug met uw product. Achter het product vind u de link 'rma aanvraag' en wanneer u deze heeft aangeklikt komt u op een pagina waar u het serienummer en de probleemomschrijving kunt invullen. Wanneer u vervolgens verder klikt, krijgt uw aanvraag automatisch een nummer toegewezen.
Met vriendelijke groeten/With kind regards,
Afuture RMA Afdeling
Die mappen interesseren me niet eigenlijk. Prijzen worden niet door steam bepaald maar door de uitgevers. En de aanbiedingen zijn toch fantastischquote:Op woensdag 14 september 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen er zo fantastisch aan vinden. Zie bijvoorbeeld het gezeik met mappen hierboven. Dat is echt niet wat ik in 2011 van een digitaal distributieplatform verwacht. Buiten hun aanbiedingen zijn ze ook nog eens stervensduur ook
Ik pleur al mijn games toch in dezelfde mappen als ik geen steam gebruik. Default gooit elke spellen maker alles in program files, das lekker wil je zeggen?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen er zo fantastisch aan vinden. Zie bijvoorbeeld het gezeik met mappen hierboven.
Aanbiedingen gaat het juist om. En het feit dat je gewoon altijd bij je shit kunt als je je schijf gewiped hebt zonder dat je al die boekjes moet gaan invoerenquote:Dat is echt niet wat ik in 2011 van een digitaal distributieplatform verwacht. Buiten hun aanbiedingen zijn ze ook nog eens stervensduur ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |