quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Da's toch met die Jeroen van Koningsdingus?
quote:
een matje is sinds kort wel weer typisch brabantsquote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Geserveerd op een matje van komkommerfilet.
ge kunt de groetuh uit Brabant krijguhquote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een matje is sinds kort wel weer typisch brabants
Maak het dan ook afquote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
ge kunt de groetuh uit Brabant krijguh
ik vaak genoeg. Vind een nougatinegebakje van de Rouw uit Vught. veel en veel lekkerder.quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat roep ik al weken, maar un goei Bossche Bol sla ik nie af
net wat te zoet vind ik diequote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vaak genoeg. Vind een nougatinegebakje van de Rouw uit Vught. veel en veel lekkerder.
Och, ik ben een Bossche Bol![]()
Geweldig programma iddquote:
Ik ben een dag ouder dan jou!quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah nog iemand die het idee heeft dat we met een voormalig ''zij'' te maken hebben
quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah nog iemand die het idee heeft dat we met een voormalig ''zij'' te maken hebben
Die stem is toch raar? Ik heb nog nooit een man gehoord met zo'n hoge stem na de pubertijdquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon een verwijfd menneke, heel verwijfd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |