Dat laatste wel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nog geen toetsenbord gezien die je PC sneller maakt, of een videokaart die je PC mooier maakt.
Nice. Wat voor moederbord stop je erin?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:31 schreef genakt het volgende:
ik ga ook voor de i5 2500k en GTX560 Tvolgende week b estellen <3
ASUS P8P67 Rev.3.0 natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nice. Wat voor moederbord stop je erin?
Welke van de zoveel ? ik heb die van 89 euroquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Netjes, die pleur ik er ook in.
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Hij kostte me 91,-quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Welke van de zoveel ? ik heb die van 89 euro
Owjah de rest was stuk duurder mjah hoef geen bleutooth ofzo op me moboquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Hij kostte me 91,-
Nergens zit nog een 0/1 schakelaar op de monitor?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:27 schreef Ireyon het volgende:
Echt wtf.. Samsung Syncmaster monitor is net binnen, maar hij gaat gewoon niet aan. Voeding zit er prima in maar nergens gaat een lichtje branden. Heb ik weer hoor
![]()
![]()
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gekocht?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:27 schreef Ireyon het volgende:
Echt wtf.. Samsung Syncmaster monitor is net binnen, maar hij gaat gewoon niet aan. Voeding zit er prima in maar nergens gaat een lichtje branden. Heb ik weer hoor
![]()
![]()
Nope.. alleen van die capacitieve knoppen voorop die nergens op reageren. Ook nergens een standby-lampje o.i.d. dus 't zal wel aan de vertiefde adapter liggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nergens zit nog een 0/1 schakelaar op de monitor?
Online via Alternate.. Ben er wel flink van aan het balen zo, zit je 3 weken na bestellen en ¤1400,- armer nog met troep opgescheept. Volgende keer maar weer gewoon de Dixons in en een uur later thuis zitten met een werkende desktop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gekocht?
Da's wel minderquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nope.. alleen van die capacitieve knoppen voorop die nergens op reageren. Ook nergens een standby-lampje o.i.d. dus 't zal wel aan de vertiefde adapter liggen.
Ja 'k zal vast iets verkeerd hebben gedaan bij de uiterst gecompliceerde handeling van het inpluggen van de stekker in het stopcontact en de adapter in de monitorquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik gok toch dat het probleem tussen toetsenbord en stoel zit...
Je kan flink pech hebben jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nope.. alleen van die capacitieve knoppen voorop die nergens op reageren. Ook nergens een standby-lampje o.i.d. dus 't zal wel aan de vertiefde adapter liggen.
[..]
Online via Alternate.. Ben er wel flink van aan het balen zo, zit je 3 weken na bestellen en ¤1400,- armer nog met troep opgescheept. Volgende keer maar weer gewoon de Dixons in en een uur later thuis zitten met een werkende desktop.
In 13 jaar zelf PC's bouwen eigenlijk alleen gezeik gehad met spullen uit winkels.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Je blijft alleen wel bezig met dat op en neer verzenden, dat is mijn grootste afkeer van grote bestellingen via internet.
Ik bestel bij voorkeur dan ook bij de webwinkel met afhaalpunt hier in de buurt. Niet de allergoedkoopste maar aangezien ik zo ook geen verzendkosten hoef te betalen scheelt het vaak niks of slechts een paar euro. Met de zekerheid dat als de spullen niet werken ze nog dezelfde dag weer voor RMA in de shop liggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Je blijft alleen wel bezig met dat op en neer verzenden, dat is mijn grootste afkeer van grote bestellingen via internet.
Volgens mij zijn die van dezelfde eigenaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb het echt over dynabyte he.
Edit: mycom hanteert hetzelfde systeem en prijs als dynabyte, toeval?
IMO de beste manier. Webwinkels met afhaalpunten werkt over het algemeen uitstekend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bestel bij voorkeur dan ook bij de webwinkel met afhaalpunt hier in de buurt. Niet de allergoedkoopste maar aangezien ik zo ook geen verzendkosten hoef te betalen scheelt het vaak niks of slechts een paar euro. Met de zekerheid dat als de spullen niet werken ze nog dezelfde dag weer voor RMA in de shop liggen.
Bedoel je dat de winkel het voor je in elkaar zet?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef genakt het volgende:
Wie heeft er ervaring met webshops met samenstellen van computers. Alternate lees ik zoveel slechte dingen over
Yep heb der zelf geen zin in heb hem liever direct werkend thuisgestuurdquote:Op woensdag 14 september 2011 11:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Bedoel je dat de winkel het voor je in elkaar zet?
Die heb ik inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Zoiets als dit?
http://www.alternate.nl/h(...)ten&l2=Toetsenborden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |