abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 september 2011 @ 17:47:33 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101863789
:+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101863823
Nee, dat dan weer niet :P
pi_101864035
Howdie :O Wat word je gaar van zo'n dag zeg -O- Ik krijg in een keer de halve organisatie aan mijn bureau met vragen over afspraken met mijn teamlead. En bakken met informatie. Hoe orden je zoiets in godsnaam. Waar begin je? Pfffffff.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 september 2011 @ 17:56:00 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_101864110
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Howdie :O Wat word je gaar van zo'n dag zeg -O- Ik krijg in een keer de halve organisatie aan mijn bureau met vragen over afspraken met mijn teamlead. En bakken met informatie. Hoe orden je zoiets in godsnaam. Waar begin je? Pfffffff.
Alles ophangen en dan gewoon analoog prioriteiten stellen :Y

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_101864274
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Alles ophangen en dan gewoon analoog prioriteiten stellen :Y

[ afbeelding ]
Geweldig idee _O- Doe jij het ook zo? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_101864464
Bijna thuis. En er wordt al gekookt 8-)
pi_101864580
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef LieLie het volgende:
Bijna thuis. En er wordt al gekookt 8-)
*pling* magnetron zegt dat-ie klaar is :P
pi_101864991
:9~ die no-butter chicken is echt wel een aanrader! Heerlijk!! Die gaan we vaker maken :Y
pi_101865564
Gelukkig maanfeest! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 12 september 2011 @ 18:34:33 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_101865582
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 18:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geweldig idee _O- Doe jij het ook zo? :P
Nee, ik begin gewoon bij de leuke dingen en hoop dat de onzin overwaait :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_101866073
Verdomme zeg. Een van mijn oud-collega's waar ik nog veel mee omging heeft vorig jaar lymfeklierkanker gehad. Dat was weg en pasgeleden is het weer teruggekomen. Nu blijken er ook plekjes op haar longen te zitten. Artsen hebben het gediagnosticeerd als agressief en ongeneesbaar........ Ze is verdorie nog niet eens 50 -O- Wat komen dat soort dingen toch hard aan af en toe :{
pi_101866098
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, ik begin gewoon bij de leuke dingen en hoop dat de onzin overwaait :P
Gaat niet lukken bij mij helaas :P
  maandag 12 september 2011 @ 18:50:01 #13
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_101866236
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Verdomme zeg. Een van mijn oud-collega's waar ik nog veel mee omging heeft vorig jaar lymfeklierkanker gehad. Dat was weg en pasgeleden is het weer teruggekomen. Nu blijken er ook plekjes op haar longen te zitten. Artsen hebben het gediagnosticeerd als agressief en ongeneesbaar........ Ze is verdorie nog niet eens 50 -O- Wat komen dat soort dingen toch hard aan af en toe :{
Mja, 't leven is oneerlijk -O-
Confidence through competence
pi_101866264
vreselijke woei! ze laten ons gewoon buiten tennissen }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101866390
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Sterkte!
Toen ik begin 30 was, was eer ook een tijd waarin mensen ook zomaar overleden. Ook mensen jonger dan ik. Dat komt idd hard aan. :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_101866507
Bekend, hier in onze omgeving zitten ook allerlei mensen echt ineens met enorm ernstige dingen.

Moeilijk te begrijpen.
pi_101866530
Dat went nooit dat soort dingen.. :N
pi_101866925
Bij mij hakt het er harder in naarmate ik ouder word (hoor het kuiken, hihi, maar meer dan, zeg, 5 jaar geleden)
Ik hoop dat dat niet zo blijft.
pi_101866927
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat went nooit dat soort dingen.. :N
Het nieuws op zich niet. Maar ik heb wel geleerd van die dingen. Bv dat het niet zoveel uitmaakt wat je op een kaart schrijft, maar wel dat je een kaart stuurt.
Of dat je jezelf de goeie vragen moet stellen. Niet: waarom overkomt dat diegene nou? maar: Wat kan ik van diegene leren?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_101867001
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef freecell het volgende:
Bij mij hakt het er harder in naarmate ik ouder word (hoor het kuiken, hihi, maar meer dan, zeg, 5 jaar geleden)
Ik hoop dat dat niet zo blijft.
Is dat ook niet omdat je kinderen hebt?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_101867240
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Is dat ook niet omdat je kinderen hebt?
Vast wel inderdaad.
Iemand uit onze kerk, bekende van ons, jonger dan wij, ook twee kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd. Darmkanker, uitgezaaid, operatie mislukt. Verder nog geen uitslagen bekend.
Dan denk ik idd wel 'ik geef Tara maar een extra knuffel vandaag'

Maar de 'waarom nou hij' vraag heb ik niet zoveel last van.
Ok, wel bij die vrienden van ons die voor de twede keer een dood kindje gaan krijgen, daarbij had ik wel. Waarom nou wéér zij...
pi_101867450
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Vast wel inderdaad.
Iemand uit onze kerk, bekende van ons, jonger dan wij, ook twee kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd. Darmkanker, uitgezaaid, operatie mislukt. Verder nog geen uitslagen bekend.
Dan denk ik idd wel 'ik geef Tara maar een extra knuffel vandaag'

Maar de 'waarom nou hij' vraag heb ik niet zoveel last van.
Ok, wel bij die vrienden van ons die voor de twede keer een dood kindje gaan krijgen, daarbij had ik wel. Waarom nou wéér zij...
Dat kan ik me wel indenken. En ook bv toen mijn zus overleed. Maar omdat je er nooit een antwoord op krijgt, stel ik liever een andere vraag.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_101867559
Mijn vader had longkanker en iemand vroeg hem: Waarom overkomt dat jou nu?
Zijn antwoord: Waarom niet, het overkomt zoveel mensen.
Die vond ik wel mooi.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_101867607
Och, het is een antwoord :D
Nee, het heeft ook geen zn die vraag, maar soms popt hij even op.
Meestal niet trouwens.
  maandag 12 september 2011 @ 19:15:39 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_101867729
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn vader had longkanker en iemand vroeg hem: Waarom overkomt dat jou nu?
Zijn antwoord: Waarom niet, het overkomt zoveel mensen.
Die vond ik wel mooi.
Uiteindelijk is het eigenlijk heel erg waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')