Dude dat is fucking relaxt! Ik heb tijdens gamen ofwel tijd/datum/mail aan staan, ofwel CPU-power, ofwel FRAPS. Maar ik kan nooit kiezen, soms wil ik twee dingen zienquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Schermpjes op je toetsenbord, ik snap het niet!
G110 is toch ook relaxt? Mist alleen het schermpjequote:
Ik kijk werkelijk alleen naar mijn toetsenbord als ik niet blind de juiste toetsen kan vinden. Cpu load? Wat moet ik ermee? Fraps? Kan gewoon in mijn HUD.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Dude dat is fucking relaxt! Ik heb tijdens gamen ofwel tijd/datum/mail aan staan, ofwel CPU-power, ofwel FRAPS. Maar ik kan nooit kiezen, soms wil ik twee dingen zien. Maar dat kan straks dus
.
Eerst dacht ik ook: wat moet je ermee, maar nu ik er eentje heb, wil ik echt niet meer zonder!
Idem hier. Welke heb je?quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Ik wil gewoon een fijne tikplank die het liefst tijdloos stijlvol is.
Tijdens het typen kan je wel blind je toetsen vinden, maar tijdens gamen niet, zeker niet de bijzondere toetsen zoals F6 en ' om maar wat te noemen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kijk werkelijk alleen naar mijn toetsenbord als ik niet blind de juiste toetsen kan vinden.
Kijken of framedrops komen door een tekort aan CPU-power, en of games wel fatsoenlijk van multicore gebruik maken.quote:Cpu load? Wat moet ik ermee?
Niet grafiekmatig.quote:Fraps? Kan gewoon in mijn HUD.
Dus je wil een Logitech G510?quote:Ik snap het echt niet. Ik wil gewoon een fijne tikplank die het liefst tijdloos stijlvol is.
Je hebt toch een scherm voor je wat moet je er met 1 op je toetsenboardquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:40 schreef Bart het volgende:
[..]
G110 is toch ook relaxt? Mist alleen het schermpje.
Nadeel van die G110 vond ik trouwens de kleuren van de toetsverlichting. Kan alleen maar rood of blauw, of kleuren daartussenin (paars dus). Geen groen, wit, geel enz. Ik wil alles kunnen kiezen.
Temperaturen e.d. in de gaten houden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Je hebt toch een scherm voor je wat moet je er met 1 op je toetsenboard
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Je hebt toch een scherm voor je wat moet je er met 1 op je toetsenboard
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:37 schreef Bart het volgende:
Ik heb tijdens gamen ofwel tijd/datum/mail aan staan, ofwel CPU-power, ofwel FRAPS.
Die had ik toen het echt warm buiten was ook aan staan, om te checken hoe warm mijn cpu werd tijdens gamen. Kwam nooit boven de 55 graden, dus daar kijk ik nu dan ook niet meer naarquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Temperaturen e.d. in de gaten houden.
Ik heb 2 beeldschermenquote:
Tijd en mail in de gaten houden tijdens het gamen!quote:
G510 is imo echt stijlvol.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:01 schreef Skull-splitter het volgende:
G510 is imo echt hond en honds lelijk.
Als je dat stijlvol vind ga ik meteen aan je gehele smaak twijfelen.
Ik straks dus 3quote:
Mail is niet zo belangrijk hoor. Maar ik vind het wel prettig om de tijd voor me te hebben jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tijd en mail in de gaten houden tijdens het gamen!
Ik heb geen horloge, mijn telefoon zit in mijn broek. Shift-tab naar Steam kan alleen in Steamgames, en kost meer tijd dan een vlugge blik op een schermpje. Als jij dat patsen noemt, prima jongenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb een horloge en een telefoon, steam shift tabben en je hebt ook de tijd. Drogredenen, enkel patsfactor.
Een grote van HP en twee kleine van Logitech dus.quote:Edit: een reactie per quote, waarom heb jij 3 schermen?
Inderdaad. Titan Quest zie je XP en DPS enzo, en wel meer games hebben ondersteuningquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:59 schreef Auti het volgende:
En van sommige games kan je toch ook realtime stats laten weergeven op zo'n logitech keyboard?
Dat vind ik wel een leuke gadget.Of Teamspeak apps. Volgens mij kan je aardig veel met zo'n schermpje.
Gamen ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |