Prima, ieder zijn eigen smaakquote:Op maandag 12 september 2011 20:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind die nummers best wel... saai
Uhmmm... ik hoop het.quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Bozz187 het volgende:
Sold heb je wel achter de plinten schoongemaakt. Die plekken zijn echt stofnesten. Moet er niet aandenken als er dan een astma patient langskomt en het is niet schoon achter de plinten
Zoek je ruzie? ...Kom maar op, IK HEB MIJN CAPS LOCK AL AAN!quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef SoldMayor het volgende:
ff sigaretten halen en dan kijken of er nog iets te doen is in de wondere wereld van xbox live.
Jij bent sowieso nooit online dus.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zoek je ruzie? ...Kom maar op, IK HEB MIJN CAPS LOCK AL AAN!
Want op xbl is er altyd wat te doen
Na VI pas! Net nog ff van Nelis verslagenquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef SoldMayor het volgende:
ff sigaretten halen en dan kijken of er nog iets te doen is in de wondere wereld van xbox live.
Kwam door upc en hun rotzooi, elke keer viel het i-net weg.quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij bent sowieso nooit online dus.
kijk jij ook alquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Na VI pas! Net nog ff van Nelis verslagen
Al jaren, toen er nog geen vrouwen in het publiek zatenquote:
Hee.quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een vrouw bij vi? Sinds wanneer hebben ze een keuken?
Waarschijnlijk moeten haar vleugels weer eens bijgeknipt worden.quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een vrouw bij vi? Sinds wanneer hebben ze een keuken?
Ja daar kun je idd beter met de knoppen spelenquote:
geen modern warfare, voor verdere informatie wijs ik u door naar het black ops topic.quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef stoeltafel het volgende:
Heb een tijdje niet gespeeld en heb net twee levels packs gekocht voor de ps3 maar er zitten geen levels bij voor de free for all mode he? Beetje jammer omdat ik dat bijna altijd speel.
Zag wel wat nieuwe zomiepacks en wat is black ops annihilation precies?
Is ook een map pack maar hier speelt iedereen XBOXquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef stoeltafel het volgende:
Heb een tijdje niet gespeeld en heb net twee levels packs gekocht voor de ps3 maar er zitten geen levels bij voor de free for all mode he? Beetje jammer omdat ik dat bijna altijd speel.
Zag wel wat nieuwe zomiepacks en wat is black ops annihilation precies?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is ook een map pack maar hier speelt iedereen XBOX
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef Bozz187 het volgende:
Happy birthday michhas![]()
![]()
Party like a rockstar
Happy birthday Michhas.![]()
![]()
Party like a rockstar.
![]()
Party like a rockstar
![]()
Party like a little star
Hoe hard ben je ingemaakt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:49 schreef SoldMayor het volgende:
Wat fucking faalhaas is die nelis.![]()
Gefeliciteerd michhas xxx
We hebben alleen gewonnen.quote:
De eerste wedstrijd heb je terecht gewonnen, de rest mag je niet eens klagen. Kut spelquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We hebben alleen gewonnen.
Op laatst stonden we 5-0 voor en toen ging nelis lopen kutten ipv 10-0 maken.
Mja stef en nicklas waren ook kanker triest bezig door rode kaarten te hosselen.
Beter doe jij mee met nicklas want met stef bakt hij er niks van.
Die wedstrijd dat jullie ajax warenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd heb je terecht gewonnen, de rest mag je niet eens klagen. Kut spel.
Maar je hebt gelijk, Nelis is een echte faalhaas met een grote mond
Schalke tegen Ajax hadden wij echt met 4 goals verschil moeten winnen maarja die klere Neuerquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd heb je terecht gewonnen, de rest mag je niet eens klagen. Kut spel.
Maar je hebt gelijk, Nelis is een echte faalhaas met een grote mond
Ja ik ging niet echt lekker, even wennen aan een nieuw teamgenoot. Maar goed, we hoeven het dan ook niet over de goals van hun te hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schalke tegen Ajax hadden wij echt met 4 goals verschil moeten winnen maarja die klere Neuer. Moet maar weer eens wat meer FIFA gaan spelen dan gaat het ook weer wat soepeler al heb ik bijna alle goals van ons gemaakt.
Ja we moeten gewoon wat vaker samen spelen. Voor een eerste keer ging het behalve het laatste potje niet onaardigquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik ging niet echt lekker, even wennen aan een nieuw teamgenoot. Maar goed, we hoeven het dan ook niet over de goals van hun te hebben
Ja oke die goal die ik maakte van uit jullie uitworp was vrij gay maja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik ging niet echt lekker, even wennen aan een nieuw teamgenoot. Maar goed, we hoeven het dan ook niet over de goals van hun te hebben
Blijf er bij, gewoon met ze allen een club aanmakenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja oke die goal die ik maakte van uit jullie uitworp was vrij gay maja.
De rest heb ik een paar mooie steek passes ala sneider gegeven waarop nelis het afmaakte.
Ik denk dat het beste ook kan afspreken wie zich richt op aanval/mid/verdediging.
Ik zie mezelf meer als iemand achter de spits en belangrijke passes geven dus.
Met fifa 12 moeten we dit gewoon vaker doen en oefenen en dan krijgen we mooie wedstrijden denk ik.
MICHHAS JIJ SLETTEBAK, IK HAD NOOIT GEWETEN DAT IEMAND DIE HET OUDSTE BEROEP VAN DE WERELD ZO OUD KON WORDEN.quote:
? Ligt het aan mij of klopt je zin niet helemaal?quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
MICHHAS JIJ SLETTEBAK, IK HAD NOOIT GEWETEN DAT IEMAND DIE HET OUDSTE BEROEP VAN DE WERELD ZO OUD KON WORDEN.
GEFELICITEERD MIEN JONG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
MICHHAS JIJ SLETTEBAK, IK HAD NOOIT GEWETEN DAT IEMAND DIE HET OUDSTE BEROEP VAN DE WERELD ZO OUD KON WORDEN.
GEFELICITEERD MIEN JONG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt, haastig typequote:Op dinsdag 13 september 2011 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
? Ligt het aan mij of klopt je zin niet helemaal?
Als jij het niet doetquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:52 schreef badboynova het volgende:
Die Rossdale spit'm gewoon op vleesboek
Ik ben er de aankomende avonden weer, kunnen we weer even rammen met fifa. We moeten eigenlijk een competitie bouwen voor teams. Vind die wedstrijden met jou Sold en Nelis wel altijd prachtig, spanning, schreeuwen, alles hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso afwisselen met MW2 en Forza!quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Wat gaan ons niet FIFA'ers spielen de komende dagen?
Als ze weer gaan zeuren, moet je gewoon deze gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf wel bij F1, anders ga je weer zeuren dat ik te traag ben
quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef KneusTeun het volgende:
Forza 4 LTD is wel leuke prijs bij wehkamp.
Hoeveel is ie daar?quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef KneusTeun het volgende:
Forza 4 LTD is wel leuke prijs bij wehkamp.
Schijnt op de website te staan!quote:
Tsja... Ik wil mijn 5e seizoen nog even afmaken voordat F1 2011 er is. Ik ga die echter wel direct bij de launch halen en dan typ ik een review of hij ook echt veel beter is dan 2010. Maar voor multiplay wil ik wel gewoon 2010 met jou doen hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:36 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat F1 2011 alweer komt, heb 2010 nog niet eens fatsoenlijk veel gespeeld.
Komt nog 3 euro bezorgkosten bij als het goed is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Schijnt op de website te staan!
53,09 euro
Das flink goedkoop ja! Ik heb hem al eerder gepreorderd voor 65...quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
53,09 euro
Haha zit op mobiel dus was even luiquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
53,09 euro
Maar ik hoop dat het zo gaat voor mij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha zit op mobiel dus was even lui
Ohja cock fifa 12 vergeten! die wordt voor mij dan ook een maandje later, en ik twijfel nog of die PS3 of xbox wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:00 schreef PierreTT het volgende:
Ik haal Forza dus bij de release,MW3 ook denk ik en Fifa 12 later pas... Skyrim ook later pas denk ik
had hem geklapt boz.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:08 schreef Bozz187 het volgende:
Haha liep er gister iemand in utrecht vet tof te doen, over dat ie altijd campt met cod. wat een stumpert
Had gevraagd of hij met je wilde boostenquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dat kan niet, had al medelijden met em dat ie gamed op de ps3.
Is het ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:24 schreef Parvus het volgende:
Paar maanden terug zat ik ook in de bus en zaten van die ventjes te praten over wat de AK74u toch een relaxed wapen was [ afbeelding ]
Ok, waar ga je wonen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:28 schreef Fsmxi het volgende:
Pfft, het huis uit gaan. Oh, en mijn broertje heeft misschien pfeiffer
Kun je mooi die pfeiffer vullen met vis in je nieuwe tuin!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:28 schreef Fsmxi het volgende:
Pfft, het huis uit gaan. Oh, en mijn broertje heeft misschien pfeiffer
Skyrim vergeet ik de hele tijd :/. Nja Forza4,MW3, Fifa12 op de release. En dan wachten op SR3quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:00 schreef PierreTT het volgende:
Ik haal Forza dus bij de release,MW3 ook denk ik en Fifa 12 later pas... Skyrim ook later pas denk ik
Te slechtquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kun je mooi die pfeiffer vullen met vis in je nieuwe tuin!
Sorry ik ben het helemnaal zat!!! ik zit in echt het grote kut college ter wereld!!!!!!quote:
ik verveel me gewoon de teringquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit nieuwe samenstellingen te bedenken voor de volgende twee brandstofbatches, maar de resultaten uit het verleden waar ik mijn berekeningen op baseer spreken elkaar allemaal tegen.
Klopt echt geen hout van... zeer frustrerend
Gooi het hier er gewoon in, misschien dat wij met al onze wijsheid je kunnen helpenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit nieuwe samenstellingen te bedenken voor de volgende twee brandstofbatches, maar de resultaten uit het verleden waar ik mijn berekeningen op baseer spreken elkaar allemaal tegen.
Een dag op het werk van Rossdale!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een dag op het werk van Rossdale!
"Jongens, mijn berekeningen kloppen zeker! Let maar op!"
[ afbeelding ]
"Beetje van dit erbij, beetje van dat, ach nog een paar kilo van dit spul.. en dan moet het kloppen!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
"Beetje van dit erbij, beetje van dat, ach nog een paar kilo van dit spul.. en dan moet het kloppen!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die klagen over de reistijdquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
mensen die klagen over hun college. ik moet voor een half uur naar eindhoven iedere week
40 minuten met de auto voor 20 minuten wat inleveren en nieuwe dingen ophalen slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mensen die klagen over de reistijd![]()
Ga dan in de buurt wonen
Vanaf Weert is dat echt bijna op kruipafstand manquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
mensen die klagen over hun college. ik moet voor een half uur naar eindhoven iedere week
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sun goes up, sun goes down. Tide comes in, tide goes out! You can't explain that!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man is een held
Zoiets jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
diBenzeen Niilus!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie het al, Rossdale die zich zelf verveelt op het werkquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
diBenzeen Niilus!
[ afbeelding ]
inb4 kan heul niet/bagger
Heb je niet nog een 2e handsje over? voor op me fiets als ik tegen de wind in moet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:00 schreef Rossdale het volgende:
Wat wij doen is meer zoiets overigens, dan weten jullie ook wat ik nou eigenlijk echt maak
Maar dan wat professioneler en wat groter dan dit ding in een open veldje
Wel wat minder spectaculair dan de boem van Pierre
Die gaan overigens in een motor die zo'n soort boem doet:
En dan uiteindelijk in een Ariane 5 toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:00 schreef Rossdale het volgende:
Wat wij doen is meer zoiets overigens, dan weten jullie ook wat ik nou eigenlijk echt maak
Kloptquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk in een Ariane 5 toch?
[ afbeelding ]
Machtige dingen
Tja, ik zie de toekomst voor de ruimtevaart sowieso somber inquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt
En in de VEGA raket die ook ooit eens zijn eerste vlucht moet gaan maken (originele planning was in 2006)
De commerciele ruimtevaart is erg in opkomst, de overheid begint steeds meer dingen af te stoten en vinden dat commerciele bedrijven dit meer moeten oppakken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, ik zie de toekomst voor de ruimtevaart sowieso somber inMaar dat komt ook doordat het (jammergenoeg) totaal geen politiek draagvlak heeft, al helemaal niet in deze tijden.
Hij staat er nu opquote:
En al binnenquote:
Oh, dat dacht ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:35 schreef Michhas het volgende:
Alleen werk ik niet meer op een klantenservice man, dus die bellers daar heb ik al 3 maanden geen last meer van
Je hebt ook een hack die de online mode unlockt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alleen SP helaas, maar gelukkig is het zo 30 september
haha niet anders verwachtquote:
ik ben mister nietquote:
Die 10 minuten die je met mij speelde.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die 10 minuten die je met mij speelde.
Kom 1vs1 mw2, dan klinkt je wel anders mattie. Dan heet je opeens wackboynova. [ afbeelding ]
fixedquote:
Je lijkt Sold welquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom 1vs1 mw2, dan klinkt je wel anders mattie. Dan heet je opeens wackboynova. [ afbeelding ]
Uiteindelijk ga je hem toch kopenquote:
Je koopt het spel dus omdat andere mensen het ook doen, terwijl je nu al weet dat je het een grafgame gaat vinden. Wat een wilskrachtquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
Maar niet omdat het een goed spel is
Iedereen die hem heeft gespeeld is er positief over dus het zal geen kut game wordenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
Maar niet omdat het een goed spel is
Omdat het leuk is om met jullie te spelen en omdat het leuk is om te kloten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je koopt het spel dus omdat andere mensen het ook doen, terwijl je nu al weet dat je het een grafgame gaat vinden. Wat een wilskracht
Ik denk dat iedereen die hem nu al gespeeld heeft of een gruwelijke fanboy, of een journalist moet zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen die hem heeft gespeeld is er positief over dus het zal geen kut game worden
Bij mij werkt Google gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:25 schreef Bozz187 het volgende:
Ja wat zijn nou de releases voor bf3 en mw3?
bij mij nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bij mij werkt Google gewoon nog hoor.
Komt door de demo van FIFA 12quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:30 schreef Rossdale het volgende:
xbox.com ligt plat volgens mij
Xbox Live wordt gehackt! Iedereen blokkeer je credit cards!!!PANIEKKKK!!!
Daar is hij nog nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef KneusTeun het volgende:
xbox live downdan maar op ps3 downloaden....
Die krijgen 'm morgen pasquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef KneusTeun het volgende:
xbox live downdan maar op ps3 downloaden....
Gast die posts van jouquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Daar is hij nog niet
[ afbeelding ]
Zei het tochquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:45 schreef PierreTT het volgende:
XBOX SUPPORT TEAM
We are currently trying to get Xbox LIVE back up and running. Xbox LIVE crashed due to high demand of FIFA 12 DEMO launched today. We are currently rectifying the problem so that Xbox LIVE should be online again soon. We are sorry for the inconvenience caused by this issue.
Epische post is episch.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus hiermee verdien jij je 4 miljoen per jaar?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:00 schreef Rossdale het volgende:
Blu Ray de grootste faal ooitquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef badboynova het volgende:
zo ff een blauweschijf film binnen gehaald via wifi, 63,0 GB schoon aan de haak
Wifi en 63gb.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef badboynova het volgende:
zo ff een blauweschijf film binnen gehaald via wifi, 63,0 GB schoon aan de haak
Hier ook hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:12 schreef SoldMayor het volgende:
Xbox live doet het toch gewoon stelletje faalers.
Ik heb US account, misschien heeft dat er iets mee te maken. Of jullie zaten er al op ofzo.quote:
Alle tijd bij elkaar opgeteld denk ik een dag, zat rond de 2700 Kb/squote:Op dinsdag 13 september 2011 15:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wifi en 63gb.
Hoelang duurde dat? En hoe snel?
Ik ben te druk met a drukken op mijn controller! voor die stink demo!!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:48 schreef PierreTT het volgende:
Yoooo Holland in the hood
I come from Oss and I am so good
(......) because I am the boss
So don't fuck with me cause you are the klos
Wie vult even die puntjes aan?
?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:48 schreef PierreTT het volgende:
Yoooo Holland in the hood
I come from Oss and I am so good
i am the best rapper because I am the boss
So don't fuck with me cause you are the klos
Wie vult even die puntjes aan?
Volgens mij is dat het ook inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
?
Soldmayor moet het zelf maar even doen.
Zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:55 schreef PierreTT het volgende:
Wat is dat achtergrondmuziekje eigenlijk?
Oh nice gedaan dan!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zelfs op Live kan ik niet horen wat ie zegt.
[..]
Zelf gemaakt.
Kan ook nog ja!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Michhas het volgende:
Ik versta echt iets van: 'I can best rappen, because I am the boss'
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel joh, duidelijk. I come from Oss
Ik heb hem denk ik echt al 20 keer geluisterdquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef PierreTT het volgende:
Die 128 views, daar heb ik er 50 van ofzo
Moet maar...quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik echt al 20 keer geluisterd
MW2 zo?
Oeps, ik bedoelde 'Holland'. Meer iets van 'Olaf in the hood'quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel joh, duidelijk. I come from Oss
Eh misschien, moet even kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
MW2 zo?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bericht van Michhas op Xbox Live:
Beste vriendjes,
Ik geef een dikke (xbox live)party vanmiddag en die shit wordt aan.
Er is drank en er zijn chicks, alleen moet je daar wel zelf voor zorgen.
Met vriendelijke groet,
Uw trouwe wasbeer; Michhas.
Het gaat door dus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
MW2 zo?
Noem ze maar op, ik heb laatste tijd veel gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef PierreTT het volgende:
Er moeten wat nieuwe quotes in de OP vind ik. Alweer een aantal mooie verzameld de afgelopen tijden
Al 22 jaar de enige echtequote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef PierreTT het volgende:
"Michhas is an indescribably minuscule lout and a disgusting mattress-soiling derelict whose birth certificate is an apology from the condom factory."
Ik ga ze nog wel een keer opschrijven, maar de KoningStoma quote "Ik zie geen fluit" is sowieso al legendarischquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Noem ze maar op, ik heb laatste tijd veel gemist geloof ik.
Of PierreATquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:10 schreef PierreTT het volgende:
Evenals de PierreTT quote: "Geen probleem, AT-4". Ik wil eigenlijk mijn GT veranderen in GeenProbleemAT4
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
He jongens, over 3 weken ben ik jarig krijg ik dan een xbox.
Gehad.... vroeger...... heeeeeel laaaaang geleden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft iemand van jullie Gears of War 1?
Dit!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gehad.... vroeger...... heeeeeel laaaaang geleden.
Als ik er iemand bij krijg voor wie ik dat pakje kan aantrekken hoor ik het graag.quote:
Heb je al. Bozz.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik er iemand bij krijg voor wie ik dat pakje kan aantrekken hoor ik het graag.
http://intellisult.com/quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:25 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf Niels, waar haal je al die shit vandaan.
ik verstond iets met met : .... met een kut, i am a bossquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Michhas het volgende:
Ik versta echt iets van: 'I can best rappen, because I am the boss'
En ik heb nog steeds de fifa 12 demo nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:07 schreef Bozz187 het volgende:
Vieze vuile kanker voetbal fans, gewoon geen xbl. Krijg bloedkanker
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:07 schreef Bozz187 het volgende:
Vieze vuile kanker voetbal fans, gewoon geen xbl. Krijg bloedkanker
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds de fifa 12 demo niet
yes, want die kanker fifa games waar ik dus geen ene reet om geef. kan ik dus niet online gamen, kankervoetbal, kankergame en kanker mensen die dat kanker spel kanker leuk vinden!!!quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yes, want die kanker fifa games waar ik dus geen ene reet om geef. kan ik dus niet online gamen, kankervoetbal, kankergame en kanker mensen die dat kanker spel kanker leuk vinden!!!
zo nu weer normaal taalgebruik
quote:
Kenny Fucking Powersquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Deed ie het net, is ie nu weer offline. Kk Microsoft, get your shit together.
Appelmoes? Really? That's true nigga?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:56 schreef dreamzk het volgende:
Live ligt eruit doordat iedereen FIFA 12 aan het downloaden is?
Ik kom zo wel online, eerst even eten. True nigga stylo ga ik halve kilo chickenwings opeten met appelmoes. Niggaaaaaa's onlyyyy
Het werkt ondertussen ook gewoon weerquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat klagen jullie ik kan gewoon op live. Heb net nog FIFA gespeelt tegen een maat van me
yup, de tampon zit weer rechtquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het werkt ondertussen ook gewoon weer
Man dat kan al over een schroefje...quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef vandermar het volgende:
Weten jullie een voorwerp waar je zonder problemen 3 minuten over vol kan lullen? Ik heb morgen namelijk werk college presenteren maar ik heb geen idee wat voor voorwerp ik mee zal nemen. Hebben jullie misschien een idee?
Over de prijzenkast van Ajax, maar aan 3 minuten heb je dan niet genoegquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef vandermar het volgende:
Weten jullie een voorwerp waar je zonder problemen 3 minuten over vol kan lullen? Ik heb morgen namelijk werk college presenteren maar ik heb geen idee wat voor voorwerp ik mee zal nemen. Hebben jullie misschien een idee?
Not sure if trolling. 3 minuten kan je over alles ouwehoeren. 5 minuten ook nog wel, en 10 minuten ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef vandermar het volgende:
Omdat het goedkope rommel isquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:31 schreef Rossdale het volgende:
Waarom leggen ze dat niet uit in de demo
r-stick is duiken naar een hoek, en je moet dat lijntje zo dicht mogelijk bij dat groene krijgen anders is de kans heel groot dat je mis schiet (idd een klein tikje geven voor de richting)quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:31 schreef Rossdale het volgende:
Hoe moet je ingodsnaam met je keeper naar een hoek duiken tijdens penalties? En hoe de neuk krijg je zelf de bal tussen de palen? Ze schieten hem of 30 meter over, of naast... alleen recht door het midden snap ik![]()
Een miniscuul tikje tegen je linker stick zorgt er al voor dat je naast schiet?
Ik snap de controls nietWaarom leggen ze dat niet uit in de demo
Thanks, nog eens proberen danquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
r-stick is duiken naar een hoek, en je moet dat lijntje zo dicht mogelijk bij dat groene krijgen anders is de kans heel groot dat je mis schiet (idd een klein tikje geven voor de richting)
Het moment wanneer je het stickje indrukt is ook belangrijk. Te vroeg en hij gaat heel ver naast. Te laat en hij gaat teveel door het midden.quote:
Mijn god, basisschooltijdquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef vandermar het volgende:
pokemon, vulkanen. Kernfusie. Die deed ik allemaal met mijn spreekbeurten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef vandermar het volgende:
Damn.. ik vind het nu al een kutgamequote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het moment wanneer je het stickje indrukt is ook belangrijk. Te vroeg en hij gaat heel ver naast. Te laat en hij gaat teveel door het midden.
Start - instellingen - hulp en daar staat allesquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:31 schreef Rossdale het volgende:
Hoe moet je ingodsnaam met je keeper naar een hoek duiken tijdens penalties? En hoe de neuk krijg je zelf de bal tussen de palen? Ze schieten hem of 30 meter over, of naast... alleen recht door het midden snap ik![]()
Een miniscuul tikje tegen je linker stick zorgt er al voor dat je naast schiet?
Ik snap de controls nietWaarom leggen ze dat niet uit in de demo
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat het goedkope rommel is
wake up call "HET WAS JE VROUW"quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:48 schreef dreamzk het volgende:
En waarom zijn die tv-makers zo tering gek? Ben ik lekker aan het eten en zap ik langs RTL 8. Zie ik in 1x een helemaal uitgescheurde kut waaruit een bloederig hoofd stak. Godverdomme, die bevalling shit wil ik niet eens zien als het mijn eigen vrouw is laat staan op de tv rond etenstijd.
Daarom pesquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn.. ik vind het nu al een kutgame
Kuuutttttttquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
wake up call "HET WAS JE VROUW"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |