Dus als ik ergens enthousiast over ben, dan mag ik het niet melden? Want stel je voor dat Skull-splitter het niet zo tof vindtquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Die vervolgens hun best doen om de wereld te verkondigen hoe geweldig het allemaal wel niet is. Ongekende features! Nooit meer een CPU cycle uit het oog verliezen!
GTFO. Die deur vliegt twee kanten in.
Idd, hardware, daar gaat het om! Randapparatuur is net zo persoonlijk als een kast.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef Buitendam het volgende:
Rustig, dames. Niet lelijk gaan doen tegen elkaar.
Help mij anders maar met een goeie keus te maken tussen een Geforce GTX560 en een Radeon HD 6870 bij een i5 2500K. Of kan ik beter voor een heel andere kaart gaan in die prijsklasse?
Die rek is toch alweer snel ¤60,- dat zit er met mijn budget niet in. Ik zal een keus maken tussen de 560 en de 6870 om dan over een halfjaartje over te stappen op een beter model. Mijn eerste gevoel zegt de 560, omdat ik nagenoeg alleen lovende verhalen hoor over de combinatie met Intel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idd, hardware, daar gaat het om! Randapparatuur is net zo persoonlijk als een kast.
HD6870 is marginaal sneller dan de 560 maar komt op voorkeur aan. Mocht je rek hebben om een 560Ti te halen zou ik zeggen die te nemen.
Ik twijfel nu heel erg tussen een 570GTX en een HD6970, de enige zinnige upgrades die ik nu zie.
Randapparatuur is ook hardware, en bij niet-randapparatuur is het ook allemaal persoonlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idd, hardware, daar gaat het om! Randapparatuur is net zo persoonlijk als een kast.
Nog geen toetsenbord gezien die je PC sneller maakt, of een videokaart die je PC mooier maakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Randapparatuur is ook hardware, en bij niet-randapparatuur is het ook allemaal persoonlijk. ATI-nVidia, Intel-AMD, OCZ-GeIL, Asus-Gigabyte, allemaal persoonlijke voorkeur
.
Ik op dit moment ook. AMD/Ati heeft op dit moment wel toffe kaarten, maar ze zijn ook redelijk aan de prijs.quote:
Dat laatste wel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nog geen toetsenbord gezien die je PC sneller maakt, of een videokaart die je PC mooier maakt.
Nice. Wat voor moederbord stop je erin?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:31 schreef genakt het volgende:
ik ga ook voor de i5 2500k en GTX560 Tvolgende week b estellen <3
ASUS P8P67 Rev.3.0 natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nice. Wat voor moederbord stop je erin?
Welke van de zoveel ? ik heb die van 89 euroquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Netjes, die pleur ik er ook in.
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Hij kostte me 91,-quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Welke van de zoveel ? ik heb die van 89 euro
Owjah de rest was stuk duurder mjah hoef geen bleutooth ofzo op me moboquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Hij kostte me 91,-
Nergens zit nog een 0/1 schakelaar op de monitor?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:27 schreef Ireyon het volgende:
Echt wtf.. Samsung Syncmaster monitor is net binnen, maar hij gaat gewoon niet aan. Voeding zit er prima in maar nergens gaat een lichtje branden. Heb ik weer hoor
![]()
![]()
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gekocht?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:27 schreef Ireyon het volgende:
Echt wtf.. Samsung Syncmaster monitor is net binnen, maar hij gaat gewoon niet aan. Voeding zit er prima in maar nergens gaat een lichtje branden. Heb ik weer hoor
![]()
![]()
Nope.. alleen van die capacitieve knoppen voorop die nergens op reageren. Ook nergens een standby-lampje o.i.d. dus 't zal wel aan de vertiefde adapter liggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nergens zit nog een 0/1 schakelaar op de monitor?
Online via Alternate.. Ben er wel flink van aan het balen zo, zit je 3 weken na bestellen en ¤1400,- armer nog met troep opgescheept. Volgende keer maar weer gewoon de Dixons in en een uur later thuis zitten met een werkende desktop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gekocht?
Da's wel minderquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nope.. alleen van die capacitieve knoppen voorop die nergens op reageren. Ook nergens een standby-lampje o.i.d. dus 't zal wel aan de vertiefde adapter liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |