Even bovenaan op de topic titel klikken en je krijgt de vorige edities te zien..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Heb nog nooit zo'n leuk topic gezien om te volgen, ga zo eens even uitgebreid de vorige delen lezen, iemand linkje?
Ben echt super jaloers op jouw huis, exact mijn stijl, geil en modern![]()
Je moet wel tonnen verdienen om dit te maken zeg xD
Jawel, alleen niet hoe je de vorige delen terug kunt vinden behalve in de OP, maar daar was geen hyperlink.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Catch22- het volgende:
Topicreeks: Huisje aan het bouwen...
je bent onbekend met topicreeksen?
Thanksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Even bovenaan op de topic titel klikken en je krijgt de vorige edities te zien..
Naast de TT staan pijltjes waarmee je naar vorige delen kunt gaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:32 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet hoe je de vorige delen terug kunt vinden behalve in de OP, maar daar was geen hyperlink.
[..]
Thanks
Zondag staat er weer een werkdag gepland. En dan wil ik ook gaan doorpakken, dus geef mijzelf dan nog een week om te doen wat ik moet doen, kan de stoffeerder erin, stoelen en banken erin, techniek erin en kan het feest beginnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:09 schreef vlutje het volgende:
Hoe staat het ondertussen met de bioscoopkamer? Toevallig nog mee bezig geweest?
Op zondag ben ik gewoon even Joods, op zaterdag Christen en doordeweeks gelijk mijn pet staat.quote:
Hm. Dat heet selectief shoppen tussen diverse religiesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zondag ben ik gewoon even Joods, op zaterdag Christen en doordeweeks gelijk mijn pet staat.
Ik heb drie schoorstenen die moeten roken, pottedimme!
New Kids Nitro natuurlijk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dus kunnen de uitnodingen voor de fokkertjes de deur uit![]()
Ik stem voor de film over de heineken ontvoering
Pottedimme, ik weet het niet!quote:
''Van de vloer kunnen eten'' betekent dat het heel schoon is, dat weet je hé?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef DS4 het volgende:
Vandaag is de schoonmaakster geweest, maar normaliter kan je hier echt wel van de vloer eten...
Ja, daarom vond ik mijn opmerking ook heel gevat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:30 schreef Tchock het volgende:
''Van de vloer kunnen eten'' betekent dat het heel schoon is, dat weet je hé?
Dus iemand noemt je huis te schoon en jouw gevatte antwoord is dat de schoonmaker net is geweest want normaal is het heel schoon? Touche.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik mijn opmerking ook heel gevat.
Normaal ligt er genoeg om op te etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus iemand noemt je huis te schoon en jouw gevatte antwoord is dat de schoonmaker net is geweest want normaal is het heel schoon? Touche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |