quote:Op maandag 12 september 2011 18:32 schreef BoleroPower het volgende:
Je mag dit jongetje van mij wel lenen
[ afbeelding ]
Ah dat is echt sad manquote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Wat. Een maatje van mij zou vandaag zijn eerste rijles krijgen. Staat hij 10 minuten later alweer boven omdat hij te groot is voor die auto.
Dan krijg ik de melding dat ik niet te snel achter elkaar mag posten.quote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Ik eis dat jullie sneller typen en meer op verzenden drukken.
Hey aight.
2.16. Ik weet alleen niet wat voor type auto er bij hem voor de deur stond.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ah dat is echt sad man
Hoelang is hij dan wel niet?
Ohquote:Op maandag 12 september 2011 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan krijg ik de melding dat ik niet te snel achter elkaar mag posten.
Vertel alles over je bijna doodervaring. Zag je het licht al?quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Fuck die melding.
Omg zo erg ik stikte in mijn water ik ging bijna dood.
Klein.quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2.16. Ik weet alleen niet wat voor type auto er bij hem voor de deur stond.
Nee ik zag wel een soort van visioen dat jullie allemaal begonnen te janken enzo.quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertel alles over je bijna doodervaring. Zag je het licht al?
Bij mij in de buurt zie ik ze vaker met wat grotere auto's moet ik zeggen. Alle Polo's en dergelijke die ik zie rijden komen uit een andere stad.quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Klein.ja ws gewoon een polo ofzo, meestal worden er dat soort auto's gebruikt.
En een r.i.p. coban topic.quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik zag wel een soort van visioen dat jullie allemaal begonnen te janken enzo.
Mijn dag zuigt, nou he. en die van jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |