*jaloers*quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit nu aan een Bossche Bol, van De Groot, bij de koffie
Cool.quote:
Morgen ook ff langs fietsen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de baas trakteerde vandaag, maar had er heel veul over, dus ik heb er mee naar huis gekregen, gaat erin als Bossche Koekquote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
*jaloers*is toch al weer 2 maanden geleden dat ik er een heb gehad
Het tweede.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Zou hij nu echt mee mogen doen omdat hij kan koken, of omdat hij een belachelijk nicht is?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik woon een kwartier van den bosch, ik heb er 7 maanden stage gelopen en werkelijk geen flauw idee wat bossche koek isquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de baas trakteerde vandaag, maar had er heel veul over, dus ik heb er mee naar huis gekregen, gaat erin als Bossche Koek
quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kent iemand Draadstaal? Die Mark heeft exact hetzelfde stemmetje als Dennis van de Ven die het typetje Ria doet
Holy shitquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kent iemand Draadstaal? Die Mark heeft exact hetzelfde stemmetje als Dennis van de Ven die het typetje Ria doet
Da's toch met die Jeroen van Koningsdingus?quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Das heeul lekker. Alleen wel duur.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik woon een kwartier van den bosch, ik heb er 7 maanden stage gelopen en werkelijk geen flauw idee wat bossche koek is
dat roep ik al weken, maar un goei Bossche Bol sla ik nie afquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
ik zou vanaf vandaag niet meer snoepen
Dat ook wel jaquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |