Ik heb mijn mail nog nooit zonder geopendquote:Op woensdag 14 september 2011 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die gebruik ik dan weer nooit, behalve de volumescroller dus.
Het is voor het geluid, en best wel handig hoor. En de LCD screen is ook wel handig voor MMO's, als je alt tabbed zie je wanneer iemand je /w en je ziet ook je stats enz. Met sommige fps zie je je ammo enzquote:Op woensdag 14 september 2011 13:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat handig, een detachable schermpje! *uit het raam werpt*
Is dat ding rechtsboven nu serieus een scroll-bar?
[..]
[..]
Het is vooral handig als je je pc op de grond hebt staan, ergens achter onder je bureauquote:Op woensdag 14 september 2011 14:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Koptelefoon gaat hier aan een losse versterker over een tijdje, maar wellicht...
AMD zet met Bulldozer-cpu overklokrecord op 8,429GHzquote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil nieuwe hardware zien, 2700K's, Sandy Bridge-E, AMD Bulldozers, Radeon 7000 series.
Al gelezen, is alleen niet interessant voor real life purposesquote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
AMD zet met Bulldozer-cpu overklokrecord op 8,429GHz
AMD heeft met zijn nieuwste serie processors, de Zambezi-processors die ook als Bulldozer bekendstaan, het record voor de snelste processor ter wereld in handen. Het topmodel van de serie processors werd overgeklokt tot ruim 8,4 gigahertz.
De Zambezi-processors, met de Bulldozer-cores aan boord, worden later deze maand formeel geďntroduceerd als de FX-serie processors. Het topmodel van deze serie, de FX-8150, is een octacore-processor, waarvan de acht cores standaard op 3,6GHz worden geklokt. Met turbo gaan de cores tot 4,2GHz, maar het team van AMD wist de cpu tot 8,429GHz te pushen. De multiplier werd daarbij op 31x ingesteld, terwijl de bussnelheid tot 272MHz omhoog werd geschroefd. De spanning op het engineering sample bedroeg 2,016V.
Om de processor niet te laten oververhitten, was luchtkoeling vanzelfsprekend niet genoeg. Ook vloeibare stikstof, de extreme koelmethode die door veel overklokkers gebruikt wordt, was voor het AMD-overklokteam niet extreem genoeg; er moest vloeibaar helium aan te pas komen om de cpu zonder doorbranden tot zijn recordsnelheid te dwingen.
Met het record heeft AMD het voorgaande snelste resultaat, waarbij de cpu op 8,3GHz werd geklokt, voldoende overschreden om zich te mogen kronen tot snelsteprocessorfabrikant.
Hoezo, heb jij geen flesje vloeibaar helium in je vriezer liggen?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al gelezen, is alleen niet interessant voor real life purposes.
Maar een tijdje mee wachten zie ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tom's Hardware heeft trouwens benchmarks van Sandy Bridge-E: http://www.tomshardware.c(...)erformance,3026.html
Alleen is Azerty de laatste tijd een beetje kut als je de reviews bekijkt van afgelopen 2 maanden.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef genakt het volgende:
aardig goede prijs voor die computer![]()
http://azerty.nl/0-2812-4(...)schijf-1-x-1-tb.html
Als ik die revieuws van alternate bekijk zijn die een stuk slechterquote:Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen is Azerty de laatste tijd een beetje kut als je de reviews bekijkt van afgelopen 2 maanden.
Vakantieverkrachters?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen is Azerty de laatste tijd een beetje kut als je de reviews bekijkt van afgelopen 2 maanden.
Daar koop je toch geen AMD voor?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Idd, OC is leuk als paradepaardje, maar GVD, nu praktische benchmarks met stock-settings...
Die zijn zo traag dat je ze wel over moet klokken wil je zeggen?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar koop je toch geen AMD voor?
1 keer gedaan geprobeerd bij Alternate, zelfs dat lukte al nietquote:Op woensdag 14 september 2011 16:02 schreef genakt het volgende:
[..]
Als ik die revieuws van alternate bekijk zijn die een stuk slechterZeker voor samenstellen van computers schijnt het een regelrechte ramp te zijn.
Stop nu eens met trollen jongeman. De meeste mensen hier zij blij een PC te kunnen kopen, die gaan daar niet mee stoken.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar koop je toch geen AMD voor?
Kijk, dat is wel lekkerquote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef Ireyon het volgende:
Zo, zit ik dan eindelijk met een werkende monitor. Hetzelfde model maar dan wat groter (23"), ¤20 voor bijbetaald. Ben maar gewoon 'even' naar de Alternate winkel gereden, werd er erg netjes geholpen en ook nog een Total War: Shogun 2 code gekregen voor het ongemak
.
Wat moest je ervoor betalen? En shogun 2 is wel nice.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef Ireyon het volgende:
Zo, zit ik dan eindelijk met een werkende monitor. Hetzelfde model maar dan wat groter (23"), ¤20 voor bijbetaald. Ben maar gewoon 'even' naar de Alternate winkel gereden, werd er erg netjes geholpen en ook nog een Total War: Shogun 2 code gekregen voor het ongemak
.
Persoonlijk is overclockbaarheid voor mij een belangrijke factor in de aanschaf. Dus daar ben ik ook bij Bulldozer wel benieuwd naar. Maar dat die AMD jongens met vloeibare helium en een ongelimiteerd aantal processors tot hun beschikking tot een nieuw record komen, tja, dat staat zó ver van de normale gang van zaken af dat het me eigenlijk niet boeit.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Stop nu eens met trollen jongeman. De meeste mensen hier zij blij een PC te kunnen kopen, die gaan daar niet mee stoken.
Jij bent hier met een handjevol anderen een hobby OCér, de rest wil gewoon fatsoenlijk kunnen gamen zonder daar mogelijk een proc aan te verstoken.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Persoonlijk is overclockbaarheid voor mij een belangrijke factor in de aanschaf. Dus daar ben ik ook bij Bulldozer wel benieuwd naar. Maar dat die AMD jongens met vloeibare helium en een ongelimiteerd aantal processors tot hun beschikking tot een nieuw record komen, tja, dat staat zó ver van de normale gang van zaken af dat het me eigenlijk niet boeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |