Alles ophangen en dan gewoon analoog prioriteiten stellenquote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
HowdieWat word je gaar van zo'n dag zeg
Ik krijg in een keer de halve organisatie aan mijn bureau met vragen over afspraken met mijn teamlead. En bakken met informatie. Hoe orden je zoiets in godsnaam. Waar begin je? Pfffffff.
Geweldig ideequote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alles ophangen en dan gewoon analoog prioriteiten stellen![]()
[ afbeelding ]
*pling* magnetron zegt dat-ie klaar isquote:
Nee, ik begin gewoon bij de leuke dingen en hoop dat de onzin overwaaitquote:Op maandag 12 september 2011 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geweldig ideeDoe jij het ook zo?
Gaat niet lukken bij mij helaasquote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, ik begin gewoon bij de leuke dingen en hoop dat de onzin overwaait
Mja, 't leven is oneerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Verdomme zeg. Een van mijn oud-collega's waar ik nog veel mee omging heeft vorig jaar lymfeklierkanker gehad. Dat was weg en pasgeleden is het weer teruggekomen. Nu blijken er ook plekjes op haar longen te zitten. Artsen hebben het gediagnosticeerd als agressief en ongeneesbaar........ Ze is verdorie nog niet eens 50Wat komen dat soort dingen toch hard aan af en toe
Sterkte!quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Verdomme zeg. Een van mijn oud-collega's waar ik nog veel mee omging heeft vorig jaar lymfeklierkanker gehad. Dat was weg en pasgeleden is het weer teruggekomen. Nu blijken er ook plekjes op haar longen te zitten. Artsen hebben het gediagnosticeerd als agressief en ongeneesbaar........ Ze is verdorie nog niet eens 50Wat komen dat soort dingen toch hard aan af en toe
Het nieuws op zich niet. Maar ik heb wel geleerd van die dingen. Bv dat het niet zoveel uitmaakt wat je op een kaart schrijft, maar wel dat je een kaart stuurt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat went nooit dat soort dingen..
Is dat ook niet omdat je kinderen hebt?quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef freecell het volgende:
Bij mij hakt het er harder in naarmate ik ouder word (hoor het kuiken, hihi, maar meer dan, zeg, 5 jaar geleden)
Ik hoop dat dat niet zo blijft.
Vast wel inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat ook niet omdat je kinderen hebt?
Dat kan ik me wel indenken. En ook bv toen mijn zus overleed. Maar omdat je er nooit een antwoord op krijgt, stel ik liever een andere vraag.quote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Vast wel inderdaad.
Iemand uit onze kerk, bekende van ons, jonger dan wij, ook twee kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd. Darmkanker, uitgezaaid, operatie mislukt. Verder nog geen uitslagen bekend.
Dan denk ik idd wel 'ik geef Tara maar een extra knuffel vandaag'
Maar de 'waarom nou hij' vraag heb ik niet zoveel last van.
Ok, wel bij die vrienden van ons die voor de twede keer een dood kindje gaan krijgen, daarbij had ik wel. Waarom nou wéér zij...
Uiteindelijk is het eigenlijk heel erg waar.quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn vader had longkanker en iemand vroeg hem: Waarom overkomt dat jou nu?
Zijn antwoord: Waarom niet, het overkomt zoveel mensen.
Die vond ik wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |