Dat doen ze allemaal heb ik reeds begrepen...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
De 570 maakt trouwens lawaai als 'n stofzuiger dus die zou ik niet weer nemen.
Inderdaad, de GTX 470 was ook zo'n haarföhn.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal heb ik reeds begrepen...
die schijnt wel stil te wezen idd.quote:
Oh ja, daar moet ik ook weer op gaan letten als ik een nieuwe kaart aanschaf.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal heb ik reeds begrepen...
Hah! Inderdaad: totdat je gaat gamen. Dan is het fan sound x2quote:Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
die schijnt wel stil te wezen idd.
Ja inderdaad, tijdens het gamen stijgt dat ding echt op, niet normaalquote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, de GTX 470 was ook zo'n haarföhn.
Die vond ik net weer wat te duurquote:
Omdat Geforcequote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
als ik hierboven bekijk snap ik niet waarom een
AMD Radeon 5970 (prijzig)
AMD Radeon 6870
Worden aangeraden als een Radeon HD 6950 beter presteert
maarja net onderzoek gedaan op tweakers.net en prijs gewijs is het toch wel beter.
Die bovenste twee![]()
Lijkt het wel op, maar nVidia had rond de GF5 tot 9 series toch wel de reputatie filtering en dergelijke flink de hoekjes eraf te slopen voor wat frames winst. Je merkte het niet tot nauwelijks, behalve als je bovenop bijvoorbeeld watertextures stond waarin ineens pixels te tellen waren. Niet netjes, wel snelheidswinst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op donderdag 15 september 2011 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
IDF: Gigabyte toont X79 moederborden
Heb je net een systeem op de groei gekocht, kun je weer een nieuwe plank halen want andere socketAls ik geld had, dan kocht ik die GA-X79-UD7, wat een geile plank is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ja, en allemaal SATA600 volgens mij, en veel USB3.0, en PCIe 3.0, en quadchannel geheugen, en 4 x16-sloten, enz enzquote:Op donderdag 15 september 2011 09:47 schreef Auti het volgende:
Lekker veel Sata aansluitingen.. holy shit!
Je had ook eenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Krijg je gewoon weer eenzelfde terug met dezelfde problemen.. die hele sandforce controller is ruk.
Ik dacht dat met firmware 2.11 ik van de problemen af was. Op 2.08 had ik dit probleem namelijk heel erg veel en met 2.11 leek het verdwenen. Anderen hebben dit ook zo ervaren, nu na een kleine week zonder problemen liep het zooitje weer vast.. pats BSOD en nu krijg ik weer meldingen dat de bootmanager ontbreekt. Power er af, kabeltjes los en weer vast helpt tot nog toe niet.. bij sommige mensen doet hij het na een paar uur wachten wel weer..
Ik heb geen zin in dit soort gezeik.
Als ik straks een beetje ben afgekoeld (ben echt bloedlink pissig) dan wil ik nog een poging wagen op de Marvell controller maar ik ben bang dat het gewoon troep is. Ik heb geen zin in eindeloos tweaken, patchen en kutten om iets op een normale manier te laten werken.
Zal anders ook nog een mail sturen naar de winkel of ik hem terug kan sturen omdat het niet is wat ik verwacht, weet niet of dat mogelijk is. Ik ga het iig vanaf nu niemand aanraden. SandForce is kut!
Ik heb nog een DVD-rom met ATAquote:Op donderdag 15 september 2011 09:47 schreef Auti het volgende:
Lekker veel Sata aansluitingen.. holy shit!
Liever een Intel, maar ik ben zuunigquote:Op donderdag 15 september 2011 10:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je had ook eenCrucial
moeten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |