Prima, ieder zijn eigen smaakquote:Op maandag 12 september 2011 20:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind die nummers best wel... saai
Uhmmm... ik hoop het.quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Bozz187 het volgende:
Sold heb je wel achter de plinten schoongemaakt. Die plekken zijn echt stofnesten. Moet er niet aandenken als er dan een astma patient langskomt en het is niet schoon achter de plinten
Zoek je ruzie? ...Kom maar op, IK HEB MIJN CAPS LOCK AL AAN!quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef SoldMayor het volgende:
ff sigaretten halen en dan kijken of er nog iets te doen is in de wondere wereld van xbox live.
Jij bent sowieso nooit online dus.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zoek je ruzie? ...Kom maar op, IK HEB MIJN CAPS LOCK AL AAN!
Want op xbl is er altyd wat te doen
Na VI pas! Net nog ff van Nelis verslagenquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef SoldMayor het volgende:
ff sigaretten halen en dan kijken of er nog iets te doen is in de wondere wereld van xbox live.
Kwam door upc en hun rotzooi, elke keer viel het i-net weg.quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij bent sowieso nooit online dus.
kijk jij ook alquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Na VI pas! Net nog ff van Nelis verslagen
Al jaren, toen er nog geen vrouwen in het publiek zatenquote:
Hee.quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een vrouw bij vi? Sinds wanneer hebben ze een keuken?
Waarschijnlijk moeten haar vleugels weer eens bijgeknipt worden.quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een vrouw bij vi? Sinds wanneer hebben ze een keuken?
Ja daar kun je idd beter met de knoppen spelenquote:
geen modern warfare, voor verdere informatie wijs ik u door naar het black ops topic.quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef stoeltafel het volgende:
Heb een tijdje niet gespeeld en heb net twee levels packs gekocht voor de ps3 maar er zitten geen levels bij voor de free for all mode he? Beetje jammer omdat ik dat bijna altijd speel.
Zag wel wat nieuwe zomiepacks en wat is black ops annihilation precies?
Is ook een map pack maar hier speelt iedereen XBOXquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef stoeltafel het volgende:
Heb een tijdje niet gespeeld en heb net twee levels packs gekocht voor de ps3 maar er zitten geen levels bij voor de free for all mode he? Beetje jammer omdat ik dat bijna altijd speel.
Zag wel wat nieuwe zomiepacks en wat is black ops annihilation precies?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is ook een map pack maar hier speelt iedereen XBOX
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef Bozz187 het volgende:
Happy birthday michhas![]()
![]()
Party like a rockstar
Happy birthday Michhas.![]()
![]()
Party like a rockstar.
![]()
Party like a rockstar
![]()
Party like a little star
Hoe hard ben je ingemaakt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:49 schreef SoldMayor het volgende:
Wat fucking faalhaas is die nelis.![]()
Gefeliciteerd michhas xxx
We hebben alleen gewonnen.quote:
De eerste wedstrijd heb je terecht gewonnen, de rest mag je niet eens klagen. Kut spelquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We hebben alleen gewonnen.
Op laatst stonden we 5-0 voor en toen ging nelis lopen kutten ipv 10-0 maken.
Mja stef en nicklas waren ook kanker triest bezig door rode kaarten te hosselen.
Beter doe jij mee met nicklas want met stef bakt hij er niks van.
Die wedstrijd dat jullie ajax warenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd heb je terecht gewonnen, de rest mag je niet eens klagen. Kut spel.
Maar je hebt gelijk, Nelis is een echte faalhaas met een grote mond
Schalke tegen Ajax hadden wij echt met 4 goals verschil moeten winnen maarja die klere Neuerquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd heb je terecht gewonnen, de rest mag je niet eens klagen. Kut spel.
Maar je hebt gelijk, Nelis is een echte faalhaas met een grote mond
Ja ik ging niet echt lekker, even wennen aan een nieuw teamgenoot. Maar goed, we hoeven het dan ook niet over de goals van hun te hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schalke tegen Ajax hadden wij echt met 4 goals verschil moeten winnen maarja die klere Neuer. Moet maar weer eens wat meer FIFA gaan spelen dan gaat het ook weer wat soepeler al heb ik bijna alle goals van ons gemaakt.
Ja we moeten gewoon wat vaker samen spelen. Voor een eerste keer ging het behalve het laatste potje niet onaardigquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik ging niet echt lekker, even wennen aan een nieuw teamgenoot. Maar goed, we hoeven het dan ook niet over de goals van hun te hebben
Ja oke die goal die ik maakte van uit jullie uitworp was vrij gay maja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik ging niet echt lekker, even wennen aan een nieuw teamgenoot. Maar goed, we hoeven het dan ook niet over de goals van hun te hebben
Blijf er bij, gewoon met ze allen een club aanmakenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja oke die goal die ik maakte van uit jullie uitworp was vrij gay maja.
De rest heb ik een paar mooie steek passes ala sneider gegeven waarop nelis het afmaakte.
Ik denk dat het beste ook kan afspreken wie zich richt op aanval/mid/verdediging.
Ik zie mezelf meer als iemand achter de spits en belangrijke passes geven dus.
Met fifa 12 moeten we dit gewoon vaker doen en oefenen en dan krijgen we mooie wedstrijden denk ik.
MICHHAS JIJ SLETTEBAK, IK HAD NOOIT GEWETEN DAT IEMAND DIE HET OUDSTE BEROEP VAN DE WERELD ZO OUD KON WORDEN.quote:
? Ligt het aan mij of klopt je zin niet helemaal?quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
MICHHAS JIJ SLETTEBAK, IK HAD NOOIT GEWETEN DAT IEMAND DIE HET OUDSTE BEROEP VAN DE WERELD ZO OUD KON WORDEN.
GEFELICITEERD MIEN JONG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
MICHHAS JIJ SLETTEBAK, IK HAD NOOIT GEWETEN DAT IEMAND DIE HET OUDSTE BEROEP VAN DE WERELD ZO OUD KON WORDEN.
GEFELICITEERD MIEN JONG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt, haastig typequote:Op dinsdag 13 september 2011 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
? Ligt het aan mij of klopt je zin niet helemaal?
Als jij het niet doetquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:52 schreef badboynova het volgende:
Die Rossdale spit'm gewoon op vleesboek
Ik ben er de aankomende avonden weer, kunnen we weer even rammen met fifa. We moeten eigenlijk een competitie bouwen voor teams. Vind die wedstrijden met jou Sold en Nelis wel altijd prachtig, spanning, schreeuwen, alles hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso afwisselen met MW2 en Forza!quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Wat gaan ons niet FIFA'ers spielen de komende dagen?
Als ze weer gaan zeuren, moet je gewoon deze gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf wel bij F1, anders ga je weer zeuren dat ik te traag ben
quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef KneusTeun het volgende:
Forza 4 LTD is wel leuke prijs bij wehkamp.
Hoeveel is ie daar?quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef KneusTeun het volgende:
Forza 4 LTD is wel leuke prijs bij wehkamp.
Schijnt op de website te staan!quote:
Tsja... Ik wil mijn 5e seizoen nog even afmaken voordat F1 2011 er is. Ik ga die echter wel direct bij de launch halen en dan typ ik een review of hij ook echt veel beter is dan 2010. Maar voor multiplay wil ik wel gewoon 2010 met jou doen hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:36 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat F1 2011 alweer komt, heb 2010 nog niet eens fatsoenlijk veel gespeeld.
Komt nog 3 euro bezorgkosten bij als het goed is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Schijnt op de website te staan!
53,09 euro
Das flink goedkoop ja! Ik heb hem al eerder gepreorderd voor 65...quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
53,09 euro
Haha zit op mobiel dus was even luiquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
53,09 euro
Maar ik hoop dat het zo gaat voor mij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha zit op mobiel dus was even lui
Ohja cock fifa 12 vergeten! die wordt voor mij dan ook een maandje later, en ik twijfel nog of die PS3 of xbox wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:00 schreef PierreTT het volgende:
Ik haal Forza dus bij de release,MW3 ook denk ik en Fifa 12 later pas... Skyrim ook later pas denk ik
had hem geklapt boz.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:08 schreef Bozz187 het volgende:
Haha liep er gister iemand in utrecht vet tof te doen, over dat ie altijd campt met cod. wat een stumpert
Had gevraagd of hij met je wilde boostenquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dat kan niet, had al medelijden met em dat ie gamed op de ps3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |