plof je lekker op de bank, voetjes op de poef.. en dan komt er toch een fantastische maaltijd jouw kant opquote:Op maandag 12 september 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat is idd handig voor als ik de hele dag gewerkt heb.
Pure poezie!quote:Op maandag 12 september 2011 16:57 schreef Q. het volgende:
Wat kunnen sommige mensen het toch mooi zeggen.
[..]
Oh je komt het langs brengen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
plof je lekker op de bank, voetjes op de poef.. en dan komt er toch een fantastische maaltijd jouw kant op
quote:Op maandag 12 september 2011 16:57 schreef Q. het volgende:
Wat kunnen sommige mensen het toch mooi zeggen.
[..]
Wat ben jij toch een intelligente en zelfstandige vrouwquote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel barb..
O die eerste vind ik wel lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kip rozemarijn met sperziebonen en Kipsaté met chinese kool.
Nee dat zijn die van Godt. Ik heb de mijne al 7 jaar.quote:Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die poets blijft maar heel even he, die is na een week weer weg.
nee dan plof je net met dat bevallige kontje van je op de verkeerde bank ben ik bangquote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je komt het langs brengen?Dat is lief van je zeg!
Jij hebt al 7 jaar dezelfde kraamhulp?quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zijn die van Godt. Ik heb de mijne al 7 jaar.
Ja dan is het dus niet handig na het werk, voor ik kleine man van bso moet ophalen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan plof je net met dat bevallige kontje van je op de verkeerde bank ben ik bang
kleine man is dus het probleem. los dat eens op.quote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan is het dus niet handig na het werk, voor ik kleine man van bso moet ophalen.
Dat is strafbaar.quote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
kleine man is dus het probleem. los dat eens op.
zo een simpele oplossing.. en daar komt ze niet eens zelf mee... nou dan weet ik wel weer hoe laat het is hoorquote:Op maandag 12 september 2011 17:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon bij z'n vader dumpen
quote:Op maandag 12 september 2011 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat jij gelijk aan moord denkt... Zegt toch iets over jou. ....
Goed, duidelijk.... missb is a killer mommyquote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
zo een simpele oplossing.. en daar komt ze niet eens zelf mee... nou dan weet ik wel weer hoe laat het is hoor
Of ze moet een HELE goede package hebben....quote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Daar trappen mannen tegenwoordig toch niet meer in
quote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Goed, duidelijk.... missb is a killer mommy
Obviouslyquote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Daar trappen mannen tegenwoordig toch niet meer in
quote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze moet een HELE goede package hebben....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |